Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Aivan uskomaton tunnelma tässä! Pakko arvostaa Rocksteadyn antaumusta ja makua tehdä pieniä yksityiskohtia, en voinut kuin hymyillä kun yhden vartijoiden toimisto seinäkkä oli Oswald Cobblepotin aka Penquinin varainkeruuillan mainos, tottakai Iceberg Loungessa. Kovasti olen myös yrittänyt etsiä vankien sellejä. Eikös tässä muuten joskus ollut joku kilpailu, jonka voittaja sai oman sellinsä ikuistettua peliin omilla yksityiskohdilla maustettuna?

Ja Jokerin, tai Mark Hamillin äänityöskentelylle ei voi kuin hattua nostaa. Ekaa kertaa kun kajahti se kuuluisa hullun nauru oikein pitkään venytettynä niin kyllä kylmäs selkäpiitä.

Tappelu tuli jo demossa todettua todella sujuvaksi. Itse olen aika pitkälti vetänyt Burtonin Batman-leffoistakin tutulla tyylillä, eli antaa vihulaisten tulla iholle Batmanin kylmästi seistessä ja siitä napautella countereilla :D

2 tuntia ja vasta 5 % pelattu, on tullut nautittua täysin rinnoin joka ainosta senttimetristä!

Hahah, itsekkin tein just noin tappeluissa, seison paikalla kunnes ukot ryntää kimppuun ja sitten vaan counteria. :D

Nyt kun peli on pelattu Storyn ja arvoituksien osalta kokonaan läpi. Voisi alkaa odotella jatko-osaa... :3
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Toista kertaa hardilla pelaamassa läpi ja vihdoin sain 40x combon achievementin :) Alkaa kyllä jo taistelu sujua, ilman varoituslogojakin. Kun challengeista ei ainakaan ensitestailuilla vielä saanut kun yhtä tai kahta batlogoa arvosanaks, niin ehkäpä kohta.. Heh, olo on kun luuta kaluavalla koiralla.. pakko saada kaikki irti ;>
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Peli on edelleen täyttänyt odotukseni ja meno vain paranee. Taistelu ei oikein onnannut alussa kun ei tajunnut ideaa mutta kun harjoitteli parilla Challengella niin syntyypä turpakäräjät helposti :D noin 20 min jälkeen tuli sitä 35 hitin komboa sekä ensimmäinen taistelu challenge pisteillä 26 tuhatta ja risat. Nyt vaan sitä rikkomaan.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Onko muuten muilla tullut päänsärkyä tai muuta huonoa oloa pelatessa? itselleni tuli iltaa myöten pieni päänsärky ja veikkaan, että bättis oli syynä. Detective moden käyttö varmaan rasitti aivoja liikaan :rolleyes:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Käytättekö te paljon sitä detective tilaa? Ite oon pyrkiny pelaan niin että usein vain nopeasti vilkaisen missä viholliset on ja sitten otan sen pois päältä. Silloin tietysti tulee käytettyä enemmän kun pitää seurata vaikka sormenjälkiä..
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Käytättekö te paljon sitä detective tilaa? Ite oon pyrkiny pelaan niin että usein vain nopeasti vilkaisen missä viholliset on ja sitten otan sen pois päältä. Silloin tietysti tulee käytettyä enemmän kun pitää seurata vaikka sormenjälkiä..
Itellä ainakin tahtoi aina vahingossa jäädä se päälle, eikä edes tajunnut että se oli päällä. Vähän liiankin hyödyllinen on :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Käytättekö te paljon sitä detective tilaa? Ite oon pyrkiny pelaan niin että usein vain nopeasti vilkaisen missä viholliset on ja sitten otan sen pois päältä. Silloin tietysti tulee käytettyä enemmän kun pitää seurata vaikka sormenjälkiä..

Itse menen sillä vihollisten luokse ja taisteluissa otan aina detective moden pois.. :)

On kyllä loistava peli. Yhdessä Resident Evil 5:den kanssa paras peli mitä olen tänä vuonna pelannut.
Eilen vedin pelin normalilla läpi ja tänään alotin hardilla. Suosittelen kaikille!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Täytyy yhtyä muiden ylistykseen. Demon jälkeen oli sellanen "ihan jees" fiilis, mutta nyt 6-7h pelanneena tämä koukuttaa joka hetkeltä entistä enemmän.

Erittäin viihdyttävä ja tunnelmallinen peli.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Uhhuh, onpa todellakin aivan järjettömän kova peli!
Linnunpelättiepisodi
oli melkoista mindfuckia, vaikka moista toki osasi odottaakin. :D

Noiden Arvuuttaja-juttusten metsästys on kyllä liian koukuttavaa puuhaa...

Onpas muuten synkkä batman peliksi.
Mitä mitä? Synkkyyshän on juurikin se Batmanin juttu!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Meinaatteko nyt, etteivät Batmanin hyvät arvosanat olleetkaan maksettuja? :)

ps. Hillityn miehen perikuvaa Paoloa ei kovin usein näe noin täpinöissään!!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Käytättekö te paljon sitä detective tilaa? Ite oon pyrkiny pelaan niin että usein vain nopeasti vilkaisen missä viholliset on ja sitten otan sen pois päältä. Silloin tietysti tulee käytettyä enemmän kun pitää seurata vaikka sormenjälkiä..

Käytän melkein koko ajan.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Juonikuvaus:
Batman on saanut jälleen Jokerin nalkkiin ja kuskaa hänet Arkhamin mielisairaalaan. Kaikki ei tietenkään mene aivan suunnitelmien mukaan, joten narri pääsee irti ja ottaa koko laitoksen haltuunsa. Lepakkomiehen tehtävänä on pistää Jokeri kuriin.

Ehkä vähän harhaanjohtava kuvaus, että Jokeri pääsi irti Arkhamissa, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa vaan

<lievää juonispoileria>
hänhän oli tilanteen herra ja suunnitellut kaiken jo siitä asti kun "antantui" Batmanille, eli oikeastaan ei missään vaiheessa edes ollut vangittuna. Mutta joo :p

Onpas muuten synkkä batman peliksi. En osannut odottaa, että pelissä kupsahtaa mies jos toinenkin.

Batmanit on aina olleet "synkkiä", animaatiosarjat ei ole niitä "oikeita" batmaneita, sarjakuvat kunniaan.

Loistava peli kyllä, ensimmäinen hieno supersankari peli mitä olen koskaan pelannut, mikä ei ollut vältämättä ainoastaan hyvä asia kun tuli tuo peli ahmittua 2 päivässä. Tosin, se oli kyllä ilahduttavan pitkä, pariin otteeseen tuli sellanen fiilis että kohta salee loppuu mutta jatkui aina vaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Olipas kokemus. Ei voi muuta sanoa kuin, kiitos Rocksteadylle. Ainoa miinuksen aihe tulee johtolankojen etsinnöistä. Trailereitten perusteella odotin hieman Condemned 2 tasoista pulmanratkontaa. Myös lopputaisteluun olisi voinut hieman mielikuvitusta käyttää. Annan kuitenkin anteeksi kaikki virheet, kuitenkin olihan se pelaaminen todella nautinnollista.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Meinaatteko nyt, etteivät Batmanin hyvät arvosanat olleetkaan maksettuja? :)
Sehän selviää, kun aina niin lahjomattoman (vai lahjattoman?) KonsoliFINin ylläpidon persaukisesta harrastelijaporukasta joku pelin arvostelee. Jos arvosana on edelleen hyvä (eikä ko. arvostelija kokenut yllättävää äkkirikastumista), voinemme uskoa pelin olevan oikeastikin hyvä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Loppu alkaa lähestymään, paljon on nähty ja Arvuuttajan arvuutuksia ratkomatta. Olisin toivonut tähän sellaisia arvuutuksia, jotka ratkeavat tekemällä. Palapelejä tai vastaavaa..nyt ei tarvitse kuin löytää ne niin "arvuutus" on ratkottu.

Jos ainoan miinuksen tästä pelistä keksisin, niin se olisi kamera. Se ei aina ole ihan ajantasalla, mutta aika pitkälti se hoitaa hommansa. Myös osa gadgeteista tuntuu aika turhalta, kun niitä ei juurikaan pakoteta käyttämään vihollisia vastaan (esim. Sonic Batarang jne.). Varmasti osa löytää niille käyttöä, mutta itse olen toistaiseksi aina keksinyt toisen tavan ratkoa kuinka viholliset nujerretaan.

En kieltämättä muista, koska joku peli olisi näin paljon koukuttanut (yksinpeli). Eilen klo 11.00 oli peli kädessä, ja nyt takana noin 12-14h pelitunteja. Ei vain malta lopettaa, kun innolla odottaa juonen etenemistä. Tunnelmaa ei voi olla ylistämättä, toivottavasti tälle pelille saadaan samalta pelistudiolta jatko-osa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Onhan tässä tunnelmaa etenkin yöllä pelatessa. Hulluja tulee välistä säikähdettyä kun ei pidä detective-modea päällä kuin silloin tällöin. Ehkä turhan helpoksi tekee tuo detective mode jotkin kohdat. Normalilla oon pelannu nyt ja hardilla seuraavaksi.
Nyt on tullu jumitettua kuitenkin kohtaan jossa ollaan puutarhassa:
Siellä puutarha paikassa olen sen jälkeen kun Harley Quinn on vangittu jo. Huone jossa keskellä on vettä ja se on sähköistetty ja se pitäs jotenki kytkeä päältä. Jokerin kanssa käytiin keskustelu jonka jälkeen räjäytti käytävän. ilmeisesti sitä myrkkyä siellä tehtailee... En oo löytäny millään että mistä sen sais mahdollisesti päältä.
Kertokaas vinkkiä jos joku on jo tuon kohdan läpäissyt.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Onhan tässä tunnelmaa etenkin yöllä pelatessa. Hulluja tulee välistä säikähdettyä kun ei pidä detective-modea päällä kuin silloin tällöin. Ehkä turhan helpoksi tekee tuo detective mode jotkin kohdat. Normalilla oon pelannu nyt ja hardilla seuraavaksi.
Nyt on tullu jumitettua kuitenkin kohtaan jossa ollaan puutarhassa:
Siellä puutarha paikassa olen sen jälkeen kun Harley Quinn on vangittu jo. Huone jossa keskellä on vettä ja se on sähköistetty ja se pitäs jotenki kytkeä päältä. Jokerin kanssa käytiin keskustelu jonka jälkeen räjäytti käytävän. ilmeisesti sitä myrkkyä siellä tehtailee... En oo löytäny millään että mistä sen sais mahdollisesti päältä.
Kertokaas vinkkiä jos joku on jo tuon kohdan läpäissyt.

Tuossa vaiheessahan kun se vesi on sähköistetty niin sulla pitäisi olla jo se hilavitkutin millä pystyt ampuu vaijerin suoraan eteenpäin ja mennä sillä. Se minkä batman saa omasta "lentokoneestaan" Ei sitä sähköä pois päältä tarvi saada..
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Onhan tässä tunnelmaa etenkin yöllä pelatessa. Hulluja tulee välistä säikähdettyä kun ei pidä detective-modea päällä kuin silloin tällöin. Ehkä turhan helpoksi tekee tuo detective mode jotkin kohdat. Normalilla oon pelannu nyt ja hardilla seuraavaksi.
Nyt on tullu jumitettua kuitenkin kohtaan jossa ollaan puutarhassa:
Siellä puutarha paikassa olen sen jälkeen kun Harley Quinn on vangittu jo. Huone jossa keskellä on vettä ja se on sähköistetty ja se pitäs jotenki kytkeä päältä. Jokerin kanssa käytiin keskustelu jonka jälkeen räjäytti käytävän. ilmeisesti sitä myrkkyä siellä tehtailee... En oo löytäny millään että mistä sen sais mahdollisesti päältä.
Kertokaas vinkkiä jos joku on jo tuon kohdan läpäissyt.


Seuraa niitä johtoja takaisinpäin generaattori huoneeseen. Sieltä sen saa sammutettua.

Netistä löytyy jo monesta paikkaa läpipeluuohjeet(esim. ign.comista) ja youtubesta löytyy videot challenge roomin kenttiä varten.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Siellä puutarha paikassa olen sen jälkeen kun Harley Quinn on vangittu jo. Huone jossa keskellä on vettä ja se on sähköistetty ja se pitäs jotenki kytkeä päältä. Jokerin kanssa käytiin keskustelu jonka jälkeen räjäytti käytävän. ilmeisesti sitä myrkkyä siellä tehtailee... En oo löytäny millään että mistä sen sais mahdollisesti päältä.
Kertokaas vinkkiä jos joku on jo tuon kohdan läpäissyt.

Seuraa sitä virtajohtoa detective-moodissa, kunnes pääset huoneeseen missä pitää vartija vapauttaa. Seinällä on virtalaatikko, joka pitää hakkeroida 3 kertaa oikein.
 
Ylös Bottom