Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bad Company 2 -yhteysongelmat [PS3]

Matsa

New Member
Olisiko jollain tietoa tai sama ongelma? Aloitan pelaamisen moninpelissä ja 2-5 minuutin pelaamisen jälkeen peli hyppää valikkoon, "connection to server has been lost, check out your network jne..". Ja tämä toistuu poikkeksetta joka kerta! Nettiyhteydessä ei ole kyllä mitään vikaa ja kaikki muut pelit toimivat 100% Onko vika minun asetuksissa tai jossain vai onko vika ea gamesilla? (ja aiotaanko asiaa mahdollisesti korjata?) -[Käytän ps3 120gb slim]-

Ilmoitelkaa vinkkejä/tietoa miten korjaan asian yms! Ja onko jollain muulla sama ongelma...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Asennan tuota dmz:taa... laitan selaimeen modeemin osoitteen. kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. minkä käyttäjätunnus ja salasana tähän tulee :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Asennan tuota dmz:taa... laitan selaimeen modeemin osoitteen. kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. minkä käyttäjätunnus ja salasana tähän tulee :D

Yleensä ne ovat:
käyttäjä: Admin
salasana: admin
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitääkö tuo UPnP saaha toimimaan jos meinaa että peli toimii kunnolla? Jos niin miten?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitääkö tuo UPnP saaha toimimaan jos meinaa että peli toimii kunnolla? Jos niin miten?
Löytyy reitittimen asetuksista. Etsivä löytää :)
EDIT: Jep, minulla piti saada UPnP toimimaan. Ja NAT piti olla tyyppiä 2, ennenkuin pelitti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitääkö tuo UPnP saaha toimimaan jos meinaa että peli toimii kunnolla? Jos niin miten?
Mitä jos nyt oikeasti lukisit sen FAQin, niin ei tarvitsisi kysellä jatkuvasti? Tee meille palvelus, ja kerro tarpeeksi paljon taustatietoa, niin ei tarvitse tällaista pinki-ponkia tässä pelata.

PS. Siirsin viestit oikeaan paikkaankin sotkemasta varsinaista peliketjua.
 
Vastaus: PS3 ei löydä serveriä? (Telewell, WLAN, 80710103)

Onko jollain samanlaisia ongelmia? Bad Company2 heittää (tai vaikka joku muu peli) heittää
moninpelissä parin minuutin pelaamisen jälkeen pihalle ja ilmoittaa että yhteys serveriin on katkennut. Ilmoittakaa onko vika pleikkarin verkkoasetuksissa vai ea gamesin servereillä.

internet yhteys: Langaton
MTU: Automaattinen
Välipalvelin: Älä käytä
Upnp: Ei saatavilla (kokeiltu upnp päälläkin)
NAT-tyyppi: 2

Elikkä näillä asetuksilla mennään. Neuvottiin laittamaan dmz pleikkarin ip-osoitteeseen. Ei auta, peli heittää vieläkin ulos joka ainoassa pelissä noin parin minuutin pelin jälkeen! Olisiko jollain tietoa millä saisin moninpelin toimimaan kunnollisesti? ei auttanut vaikka kokeilin upnp systeemilläkin..
 
Vastaus: PS3 ei löydä serveriä? (Telewell, WLAN, 80710103)

ONeuvottiin laittamaan dmz pleikkarin ip-osoitteeseen. Ei auta, peli heittää vieläkin ulos joka ainoassa pelissä noin parin minuutin pelin jälkeen!
DMZ on niin pomminvarma systeemi, että jos itse modeemissa ei ole vikaa, on DMZ:n käyttöönotossa hutiloitu.

Eli vielä kerran, lue se FAQ ja vastaa siinä alussa oleviin kysymyksiin. Ei täällä kukaan voi muuten tietää, mitä laitteita sinulla on käytössä, miten ne on liitetty toisiinsa jne.
 
Vastaus: Bad Company 2 -yhteysongelmat [PS3]

Jep. Määrität omalle konsolilles kiinteän IP-osoitteen että voit sitten sieltä modeemisi asetuksesta laittaa sen pleikkarin IP-osoitteen DMZ kenttään. Heti kun itse laitoin oman pleikkarin ip-osotteen dmz:aan niin loppu yhteysongelmat kuin seinään. Toki sitä tapahtuu aina joskus mutta paljon vähemmän kuin silloin ennen.
Ja itse otin tuon Upnp:n pois päältä kun verkko-FAQ:ssa neuvottiin ettei ole suositeltavaa käyttää sitä jos on DMZ päällä. Täällä on vanha buffalo airstation jostain vuodelta 02 ja DMZ toimi paljon paremmin kuin käsin tehdyt porttiohjaukset. En nyt sitte tiedä oonko itsekkään kaikkea aivan oikein tehnyt mutta paljon paremmin toimii, kiitos hyvän FAQ:n :)
 
Vastaus: Bad Company 2 -yhteysongelmat [PS3]

Sain pelin workkiin kunnolla tuolla dmz-systeemillä :) kiitokset neuvoista! (tuntuu muuten että miljoonalla muulla on sama ongelma ja siitä huuellaan netissä, luullaan että vika on ea gamesin puolella)
 
Vastaus: Bad Company 2 -yhteysongelmat [PS3]

Yllättäen kärsin samoista ongelmista kuin muutkin, eli BC2 heittää ulos ja tämä ilmenee useimmiten kun olen kaverin kanssa squadissa ja meillä on puheyhteys päällä. Ilman puhetta ulos ei lennä niin helposti.


Olen yrittänyt näiden ohjeiden mukaan http://koti.mbnet.fi/lemmari/DMZ.pdf laittaa tuota dmztä päälle. Mutta minulla on ilmeisesti tuo siltaava ip.

Onnistuuko DMZn laitto siis mitenkään, kiitos etukäteen!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bad Company 2 -yhteysongelmat [PS3]

Olen yrittänyt näiden ohjeiden mukaan http://koti.mbnet.fi/lemmari/DMZ.pdf laittaa tuota dmztä päälle. Mutta minulla on ilmeisesti tuo siltaava ip.
Kun laite on valmiiksi siltaavassa tilassa, ei DMZ:lle ole tarvetta. Sen sijaan modeemissasi saattaa olla oma rautapalomuuri, joka voi vaatia säätöä. Helpoin tapa testata on ottaa palomuuri väliaikaisesti pois käytöstä ja katsoa, loppuvatko ongelmat.
 
Vastaus: Bad Company 2 -yhteysongelmat [PS3]

Kun laite on valmiiksi siltaavassa tilassa, ei DMZ:lle ole tarvetta. Sen sijaan modeemissasi saattaa olla oma rautapalomuuri, joka voi vaatia säätöä. Helpoin tapa testata on ottaa palomuuri väliaikaisesti pois käytöstä ja katsoa, loppuvatko ongelmat.

Tämä reititin minulla siis on A-LINK Europe -- WLAN Router 300/54MB, 4-port+usb, n-series

Kokeilin laittaa sen Bridge-asentoon "In this mode, all ethernet ports and wireless interface are bridged together and NAT function is disabled. All the WAN related function and firewall are not supported."

Tässä moodissa BC2 toimi hyvin mutta PC ei sitten enään toiminutkaan.
Pitäisikö yrittää jotain porttien avausta?
Olen aika huono näissä verkkoasioissa, miten tässä olisi parasta edetä?
 
Vastaus: Bad Company 2 -yhteysongelmat [PS3]

Tässä moodissa BC2 toimi hyvin mutta PC ei sitten enään toiminutkaan.
Pitäisikö yrittää jotain porttien avausta?
Ei, vaan hakea verkkoasetukset tietokoneella uusiksi.
 
Vastaus: Bad Company 2 -yhteysongelmat [PS3]

Ei, vaan hakea verkkoasetukset tietokoneella uusiksi.

Noniin, hienosti toimii ilman palomuuria ja pc toimii myös. Luuletko että tuota yhteyttä saa toimimaan sillain että olisi palomuuri päällä?

Kiitos vielä avusta
 
Vastaus: Bad Company 2 -yhteysongelmat [PS3]

Luuletko että tuota yhteyttä saa toimimaan sillain että olisi palomuuri päällä?
Saa toki, mutta helpointa tässä vaiheessa on unohtaa koko juttu modeemin asetusten näkökulmasta. PS3:n kanssa palomuuria ei tarvita, ja tietokoneella voi käyttää softapalomuuria.
 
Ylös Bottom