baten apuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dewe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: baten apuu

Aah...

Mystical Garden on itse asiassa hyvinkin helppo, mutta hieman hämäävä. Eli kun pääset vaakahuoneeseen, laita vettä kortteihin ja käytä kortteja vaakoihin. Tällä tavalla pystyt hallitsemaan vaa'an tasapainoa ja tätä kautta myös sitä miten palikat liikkuvat päähuoneessa. Tätä kautta pääset hakemaan avaimen sekä jalkineet labyrintin puolelta. Labyrintin keltaiset seinät hajoavat hakun avulla, jonka saat päähuoneessa olevalta ruskea pukuiselta tyypiltä (joka on labyrintin esittämän NES-pelin alkuperäinen sankari). Hän ei erotu kovinkaan hyvin päähuoneen taustasta, mutta jos oikein muistan, hän löytyy vasemman alaoven luota. Lisää apua tarvittaessa saat sitten vaikka täältä.

URL: http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/file/baten_kaitos_f.txt

ny pitäs päästa sinne miran ihme kartanoo oon puhunu niin monen hemmon kaa että päreet palaa :mad:

dewe sanoi:
ny pitäs päästa sinne miran ihme kartanoo oon puhunu niin monen hemmon kaa että päreet palaa :mad:

No et ollut ainoa jonka päreet paloivat tuossa. :p Minä en itse asiassa edes tiedä miten homma jatkui tuossa kohdassa, mutta ainakin se on varmaa että sinun pitää jutella jokaisen kaupungissa olevan ihmisen kanssa. Oletko puhunut sen vanhan mummelin kanssa joka on sillan lähellä olevassa tönössä? Hän kuuluu taas niihin hahmoihin joita voi olla edes vaikea huomata taustasta.

Mistä saan Mystical gardenissa sellaisen esineen jolla pääsee niiden kultaisten viivojen ohi siinä labyrintissä?

sen saa siltä golden herolta aikanaa mut ny onn 2 levyllä ensimmäisessä ilmalaivassa minkä tasosii mun hahmojen pitäis olla :confused:

Wille__90 sanoi:
Mistä saan Mystical gardenissa sellaisen esineen jolla pääsee niiden kultaisten viivojen ohi siinä labyrintissä?

Tapa kaikki ne vihreät limanuljaskat,niin sinne vasemalle alakulmaan ilmestyy arkku,mistä sitten saat sen.

jelppii taas mä oon giagamon laibassa ja mun hahmot on n 24 levelisii riittääks ne ku mä aina häviin giagamon tiimille ja oisko mitää vinkkii siihe pääkkii :confused: :confused:

dewe sanoi:
jelppii taas mä oon giagamon laibassa ja mun hahmot on n 24 levelisii riittääks ne ku mä aina häviin giagamon tiimille ja oisko mitää vinkkii siihe pääkkii :confused: :confused:

Vinkki: nauti haasteesta, kun kerrankin sitä löytyy :)

Kyllä tuota tosiaan muutaman kerran sai koettaa ennen kuin onnistui aikanaan. Itse olin levelillä 20, joten kyllä tuon 24:n pitäisi riittää. (pian tuon jälkeen lopetin levelillä nostamisen, nyt olen ihan pelin lopussa edelleen lvl:llä 25. Pelin parhaita puolia on, ettei tarvi välttämättä tasolla nousta).

Ei kai siinä muuta voi kuin keskittyä kerralla yhteen - Foloniin ehdottomasti ensimmäisenä. Riskejä varmaan alhaisemmalla lvl:llä pitää ottaa varsinkin kun on vielä kaikki 3 jäljellä, eli ei turhia healingeja tms. En kyllä muista tuota enää niin hyvin, esim. minkälaisia parannusesineitä tuossa vaiheessa on... Kannattanee ennemmin jakaa kaikkien kesken kuin tehdä yhdestä healeri (tätäkin voi tosin koittaa). Tästä tappelusta nimenomaan muistan oppineeni taktiikkaa myöhempiä koitoksia varten.

Munakoisovelho sanoi:
Vinkki: nauti haasteesta, kun kerrankin sitä löytyy :)

Kyllä tuota tosiaan muutaman kerran sai koettaa ennen kuin onnistui aikanaan. Itse olin levelillä 20, joten kyllä tuon 24:n pitäisi riittää. (pian tuon jälkeen lopetin levelillä nostamisen, nyt olen ihan pelin lopussa edelleen lvl:llä 25. Pelin parhaita puolia on, ettei tarvi välttämättä tasolla nousta).

Ei kai siinä muuta voi kuin keskittyä kerralla yhteen - Foloniin ehdottomasti ensimmäisenä. Riskejä varmaan alhaisemmalla lvl:llä pitää ottaa varsinkin kun on vielä kaikki 3 jäljellä, eli ei turhia healingeja tms. En kyllä muista tuota enää niin hyvin, esim. minkälaisia parannusesineitä tuossa vaiheessa on... Kannattanee ennemmin jakaa kaikkien kesken kuin tehdä yhdestä healeri (tätäkin voi tosin koittaa). Tästä tappelusta nimenomaan muistan oppineeni taktiikkaa myöhempiä koitoksia varten.
ni ketkä hahmot kannattaisi olla mulla oli savyna,kalas ja breat mizuti
mutta mun parannus esineet on osaksi kulunu eikä laivasta pääse pois ja kenet kannattas teurastaa eka

Itse tapoin järjestyksessä Folon, Ayme, Giacomo. Folon tekee eniten damagea, joten ensimmäisenä se pois. Giacomo taas alkaa vähillä hp:lla tekemään niitä End Slashereitä yms, joten on hyvä ettei siinä vaiheessa ole enää muita jäjellä.

Light ja Water muistaakseni tepsivät aika hyvin, joten Gibari ja Lyude eivät ole huonoja valintoja taisteluun.

Vaikka Ayme huitoo määrällisesti paljon, ei sen heikompiin hyökkäyksiin kannata tuhlata puolustuskortteja, jotta niitä riittää Folonia ja Giacomoa vastaan.

Tietysti voit käydä myös tehtailemassa Sacred Winejä
(eli siis Holy Grail + Japanese Rice Wine)
muissa tappeluissa siellä laivalla.

Munakoisovelho sanoi:
Itse tapoin järjestyksessä Folon, Ayme, Giacomo. Folon tekee eniten damagea, joten ensimmäisenä se pois. Giacomo taas alkaa vähillä hp:lla tekemään niitä End Slashereitä yms, joten on hyvä ettei siinä vaiheessa ole enää muita jäjellä.

Light ja Water muistaakseni tepsivät aika hyvin, joten Gibari ja Lyude eivät ole huonoja valintoja taisteluun.

Vaikka Ayme huitoo määrällisesti paljon, ei sen heikompiin hyökkäyksiin kannata tuhlata puolustuskortteja, jotta niitä riittää Folonia ja Giacomoa vastaan.

Tietysti voit käydä myös tehtailemassa Sacred Winejä
(eli siis Holy Grail + Japanese Rice Wine)
muissa tappeluissa siellä laivalla.
eiks se folon oo se sirkus pelle joka on kännissä :D
great mizuti on hyvä mutta sillä on vähä hp:tä

tässä on pari "ryhmää mitä aion käyttää:

Gibari,Lyude ja Xelha
Gibari,Lyude ja Kalas
Gibari,Lyude ja savunna
mutta viimeisenä vaihto ehtona great mizuti mukaan
ja oliko mizutilla se holy grail :confused:
no minä kokeilen tänään mutta jos vastaisit pian nii HYVÄ :)
ja monta niitä viiniä voi tehä

Folon on se Aymea miespuolisempi hahmo, jolla on "hieman" kalpea iho ja siniset hiukset :)

Viiniä voi tehdä niin monta kuin haluaa; jokainen siis parantaa 500 hp ja herättää kuolleet henkiin. En muista oliko Mizutilla holy grail vai sacred wine valmiina... Holy grailejakin saa kuitenkin tehtyä yhdistämällä
(Monolith Pen + Tri-Crescendo Pen)
.

Kalas on tietysti hyvä siitä, että aseillakin torjuminen onnistuu (kuten Gibarillakin, ja vähän myös Savynalla). Lyude on periaatteessa hyvä nimenomaan Light-korttiensa takia. Mizuti tai Xelha jos on mukana, niin kaikki Waterit ja Lightit mukaan. En tosin muista, oliko tuossa vaiheessa vielä niin runsaasti kortteja kertynyt, että menisi valikoimiseksi. Dark-kortit voi jättää pakan ulkopuolelle.

Oma ryhmä taisi olla tuossa vaihessa Kalas, Gibari/Lyude, Xelha.

Munakoisovelho sanoi:
Folon on se Aymea miespuolisempi hahmo, jolla on "hieman" kalpea iho ja siniset hiukset :)

Viiniä voi tehdä niin monta kuin haluaa; jokainen siis parantaa 500 hp ja herättää kuolleet henkiin. En muista oliko Mizutilla holy grail vai sacred wine valmiina... Holy grailejakin saa kuitenkin tehtyä yhdistämällä
(Monolith Pen + Tri-Crescendo Pen)
.

Kalas on tietysti hyvä siitä, että aseillakin torjuminen onnistuu (kuten Gibarillakin, ja vähän myös Savynalla). Lyude on periaatteessa hyvä nimenomaan Light-korttiensa takia. Mizuti tai Xelha jos on mukana, niin kaikki Waterit ja Lightit mukaan. En tosin muista, oliko tuossa vaiheessa vielä niin runsaasti kortteja kertynyt, että menisi valikoimiseksi. Dark-kortit voi jättää pakan ulkopuolelle.

Oma ryhmä taisi olla tuossa vaihessa Kalas, Gibari/Lyude, Xelha.
en voittanu ja voiko neuvoa mulle niitä comboja :rolleyes:

Linkkaus Gamefaqsin ohjeisiin ei onnistu suoraan (ainakaan kaikilla käyttis/selain -yhdistelmillä).
Mene siis http://www.gamefaqs.com -sivulle, hae "baten kaitos", valitse oikea peli ja klikkaa "FAQs & Guides"

siis mä en voi voittaa niitä :mad: tekis mieli vähän raivota mutta ei mitään

dewe sanoi:
siis mä en voi voittaa niitä :mad: tekis mieli vähän raivota mutta ei mitään
Kieltämättä aika ikävä, jos ei millään pääse etenemään. On muuten pelin ainoa paikka, jossa ei pääse halutessaan nostamaan leveliä ennen vaikeaa taistelua. Vielä pahempi tietysti jos ei ole juuri ennen laivaa tallennuksia (tässä vaiheessa tuntuu, että kokemuksen kerääminen kaupungissa ennen laivalle menoa ja laivan pelaaminen uudestaan olisi pienempi paha). Edelleen, jos pystyt tekemään sacred wineja, pääset kyllä varmasti etenemään. Katso myös listasta vielä muita parempia parannusesineitä, joita voisit tehdä.

Ylös Bottom