Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja sv
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Nyt olis peli vedetty läpi, mutta puuttuis 6 arvuuttajaa. Mistä kautta läpipeluun jälkeen pääsee noihin luoliin, kun ei tuota sisään pääsyä löydä millään :confused:. Kaikki loput ridlet olis nimittäin siellä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Nyt olis peli vedetty läpi, mutta puuttuis 6 arvuuttajaa. Mistä kautta läpipeluun jälkeen pääsee noihin luoliin, kun ei tuota sisään pääsyä löydä millään :confused:. Kaikki loput ridlet olis nimittäin siellä.

Pistetään varmuuden vuoksi spoilereihin.

Intensive Treatmentin kautta pääsee sinne Killer Crocin lymypaikkaan ja sitä kautta luoliin. Karttaa seuraamalla löytyy helposti, Intensive Treatmentin karttaan on merkitty väylä Crocin mestoille.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Pistetään varmuuden vuoksi spoilereihin.

Intensive Treatmentin kautta pääsee sinne Killer Crocin lymypaikkaan ja sitä kautta luoliin. Karttaa seuraamalla löytyy helposti, Intensive Treatmentin karttaan on merkitty väylä Crocin mestoille.

Sinne pääsee myös
samasta paikkaa, mistä mennään ekan kerran sinne Batcaveen. Ja se tiehän menee ihan siinä Intensive Treatmentin vierestä. En osaa oikein hyvin selostaa, mutta jos vaan muistat mistä menit ekan kerran sinne Batcaveen, ni löydät sen :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Sinne pääsee myös
samasta paikkaa, mistä mennään ekan kerran sinne Batcaveen. Ja se tiehän menee ihan siinä Intensive Treatmentin vierestä. En osaa oikein hyvin selostaa, mutta jos vaan muistat mistä menit ekan kerran sinne Batcaveen, ni löydät sen :)

Ja vielä yks paikka:
Sieltä arkham northin piha alueen talon raunioista.
Siel on se ovi mist tultiin ekan batcave keikan jälkeen.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

mistä nää predator jutut saa auki (...oon yhdessä haasteessa selectissä näkyviin tulleet jutut tehnyt mutta ei niistä mitään se erikoisempaa eteen ole tippunut...eos onko nämä sitten niitä predator säätöjä vai mitä)?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

mistä nää predator jutut saa auki (...oon yhdessä haasteessa selectissä näkyviin tulleet jutut tehnyt mutta ei niistä mitään se erikoisempaa eteen ole tippunut...eos onko nämä sitten niitä predator säätöjä vai mitä)?


Kaikki challenget saa auki ratkomalla riddlerin arvoitukset.

Ja ne jutut siellä selectin takana on sellaisia tavoitteita ja kun saat x määrän(olikohan ne 8, 16 ja 24) noita tavoitteita niin saat trophyja. Eli yksi tavoite on yksi batarangi ja esim. 8 kun saat niin saat trophyn.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Yks tuollanen amadeus arkham systeemi puuttuu. Onko ne kaikki ihan normaalisti niissä salaisissa kartoissa vai onko toi yks joku speciaali etsittävä ?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Yks tuollanen amadeus arkham systeemi puuttuu. Onko ne kaikki ihan normaalisti niissä salaisissa kartoissa vai onko toi yks joku speciaali etsittävä ?

Se viimeinen ei ole semmoinen tavallinen. Se löytyy sieltä kopista mihin jätit vankilan johtajan. Skannaa maa, siinä on jotain merkintöjä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

ite muistaaksen keskityin aina ensin niihin normi äijiin,ja sen jälkeen siihen titaaniin. heität batarangin niin että se titaani tuupertuu ja rupee heilumaan sokkona ja sillä aikaa piekset niitä muita.tää kohta oli mulla ainakin vaikein paikka hardilla läpi pelatessa,tosin hard ois kyllä saanut olla "hardimpi" mun makuun..:)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

ite muistaaksen keskityin aina ensin niihin normi äijiin,ja sen jälkeen siihen titaaniin. heität batarangin niin että se titaani tuupertuu ja rupee heilumaan sokkona ja sillä aikaa piekset niitä muita.tää kohta oli mulla ainakin vaikein paikka hardilla läpi pelatessa,tosin hard ois kyllä saanut olla "hardimpi" mun makuun..:)

Mun mielestä hauskaa on hypätä titaanin selkään ja ohjastaa sitä niin että se huitoo ne tavalliset jätkät nurin. Tuosta tulee trophyki, joku rodeoratsastus. Siitä saa combomittariakin aika hyvin niin kauan kuin pysyt siellä selässä mutta myönnettävä etten noita challengeja viitsinyt kokeilla hardilla. Kuhan pintaa raapaisin.

edit: vinkiksi sille joka oli vaiheessa jossa vastaan tuli kaksi titaania + tavallisia samaan aikaan: toi yhden selkään hyppääminen on ihan näppärää. Ohjastaa titaanin huitomaan sitä toista. Selkään pääsee muistaakseni hakkaamalla riittävän pitkän combon sisään silloin kun ne on pökerryksissä seinään törmäämisestä (joka taas saadaan aikaan heittämällä batarangilla silloin kun titaani rynnii kohti ((älä unohda väistää)).
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Ja vielä yks paikka:
Sieltä arkham northin piha alueen talon raunioista.
Siel on se ovi mist tultiin ekan batcave keikan jälkeen.

Kahteen jälkimmäiseen reittiin tarvitaan muistaakseni se seinästä-seinään kaapeli. Ainakin jos mennään luoliin batcavesta.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Moi! Tarvitsisin kipeästi apua (pakko vetää se kohta viel tänään läpi).
Eli oon nyt tuol kirjastossa, pelastin ton lääkärin ja poliisin. Nyt pitäisi, etsiä ne dc. young muistiinpanot, mutta en tiedä miten. Oon etsinyt kaikkialta ja katsonut videoita, että se on siinä kaverien vieressä, jotka pelastin, mutta ei oo? Pitääkö olla jotkin sormenjäljet vai mitä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Moi! Tarvitsisin kipeästi apua (pakko vetää se kohta viel tänään läpi).
Eli oon nyt tuol kirjastossa, pelastin ton lääkärin ja poliisin. Nyt pitäisi, etsiä ne dc. young muistiinpanot, mutta en tiedä miten. Oon etsinyt kaikkialta ja katsonut videoita, että se on siinä kaverien vieressä, jotka pelastin, mutta ei oo? Pitääkö olla jotkin sormenjäljet vai mitä?

Kun laitat detective moden päälle, niin näkyykö sinulla ne Youngin sormenjäljet vai olitko kerennyt vielä skannata niitä sen huoneesta missä oli se naamio? Jos olit niin sitten niiden sormenjälkien pitäisi johtaa niiden muistiinpanojen luo, jotka ovat kirjahyllyssä niiden kahden jepen vieressä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Muistiinpanot ovat kirjan välissä sen pyöreän kirjastohuoneen alimmassa kerroksessa, löydät paikan tutkimalla sitä detective-moodilla.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Onko noita Archan henki kivitauluja 24 kpl? 23 olen nyt löytänyt... mistähän ton yhden löytää kun ei Riddler kartoistakaan ole apua kun ei näy ? merkkejä missään... :rolleyes:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

se viimonen on siellä missä se muodonmuuttaja tai mikä nyt onkaa on sen lasin takana ni siinä keskellä on se pikku torni mee ylös ja kato lattiaa.:D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Onko noita Archan henki kivitauluja 24 kpl? 23 olen nyt löytänyt... mistähän ton yhden löytää kun ei Riddler kartoistakaan ole apua kun ei näy ? merkkejä missään... :rolleyes:

Viiminen arkhamin salaisuus on siellä mistä pelastit wardenin. Sinun pitää vain scannata lattia.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Clayface itse asiassa antaa epäsuoran vinkin naureskelunsa lomassa.. En tiedä kuinka kauan piti olla hakoteillä ennen sitä.

Viimeinen spirit of Arkham merkki
on mahdollinen löytää vasta sen jälkeen kun olet pelastanut Warden Sharpin Penitentiarystä
 
Ylös Bottom