Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Baten Kaitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlueBeam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Baten Kaitos

Harayu sanoi:
Mitäs muut ovat mieltä pelistä?

Loistava tai siis vaikuttaa tosi hyvältä. Tätä voi suositella roolipelien ystäville huoletta mielestäni. Minulle taistelu systeemi oli suhtkoht selkeä arvostelun lukemisen jälkeen. Tommosia magnus blanka (?) kortteja pitäis saada tännekin, se ois kätevää.

edit. Niin ja mukana tuli pelin ääniraita cd:llä kun tilasin dvdboxofficesta, pelin paras musa eli kirkossa soivat mahtavat urut tosin puuttuu.

Viimeksi muokannut moderaattori:

tmf sanoi:
Loistava tai siis vaikuttaa tosi hyvältä. Tätä voi suositella roolipelien ystäville huoletta mielestäni. Minulle taistelu systeemi oli suhtkoht selkeä arvostelun lukemisen jälkeen. Tommosia magnus blanka (?) kortteja pitäis saada tännekin, se ois kätevää.

edit. Niin ja mukana tuli pelin ääniraita cd:llä kun tilasin dvdboxofficesta, pelin paras musa eli kirkossa soivat mahtavat urut tosin puuttuu.

Höh, ei Videogamesplussasta tullut mitään cd:tä :mad: no ei se mitään. On mulla sen soundtrack koneella kuitenkin :)

Kyllä The true mirror on kova biisi...

Kjees. Tähän mennessä ohitin Baten kaitosin pelisivuilla vain olankohautuksella, mutta nyt sitten vilkaisin tarkemmin ja katsoin muutamat videot joten heti tunkemaan spammia tänne. Hemmetti, pakko-ostos. Juuri ostin ToS:in, joka paljastuikin yhdeksi parhaista RPG:istä konsoleilla, ja nyt BK. Toivotaan, että tulee nopeasti eurooppaan. Jos uutisia kuuluu julkaisun tarkemmasta ajankohdasta, niin kertokaa toki. Kädet syyhyää jo =D

En tiedä koska julkaistaan, mutta odotus on tuskaa. Peli näyttää upealta ja musiikit ovat loistavat. Tuo Namcon teemamusiikinkin imuttelin jo netistä.

BlueBeam sanoi:
En tiedä koska julkaistaan, mutta odotus on tuskaa. Peli näyttää upealta ja musiikit ovat loistavat. Tuo Namcon teemamusiikinkin imuttelin jo netistä.

Niinpä, pelissä on kyllä mahtavat musiikit. Varsinkin vika lopparin musiikki saa kylmiä väreitä aikaiseksi.

Ylös Bottom