Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja sv
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

pitääkö noista challengeistä pelata myös nuo jokerin osuudet läpi että saa 100% täyteen?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Hei,

Missä on Dr. Youngin toimisto?:(
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Hei,

Missä on Dr. Youngin toimisto?:(
Jos oikein muistan niin arkham mansionissa. Tai jokin sen tapainen nimi. Katso kartasta sieltä sen pitäisi näkyä.

Asiasta toiseen. Eli esim. olin juuri Arkham Mansionissa ja keräilin riddlejä kun peli on tullut vedettyä. kartassa näkyi kaikki riddlet, mutta kun menin Botonic gardeniin niin ei näkynyt? (Siis tarkoitan, että piti katsoa sitä selectin kohtaa, missä näkyy, että montako olet kerännyt.) Taas kun olin ulkosalla niin näkyi taas kartassa, missä jokainen sijaitsee.
Tämä piti vielä kysyä, mitä ne arvuuttajan tehtävät ovat kun esim Mansionissa seinällä on kysymysmerkki ja painan L2 niin lukee jotain partystä?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Riddlet näkyy kartassa vain, jos olet löytänyt kyseisestä mestasta Riddlerin kartan. Se on siis paikkakohtainen ja joka paikassa on omansa. Et siis ole vielä löytänyt sitä botanic gardensista, oletuksena ne riddlet ei näy.

Mitä tulee seinillä oleviin kysymysmerkkeihin, ne ovat niitä että pitää sihdata kohdilleen kysymysmerkin piste ja itse merkki. Se mansionin käytävän kysymysmerkki oli kieltämättä aika hankala tajuta.

Hankkiudu ylös sinne parvelle tjsp. Oikea spotti on aika korkealla. En nyt enää muista tarkkaan

Se party juttu ei nyt juuri liity asiaan, se viittaa Jokerin 'juhliin' jonne pitäisi mennä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

93% koossa ja tuntuu pysyvän siinä. Tarviiko sen sadan saamiseksi saada kaikista niistä taisteluchallengeistä se kolme mitallia (ei vaan riitä taidot naputtaa niin julmia pistemääriä)?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

93% koossa ja tuntuu pysyvän siinä. Tarviiko sen sadan saamiseksi saada kaikista niistä taisteluchallengeistä se kolme mitallia (ei vaan riitä taidot naputtaa niin julmia pistemääriä)?

Tarvii. Mulla puuttus kahdesta kolmas. Viemäri ja Sähköshokki, molemmat extremenä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Oisko vinkkiä itse loppariin. :(
Pitääkö siinä tosiaan tiputtaa se 2 aaltoa äijiä aina, ennenkuin pääsee Batclawilla vetämään Jokerin lattiaan. Siis kun siinä on parin sekunnin mahdollisuus noiden aaltojen välissä vetää Jokeri maihin, mutta aina sellainen räjähtävä härdelli pilaa sen juuri viime hetkellä. Menee energyä ja viimeistään siinä vaiheessa, kun ne puukkohäiskät tulee mukaan, niin sama kun ottaisi restartin. Ei jaksaisi aloittaa uutta peliä Easyllä vain sen takia, että loppari tehty epäreiluksi. Olisi edes checkpoint siitä, kun saa Jokeria edes kerran pistettyä pataan. :mad:

EDIT: Jaa jaa, katselin Youtubesta videota. Kerran olen saanut Jokerin kahdesti tuohon lattiaan, mutta tuo Batclaw osuus epäonnistuu todella useasti. Minulle siihen tulee vielä väliin yleensä toinen aalto, jossa 5 miestä jonka jälkeen pääsen vasta vetämään jokerin maahan. Yleensä ongelma nuo räjähtävät hampaat tai sitten joku jamppa vielä kömpii pystyyn. Tässä kohdin qte:ssä voi nähtävästi ryssiä...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

itsekin B:AA:n läpi pelanneena olen nyt mietiskellyt että onko nuoita pomo-matseja mahdollisuuttaa pelata erikseen?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Tämmönen tyhmä kysymys tähän väliin... Ostin tänään kyseisen pelin ja haluaisin tallentaa. Onko pelissä käytössä autosavet vai miten tallennetaan?

E: Olihan siinä autosavet käytössä. Huomasin että oikeassa alanurkassa pyörähti välillä rinkula sen merkiksi.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

28012010_001.jpg


mitäs tässä pitää tehä?
oikealle en pääse :confused:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Jos oletan oikein sen, missä olet menossa niin kokeile:

Kävele takaisin siitä ovesta, mistä tulit huoneeseen.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

tuo ei ole huone vaan toi örkki on keskellä (joku unimaailma jne) ja ympärillä on sitten kivimuuria jossa pompitaan eteenpäin ja varotaan etttei se örkki hoksaa. takaisin ei pääse. ja tuohon muuriin sitten loppuu eteenpäin meno
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

tuo ei ole huone vaan toi örkki on keskellä (joku unimaailma jne) ja ympärillä on sitten kivimuuria jossa pompitaan eteenpäin ja varotaan etttei se örkki hoksaa. takaisin ei pääse. ja tuohon muuriin sitten loppuu eteenpäin meno

kokeilepa nykästä tuo seinä alas batclawilla?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

tuo ei ole huone vaan toi örkki on keskellä (joku unimaailma jne) ja ympärillä on sitten kivimuuria jossa pompitaan eteenpäin ja varotaan etttei se örkki hoksaa. takaisin ei pääse. ja tuohon muuriin sitten loppuu eteenpäin meno

Batclawilla kiskaset seinän matalaks.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Oikea vastaus:
Räjähdegeeliä suihkutat siihen ja räjäytät sen. Tuossa vaiheessa ei ole vielä Ultra Batclawia.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Oisko vinkkiä itse loppariin. :(
Pitääkö siinä tosiaan tiputtaa se 2 aaltoa äijiä aina, ennenkuin pääsee Batclawilla vetämään Jokerin lattiaan. Siis kun siinä on parin sekunnin mahdollisuus noiden aaltojen välissä vetää Jokeri maihin, mutta aina sellainen räjähtävä härdelli pilaa sen juuri viime hetkellä..

Itse pelasin "normaalilla", eikä ollut kauhean vaikea loppu..
En oikein muista missä vaiheessa "nykäisin" Jokerin alas, mutta jotenkin sellainen fiilis oli, että sitten kun se kääntää selkänsä. ;) Pointti siis, etten muista oliko joku tietty paikka "pahis-aaltojen" välissä vai pitikö vain olla hereillä ja toimia heti kun jokeri kääntyy.. Kerran joku pahis juuri ryssi mun kiskomisoperaation, mutta seuraavalla onnistui (aivan eka kerralla sain kyllä heti alas, mutta toka epäonnstui). Pitää hakata sitten nappia ripeästi.

Heh, ei paljon apua, lähinnä spekulaatiota. Mutta varmaan jo pääsit läpi.. ;)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

semmonen ongelma olis et oon keränny kaikki riddlet paitsi yhden... se yksi olis mansionissa ja pitäs löytää KOLME niitä nauravia konesuita tai mitä lie.. En millää löydä ni mitä tehdä? joku bugi kenties? ikävää jos jää tosta kii koko homma...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

En nyt pysty antamaan mitään tarkkaa ohjetta muuta kuin yleistyksiä:

- Koeta kuunnella kun juokset taloa läpi, useasti jokerin hampaiden naksutuksen kuulee paremmin kuin mitä näkee.
- Tsekkaa kaikki kerrokset, koska Arvuuttajan kartta ei kerro missä kerroksessa ne ovat, vain summittaisen paikan
- Tsekkaa kaikki piilopaikat myös, eli salaseinien takana olevissa paikoissa voi olla myös hampaita

Bugista ei ainakaan ole kyse, todennäköisesti et vain ole vielä hoksannut.
 
Ylös Bottom