Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum [PS3 Ennakkofiilistelyt]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vazion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

hmm.. vois kokeilla itekkin taas demoa et saa fiilistä odotteluun.
Tosin oon pähkäilly et kummalle alustalle tämän hankkis.. :confused:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Hyvä kuulla..
Voisi melkein ladata demo XO:lle ja katsoo kummalla on mielekkäämpi pelata. Niin tai näin, on tulossa varmasti huikea peli. :)

Ellet sitten halua pelata Jokerilla tätä peliä? PS3:llahan on ainoastaan nuo Jokerin 8-challenge mappia. Onko muuten boxipuolella joku toinen pahis sitten vai onko siellä vaan sitten jätetty extrat väliin?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Kyllä alkaa ottaa päähän jo nämä vertailut. Aivan sama jos peli näyttää 2% paremmalta kuin toinen. Jos omistaisin molemmat HD konsolit niin ostaisin pelin PS3:lle koska siinä pääsee pelaamaan historian parhaimmalla ja hulluimmalla vihollisella ikinä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Kyllä alkaa ottaa päähän jo nämä vertailut. Aivan sama jos peli näyttää 2% paremmalta kuin toinen. Jos omistaisin molemmat HD konsolit niin ostaisin pelin PS3:lle koska siinä pääsee pelaamaan historian parhaimmalla ja hulluimmalla vihollisella ikinä.

Aamen! Olen itsekin pähkäillyt kummalle ostaisin. Boksille olin alunperin ostamassa koska tykkään kasvattaa gamerscorea, mutta kyllä tuo jokerilla pelaaminen vie voiton aivan mennen tullen. Ja btw, ite en ainakaan demoissa huomannut mitään eroa boksilla ja plegellä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Moro!
Sitä vaan kysyisin, että miten nopeesti tän pelin pystyy vetämään läpi. Onko tämä mgs4 tyyliin 20h vai codi4 6h. Demo ja kaikki muut tuntuivat kyllä kivalta, mutta siis jos saan vastauksen läpi pelanneilta.:rolleyes: Kiitos
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Moro!
Sitä vaan kysyisin, että miten nopeesti tän pelin pystyy vetämään läpi. Onko tämä mgs4 tyyliin 20h vai codi4 6h. Demo ja kaikki muut tuntuivat kyllä kivalta, mutta siis jos saan vastauksen läpi pelanneilta.:rolleyes: Kiitos

12-15h muistaakseni on ajaksi määritelty eri paikoissa, riippuen pelityylistä. Eli kyllä tässä pitäisi ihan nykypeleihin riittävästi pelattavaa olla.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Ellet sitten halua pelata Jokerilla tätä peliä? PS3:llahan on ainoastaan nuo Jokerin 8-challenge mappia. Onko muuten boxipuolella joku toinen pahis sitten vai onko siellä vaan sitten jätetty extrat väliin?

Lisämateriaali on yksinoikeudella PS3:lle.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Pikkusen meinas hitsata tänään kiinni paikallisessa gamestopissa: Menin siis kaverin kanssa hyppy tunnille kaupungille, ja aattelin et käyn tossa varaamassa ton uuden batmanin ennakkoon ni saa sillä 1€ sit ku tuo 2 pelii vaihtoon. Siihen kassalle sit menin kyselemään et voisinkos semmosta, ni eikös sieltä joku sälli vastannu: "En mä nyt oikeen tätä voi ku tä voi olla k-18...." Siihen hän mä sit et Wooooot'!?!?! "Täsä ku on niin paljon väkivaltaa, etkä sä nyt hirveen 18 vuotiaalta näytä. En mä tät voi sulle myydä ku voin joutua linnaan pälälälälää"... Seinällä oli hiveän kokoinen mainos jossa luki k16 et silleen. Aattelin sit et haista sinä kuule..... Onko tää peli nyt oikeesti k16 vai k18? Ja anteeks sille myyjälle jos sattuu tän lukemaan ja muutenkin ehkä vähän offtopic/väärällä alueella :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Onko tää peli nyt oikeesti k16 vai k18?

Eiköhän kansikuva selvennä tarpeeksi.

65443.jpg
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Pikkusen meinas hitsata tänään kiinni paikallisessa gamestopissa: Menin siis kaverin kanssa hyppy tunnille kaupungille, ja aattelin et käyn tossa varaamassa ton uuden batmanin ennakkoon ni saa sillä 1€ sit ku tuo 2 pelii vaihtoon. Siihen kassalle sit menin kyselemään et voisinkos semmosta, ni eikös sieltä joku sälli vastannu: "En mä nyt oikeen tätä voi ku tä voi olla k-18...." Siihen hän mä sit et Wooooot'!?!?! "Täsä ku on niin paljon väkivaltaa, etkä sä nyt hirveen 18 vuotiaalta näytä. En mä tät voi sulle myydä ku voin joutua linnaan pälälälälää"... Seinällä oli hiveän kokoinen mainos jossa luki k16 et silleen. Aattelin sit et haista sinä kuule..... Onko tää peli nyt oikeesti k16 vai k18? Ja anteeks sille myyjälle jos sattuu tän lukemaan ja muutenkin ehkä vähän offtopic/väärällä alueella :D

Oisit sanonu et kääntyy ja kattoo sitä mainoksen ikärajaa...? ;0
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Onko tää peli nyt oikeesti k16 vai k18?
Valtion elokuvatarkastamon listauksen mukaan K16, kuten näkemässäsi julisteessakin luki. Tosin jos et näyttänyt edes 16-vuotiaalta, myyjällä ehkä on periaattellinen oikeus kieltäytyä myymästä peliä. Laillista velvoitetta ei kuitenkaan ole.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Siis ihan ikäseltäni näytän ja sano et olis myymässä, et ei se sitä... Ihmettelen sit ku se sitä tietokoneeltakin katto eikä mitään... En sit jaksanu alkaa riiteleen siit sen ukon kanssa, olis kuitenkin sanonu et en sulle myy mitään :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Onko mitään tietoa mistä vois suomesta tota special editionia saada? gamestop? anyone? :rolleyes:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Pakko se on kait tämä käydä ennakkotilaamassa. Demon alkukahinaa tahkottu jo useampaan otteeseen, kun yrittänyt tehdä mahdollisimman pitkän kombon.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Kyllä alkaa ottaa päähän jo nämä vertailut. Aivan sama jos peli näyttää 2% paremmalta kuin toinen. Jos omistaisin molemmat HD konsolit niin ostaisin pelin PS3:lle koska siinä pääsee pelaamaan historian parhaimmalla ja hulluimmalla vihollisella ikinä.

Jep eipä sillä ole väliä. Henk.koht tosin pidän PS3 ohjaimesta enemmän tälläisissä peleissä.
 
Ylös Bottom