dewe sanoi:ny pitäs päästa sinne miran ihme kartanoo oon puhunu niin monen hemmon kaa että päreet palaa![]()
Wille__90 sanoi:Mistä saan Mystical gardenissa sellaisen esineen jolla pääsee niiden kultaisten viivojen ohi siinä labyrintissä?
dewe sanoi:jelppii taas mä oon giagamon laibassa ja mun hahmot on n 24 levelisii riittääks ne ku mä aina häviin giagamon tiimille ja oisko mitää vinkkii siihe pääkkii![]()
![]()
ni ketkä hahmot kannattaisi olla mulla oli savyna,kalas ja breat mizutiMunakoisovelho sanoi:Vinkki: nauti haasteesta, kun kerrankin sitä löytyy![]()
Kyllä tuota tosiaan muutaman kerran sai koettaa ennen kuin onnistui aikanaan. Itse olin levelillä 20, joten kyllä tuon 24:n pitäisi riittää. (pian tuon jälkeen lopetin levelillä nostamisen, nyt olen ihan pelin lopussa edelleen lvl:llä 25. Pelin parhaita puolia on, ettei tarvi välttämättä tasolla nousta).
Ei kai siinä muuta voi kuin keskittyä kerralla yhteen - Foloniin ehdottomasti ensimmäisenä. Riskejä varmaan alhaisemmalla lvl:llä pitää ottaa varsinkin kun on vielä kaikki 3 jäljellä, eli ei turhia healingeja tms. En kyllä muista tuota enää niin hyvin, esim. minkälaisia parannusesineitä tuossa vaiheessa on... Kannattanee ennemmin jakaa kaikkien kesken kuin tehdä yhdestä healeri (tätäkin voi tosin koittaa). Tästä tappelusta nimenomaan muistan oppineeni taktiikkaa myöhempiä koitoksia varten.
eiks se folon oo se sirkus pelle joka on kännissäMunakoisovelho sanoi:Itse tapoin järjestyksessä Folon, Ayme, Giacomo. Folon tekee eniten damagea, joten ensimmäisenä se pois. Giacomo taas alkaa vähillä hp:lla tekemään niitä End Slashereitä yms, joten on hyvä ettei siinä vaiheessa ole enää muita jäjellä.
Light ja Water muistaakseni tepsivät aika hyvin, joten Gibari ja Lyude eivät ole huonoja valintoja taisteluun.
Vaikka Ayme huitoo määrällisesti paljon, ei sen heikompiin hyökkäyksiin kannata tuhlata puolustuskortteja, jotta niitä riittää Folonia ja Giacomoa vastaan.
Tietysti voit käydä myös tehtailemassa Sacred Winejämuissa tappeluissa siellä laivalla.(eli siis Holy Grail + Japanese Rice Wine)
en voittanu ja voiko neuvoa mulle niitä combojaMunakoisovelho sanoi:Folon on se Aymea miespuolisempi hahmo, jolla on "hieman" kalpea iho ja siniset hiukset
Viiniä voi tehdä niin monta kuin haluaa; jokainen siis parantaa 500 hp ja herättää kuolleet henkiin. En muista oliko Mizutilla holy grail vai sacred wine valmiina... Holy grailejakin saa kuitenkin tehtyä yhdistämällä.(Monolith Pen + Tri-Crescendo Pen)
Kalas on tietysti hyvä siitä, että aseillakin torjuminen onnistuu (kuten Gibarillakin, ja vähän myös Savynalla). Lyude on periaatteessa hyvä nimenomaan Light-korttiensa takia. Mizuti tai Xelha jos on mukana, niin kaikki Waterit ja Lightit mukaan. En tosin muista, oliko tuossa vaiheessa vielä niin runsaasti kortteja kertynyt, että menisi valikoimiseksi. Dark-kortit voi jättää pakan ulkopuolelle.
Oma ryhmä taisi olla tuossa vaihessa Kalas, Gibari/Lyude, Xelha.
dewe sanoi:mistä osoitteesta niitä comboAlöytää
Kieltämättä aika ikävä, jos ei millään pääse etenemään. On muuten pelin ainoa paikka, jossa ei pääse halutessaan nostamaan leveliä ennen vaikeaa taistelua. Vielä pahempi tietysti jos ei ole juuri ennen laivaa tallennuksia (tässä vaiheessa tuntuu, että kokemuksen kerääminen kaupungissa ennen laivalle menoa ja laivan pelaaminen uudestaan olisi pienempi paha). Edelleen, jos pystyt tekemään sacred wineja, pääset kyllä varmasti etenemään. Katso myös listasta vielä muita parempia parannusesineitä, joita voisit tehdä.dewe sanoi:siis mä en voi voittaa niitätekis mieli vähän raivota mutta ei mitään