baten apuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dewe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: baten apuu

Munakoisovelho sanoi:
Kieltämättä aika ikävä, jos ei millään pääse etenemään. On muuten pelin ainoa paikka, jossa ei pääse halutessaan nostamaan leveliä ennen vaikeaa taistelua. Vielä pahempi tietysti jos ei ole juuri ennen laivaa tallennuksia (tässä vaiheessa tuntuu, että kokemuksen kerääminen kaupungissa ennen laivalle menoa ja laivan pelaaminen uudestaan olisi pienempi paha). Edelleen, jos pystyt tekemään sacred wineja, pääset kyllä varmasti etenemään. Katso myös listasta vielä muita parempia parannusesineitä, joita voisit tehdä.
mutta ne kortit ei ikinä tule minun hahmoille
minun tuuria :)
tuleeko ne "secred winet" omaksi kortiksi

dewe sanoi:
tuleeko ne "secred winet" omaksi kortiksi
Jonkun hahmon vuorolla käytät peräkkäin vain ja ainoastaan kortit Holy Grail ja Japanese Rice Wine. Sanotaan nyt varmuuden vuoksi, että teet niitä siis tietysti muussa tappelussa kuin siinä Giacomoa ja kavereita vastaan, jotta niistä olisi jotain iloa :)

Tappelun jälkeen yhdistetty kortti ilmestyy sitten otettavaksi. Aina voi ottaa vain yhden kortin, kuten varmaan olet huomannut, joten yhdessä tappelussa ei kannata yrittää tehdä useampia. Näitä kun teet muutamia, niin kummasti elämä helpottuu.

Munakoisovelho sanoi:
Jonkun hahmon vuorolla käytät peräkkäin vain ja ainoastaan kortit Holy Grail ja Japanese Rice Wine. Sanotaan nyt varmuuden vuoksi, että teet niitä siis tietysti muussa tappelussa kuin siinä Giacomoa ja kavereita vastaan, jotta niistä olisi jotain iloa :)

Tappelun jälkeen yhdistetty kortti ilmestyy sitten otettavaksi. Aina voi ottaa vain yhden kortin, kuten varmaan olet huomannut, joten yhdessä tappelussa ei kannata yrittää tehdä useampia. Näitä kun teet muutamia, niin kummasti elämä helpottuu.
muuttuuko ne vanhat kortit siks uudeksi

Munakoisovelho sanoi:
Vanhat säilyvät, ja tämän takia voitkin tehdä Sacred Winejä (tai muita) niin paljon kuin haluat/jaksat.
eli voin tehä vaikka 10000000000... secred winejä ja secred winet säilyy!?!

Aaaargh, ei se nyt voi olla noin jumalattoman vaikeaa. Teet muutaman niitä Sacred Winejä ja sillä siisti. Vinkiksi vielä, että peliä pelatessa voi käyttää ihan omaa älyäänkin. Kannattaa esim. tarkistaa jokaisen korttipakat ja katsoa, että sinulla on varmasti parhaat kortit käytössä. Ja taisteluissa tulisi olla huolellinen, ettet käytä toisensa kumoavia elementtejä samalla vuorolla. Ja keskity jokaisella hahmolla aina samaan viholliseen.

mä teen juuri niin mutta mutta miten sen voi voittaa pitääkö tehä

Viimeksi muokannut moderaattori:

olen imperial forterissa minä xehlassa ja pitäisi päästä pidemmälle miten??:confused:

dewe sanoi:
olen imperial forterissa minä xehlassa ja pitäisi päästä pidemmälle miten??:confused:

Perusvastaus, mutta oletko käynyt jo kaikkialla ja jutellut kaikkien kanssa? Ilmeisesti et, jos eteneminen on pysähtynyt. Muistaakseni jossain välissä nenänsä väärään paikkaan työntäminen triggaa pakojakson, joten jatka vain mestan koluamista ja muille juttelemista.

Viimeistä viedään kohta pitää mennä tappelemaan ar.che,bo... ja malpertsioo vastaan oisko apua????

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom