Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Baldur's Gate: Dark Alliance

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kibe

New Member
Baldurs Gate: Dark Alliance

Niin että onko lössi oottamassa paljon tätä kyseistä peliä, itse pidän BGeistä paljon, kun on tullut pelattua tietokoneella kaikki BG:t läpi. Olen nähnyt videon tästä pelistä ja se näyttää todella hienolta, paitsi peli on muutettu ihan 3d:ksi, ja peli on paljon action tyylisempi mutta kuvakulma on kuitenkin samasta yläsivukulmasta. Olen kuullut juttua että pelissä saa kaksinpelin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllähän tämä peli on pakkohankinta jos vaan lompakko antaa periksi.Olen itsekkin suuri BG fani.:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
joo kyllä mäkin ootan tätä peliä koska minäkin olen pelannut pc bg:t läpi joten ostan alliancen tietenkin!!!!!
 
Kyllä itseasiassa peli kiinnostaisi kovastikin, koska samanlaisia ei vielä ole. Onkohan siinä hiiri-tuki?
Itse olen enemmänkin Diablo-sarjan kannattaja mutta myös BG voisi olla hyvä kokemus.
 
Hyvältä kyllä näyttää mutta PC:llä Bardur`s Gatea pelanneet todennäköisesti pettyvät kun näyttäisi kovasti siltä, että Dark Alliance nojaa paljon Diabloa kohti.
 
Joo mitä nyt videoita olen katellut niin lupaavalta näyttääpi.. varsinkin kaverin kanssa se saattaa olla todella nannaa Musthave..
 
Mitä kanssa oon nähnyt videoista niin upea graffa varsinkin hahmot ja fps niissä magicgeissä.
 
Lyhyen demon perusteella aika makeat valaistus-, taika- ym. efektit. Pelikin vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta Diablo-tyyliseltä hack'n'slash:lta. Nam!
 
No onko kukaan teistä vielä testannut tota pelattavaa demoa. Itse oon ja on kyllä tykki peli! Pelattavuus ja kaikki toimii.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Kyllä itseasiassa peli kiinnostaisi kovastikin, koska samanlaisia ei vielä ole. Onkohan siinä hiiri-tuki?
Itse olen enemmänkin Diablo-sarjan kannattaja mutta myös BG voisi olla hyvä kokemus.

En tiedä tuleeko hiiri-tuki, mutta ei sitä kyllä tarttetakkaan kun ohjaus on aivan loistava padilläkin. Tuntuhan toi peli muutenkin sen demon perusteella aika hyvältä, mutta kyllä toi enemmän Diablolta tuntu kun BG:ltä joka ei välttämättä ole huono asia.
 
Hehei, 2-player coop kuulostaa kyllä todella hyvältä, ja demon perusteella ohjaus tuntuu toimivan. Taisi juuri päästä ostoslistalle tämä peli (siinä ostoslistalla tosin on jo toistakymmentä peliä, mutta kyllä tämä useimpien ohi menee :D).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset


En tiedä tuleeko hiiri-tuki, mutta ei sitä kyllä tarttetakkaan kun ohjaus on aivan loistava padilläkin. Tuntuhan toi peli muutenkin sen demon perusteella aika hyvältä, mutta kyllä toi enemmän Diablolta tuntu kun BG:ltä joka ei välttämättä ole huono asia.
mistä olet saanut sen pelin demon kerro heti tai........ et kerro:eek:
öö onko se pelattava demo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hmm.. eikös uusimman Official Playstation 2 magazinen demo CD:tä löydy pelin pelattava demo? vai oliko se video ? en muista :(
 
On muuten tuon perusteella todella hyvät antialiasoinnit käytössä. (ei ole porrasta pikselien välillä..) Missään muussa PS2 pelissä en ole vastaavia nähnyt. (no en PC puolellakaan..) Piti ihan hieroa silmiään että onkohan ihan totta :D

Aihealue ei sinänsä kiinnosta joten jää ihan tuon demon katseluksi minulle.
 
Kiitti.
pitääpi käyä heti hakemassa semmonen oficial ps2 lehti tai joku simmone et pääsee ittekki pelaamaan
 
onko tuo peli semmoinen jossa seikkaillaan yksin vai saako matkalla kerättyä possea kokoon? se hieman on epäselvää.. komean näköinen peli on
 
Demon perusteella sanoisin, että komea peli kyllä on (ja hahmon saa riisuttua lähes alastomaksi ;)), mutta jotenkin jäi "vajavainen" kuva.
Semmosta mennään eteenpäin ja hakataan rottia -menoa tyyliin DMC mutta ei läheskään yhtä hauskaa.
No, eiköhän tuo kuitenkin loppujen lopuksi tule hommattua...
 
Ylös Bottom