Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bad Company 2:n verkko-ongelmaketju [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inlaini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olisikohan sulla samanlainen ongelma mitä tuolla boksi puolella on ilmennyt eli peli ei jostain syystä linkitä sun PSN-tunnusta EA-sivuille?

En kyllä tiedä voisiko se tuosta johtua mutta asia kannattaa käydä varmistamassa että PSN on linkitetty johonkin EA:n nettisivuille.
Kannattaa myös testata jollain toisella tunnuksella peliä ja näin varmistaa että onko ongelma vain PSN-tunnuksessa vai esim. nettiyhteydessä.

Mulla oli tuo ongelma boksilla sekä pleikalla, mä selvisin tosta ihan vaan pelin pois ottamisella konsolista ja pelin puhdistamisella, niin alko heti vörkkiä, mutta tuskin se puhdistaminen mitään autto, pieni pölypallero oli minun levyssäni niin otin sen vaan pois.

-iTzNolife

Vastaus: Bad Company 2:n verkko-ongelmaketju [PS3]

Onkohan EA:n servereillä taas jotain vikaa, kun demo ei suostu yhdistämään laisinkaan..

Nyt kyllä keltanokalla asiaa ! Eli laitoin ton oletusyhdyskäytävän osotteeksi (http://192.168.0.254) mutta ei suostu avaamaan kyseistä sivua. sen lisäksi en ole (ohjeista huolimatta) ymmärtänyt homman juonta. Eli jos voisi joku juurta jaksaen selittää miten homma toimii ! käytössä on kans tuo TW-EA510-modeemi

PS3:n nettiasetukset ovat tälläiset:
IP: 192.168.****
Aliverkon peite: 255.255.255.0
Oletusyhdyskäytävä: 192.168.0.254
Ensisijainen DNS: 192.168.0.254
Toissijainen DNS: 192.168.0.254
Nat-tyyppi: 2

Ja ongelmanahan oli se, että heittää aina parin minuutin nettipelailun jälkeen servulta pihalle

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itsellänikin ongelmat jatkuu vaikka olen port forwardannu jne.

Olenko AINOA joka asuu WELHOn alueella ja on saanut uuden A-Linkin welholta?
Tuskin olen joten voisiko joku auttaa ja kerota miten on itse asetukset säätänyt, please.

Olenko ainoa joka satunnaisesti tipahtelee pelistä ulos edelleen?
Vai onko ongelmat ratkaistu reitittimiä/modeemeja säätämällä?

Vai onko ongelmat ratkaistu reitittimiä/modeemeja säätämällä?
Käytännössä aina kyse on nimenomaan verkkolaitteiden reititysasetuksista. Loput ongelmista johtuvat siitä, että modeemilla on kyllä asetukset kunnossa, mutta se on syystä tai toisesta mennyt hieman juntturaan. Siihen tepsii virtajohdon irrottaminen noin puoleksi minuutiksi.

Mutta sanoisin näin lonkalta, että 99 tapausta 100:sta ratkeaa vain ja ainoastaan niitä modeemin tms. asetuksia säätämällä. Sen vuoksi olemme tuon verkko-FAQinkin kasanneet ja sen vuoksi siinä alussa on ne tietyt kysymykset.

Siis mikä v'ttu EA:n ongelma on.Oon nyt koittanu kaikkea mahollista,mutta silti aina parin minuutin jälkeen lennän pois nettipelistä.

Mulla peli ei varsinaisesti nakkaa ulos vaan on jäätynyt muutaman kerran. Nyt kun on 24h online peliä takana, jäätymisiä on ollut kymmenkunta. Samaa teki eka bc:kin kiihtyvällä tahdilla. Kuvittelin vian silloin olleen pikkuisen keskeltä haljenneessa pelilevyssä, mutta eipä siltä vaikuta. Joinimisissa ei ole ollut ongelmia, eikä peli ole muulla tavalla minua pihalle nakannut. Kone pitää käynnistää uudelleen, että voi jatkaa pelaamista. Äänet jäävät kans junnaamaan. Yksinpelin puolella tätä ongelmaa ei ole.

Mä en enää ymmärrä tätä! Oon koittanu reitittää noita portteja, ei toimi, oon koittanu DMZ:taa käyttää (tai miten nyt sanotaankaan) ja en silti pääse pelaamaan tota, koska se viskaa mut ulos pelistä ja se tässä onkin outoo että oon tehny tälle pelille ton reitittämisen aiemminki ja se toimi, mut nyt se viskaa ulos koko ajan!

Ei tätä tajua vieläkään vaikka FAQ on luettu. Elikkä ongelma on sama kuin muillakin joilla on telewell TW-EA501 ADSL. Antaa pelata noin 5min ja sitten nakkaa ulos.
Elikkä, tarviiko tietokoneeseen muuttaa mitään asetuksia vai riittääkö pelkästään että pleikkarin DMZ asetuksia muuttaa? Jos tietokoneesta jotain pitää muuttaa niin mistä niitä muutetaan? Miten reitittimen asetuksia voi muuttaa vai tarviiko?

Ei tätä tajua vieläkään vaikka FAQ on luettu. Elikkä ongelma on sama kuin muillakin joilla on telewell TW-EA501 ADSL. Antaa pelata noin 5min ja sitten nakkaa ulos.
Elikkä, tarviiko tietokoneeseen muuttaa mitään asetuksia vai riittääkö pelkästään että pleikkarin DMZ asetuksia muuttaa? Jos tietokoneesta jotain pitää muuttaa niin mistä niitä muutetaan? Miten reitittimen asetuksia voi muuttaa vai tarviiko?
Oletko lukenut tämän -> http://www.telewell.fi/ohjekirjat/TW-EA501_versio1_ohjekirja.pdf ? Itselläni 510 telewell ja hyvin pelittää, ei ongelmia pelaamisenkaan suhteen.

Kokeile laittaa reitittimen/pleikkarin johto modeemin porttiin 3 tai 4.

Olen yrittänyt saada sen osoitteen toimimaan mistä voi säätää reitittimen asetuksia vaan ei toimi sitten millään. Palomuuri on pois päältä ja tuosta "välityspalvelinasetuksesta" en tiedä miten sen saa pois päältä.

mistä mahtaa johtua kun käynnistän bfbc2:sen ja menen pelaamaan, niin saan pelata n. 10min. ja sit heittää pois, jonka jälkeen menen uudestaan pelaamaan niin saan pelata vaikka päivän putkeen? Ongelma ei siis ole kovin iso, mutta hyvin ärsyttävä...

Oon nyt viikon pari tuskaillu, että miksi PS3 lagaa netissä. BC2 lagaa... PSN store lataukset lagaa... Kaikki lagaa..
Noh tutkin tässä nettiä ja ajattelin avata pleikkarille portit modeemin asetuksista. Nooh siinä asetuksia tutkiessa huomasin wireless settingseissä mielenkiintosen kohdan: Mode: up to 150kb/s. (Mulla siis pleikkari langattomasti netissä).
Nooh katsoin samalla latauksessa olevaa psn peliä, tulee noin 10-50kb sekunnissa, klikkasin tuota asetusta ja laitoin toisen vaihtoehdon, joka oli valittavissa (g&b). Lataus lähti vilisemään niin maan perkeleen nopeasti, ettei ehtiny edes erottamaan monta sataa kilotavua sieltä tuli sekunnissa

Eli jos jollakulla on PSN ongelmia langattomasti yhdistettynä niin tsekatkaa, ettei teillä ole vastaavaa asetusta päällä reitittimen/modeemin asetuksissa!!!

Hei, lueskellut tässä tuota FAQ ja on tullu ennen säädettyä portteja p2p takia. Mutta nyt on ps3 slim wlanilla tw-ea510 v3 netissä. Ja ongelmahan on tämä yleinen 5min peliaikaa. Eilettäin alko netti yleisesti valittamaan DNS virheestä ja tänään se on korjautunut itsestään. Eilen kuitenkin tuli resetoitua modeemi ja tänään alko ps3 temppuilemaan. Näin ei ole siis ennen käynyt.

Ja asetuksien pitäisi olla täysin samanlailla kuin ennenkin.

Tietenkin voisin kokeilla piuhalla, mutta ei nappaa + ei ole ylimääräistä piuhaa :D

Kokeilin tehä
1 BOTH 1234 1240 192.168.0.102

Ja säätää DMZ, mutta kriteerit tuon tekemiseen ei täyttyny IP osalta, kait jos ymmärsin ohjeet oikein.

UPnP Ei ole käytössä, ja tyyppi on NAT2

EDIT: Joten kyllästyin koko hommaan ja laitoin piuhalla ps3 nettiin. Toimii, tosin jätin kaikki tekemäni säädöt paikalleen. Mutta kuitenki, eli onko ongelma wlan:ssa tai sen asetuksissa?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom