Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Barbarian

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Commodore ja Amiga -klassikko Barbariankin on tulossa PS2:lle. Ennakkotilauksiakin otetaan jo jossain paikoissa vastaan. Itse en ole kuullut pelistä vielä tätä ennen mitään, eli vaikea sanoa mitä peliltä pitää odottaa ja mitä se tulee pitämään sisällään. Genre lienee silti keskiaikainen kaksintaistelu erilaisin asein.

Kuvia ja muuta voi käydä vilkaisemassa vaikka Gamespyn nettisivuilta.

kauheata puppua eikä ole mitään tekemistä vanhan pelin kanssa (paitsi nimi). 2-4 taistelee keskenään pienellä areenalla, jokaisella pari lähitaisteluliikettä, yksi pitemmänmatkan hyökkäys ja sitten erikoismove ja siinä sitten lahdataan toiset hengiltä. jos tontyyppistä hyvää peliä haluaa pelata kannattaa hankkia dreamcastin powerstone 2.

Hehe muistan kyllä c 64:n ajoilta ton barbarian mätön, mikä oli kyllä varsin pelattava. varsinkin 360 asteen pään irti lyönti oli nannaa. Loppuvastusta ei kyllä ikinä vaa päässy läpi. Oli pirun hankala. No oon nähny vähä vissii videopätkää kyseisestä pelistä ja kohtalaisen mielenkiintoiselta näytti. Siinä on käsittääkseni jonkinlainen seikkaulu moodi, jossa mennään eteenpäin ja sitten mätetään vastustajia beat´em up tyyliin. Voi olla iha mielenkiintoinen. ;)

Ei Barbarian nyt ihan kauheaa puppua ole. Yksinpelinä olen 4 hahmoa vetänyt läpi ja ihan hauska on. Hahmonkehitys on kanssa ihan jees, eli voi kehittää hahmoa haluamaansa suuntaan(nopeus, energia, nostovoima, taiat). Kaksinpelinä tuli kanssa hakattua aika paljon ja se on ihan hauskaa. Nelinpeli voisi olla aika hektistä, mutta sitä en ole päässyt kokeilemaan kun ei ole adapteria.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Commodore ja Amiga -klassikko Barbariankin on tulossa PS2:lle. Ennakkotilauksiakin otetaan jo jossain paikoissa vastaan. Itse en ole kuullut pelistä vielä tätä ennen mitään, eli vaikea sanoa mitä peliltä pitää odottaa ja mitä se tulee pitämään sisällään. Genre lienee silti keskiaikainen kaksintaistelu erilaisin asein.

Kuvia ja muuta voi käydä vilkaisemassa vaikka Gamespyn nettisivuilta.

Mun mielestä toi oli aika kamala peli, pelasin ehkä puoli tuntia, enkä toise koske.

Ylös Bottom