Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Onko joku muu tilannut tuota Batman: Arkham City & The Dark Knight / Batman Begins Blu-ray Bundle [PS3] TheHutista?
Ei mulla oo meinaan lähteny vielä(kään), tilauksessa lukee vaan Processing, awaiting stock pick :mad:
Olen. Ei ole mullakaan lähtenyt. Pitää varmaan olla tyytyväinen jos ensi viikolla edes saa pelin hyppysiinsä.
Onneksi Battlefield 3 tulee tarvittaessa paikkaamaan puutostilaa :-j
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Olen. Ei ole mullakaan lähtenyt. Pitää varmaan olla tyytyväinen jos ensi viikolla edes saa pelin hyppysiinsä.
Onneksi Battlefield 3 tulee tarvittaessa paikkaamaan puutostilaa :-j


Mulla oli eilen lähteny tulemaan Bundle Bättis Hutista mutta epäilevällä mielellä toivoo että ens viikolla sit pääsis pelailemaan
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Mitä järkeä on ensinnäkään ennakkotilata kun voi hakea gigantista aina julkkaripäivänä halpaan hintaan?

Koska Gigantti ei myy Catwoman Steelbook -versiota pelistä. Ja halvimmillaan Battis irtoais Gigantistakin 49 eurolla, mutta tuo on jo hyvä tarjous, usein hintana on se 59 euroa. 45 euroa Catwoman Steelbookista ja peli tulee pari päivää myöhemmin, on mielestäni parempi diili. Ja itsellänihän ei edelleen ole kiirettä saada peliä ennen keskiviikkoa, reissussa kun olen.

Kaikista viesteistä päätellen VPD kusi homman. Voimia sieltä tilanneille. :D
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Peli on erittäin hyvä oon pelannut päätarinaa ainakin yli 12 tuntia ja eikä ole vieläkään loppu. Pidin
kohasta jossa B-man hakkaa Clayfacen tyyppejä miekalla.
Vaikka oon varmaan aika loppusuoralla tarinassa, en ole vieläkään tajunnu miten batmanillä voi ottaa vauhtia kielekkeistä ja muista muista simmosista jutuista liitäessä, nii voiko joku kertoa asiasta?
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Keskustelut varsinaisesta pelistä voi tosiaan suunnata tuonne sille pystytettyyn ketjuun. Eiköhän tämä tästä kohta kuopata pois jaloista kulkemasta.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Vaikka oon varmaan aika loppusuoralla tarinassa, en ole vieläkään tajunnu miten batmanillä voi ottaa vauhtia kielekkeistä ja muista muista simmosista jutuista liitäessä, nii voiko joku kertoa asiasta?

Tuohon tarvitaan toi "Grapnel Boost", jonka taas saa suorittamalla ekan setin noita Augmented reality - lentoharjoituksia. Löytyy sivutehtävistä. Näitten toimenpiteiden jälkeen vauhdinotto tapahtuu liitäessä painamalla boksilla RB:tä - pleikalla R1? - kielekkeen ollessa hollilla. Kelauksen alettua painetaan kaksi kertaa A:ta - tai X:ää? - joista toinen painallus jätetään pohjaan. Ja sit sitä kelausmatkaa pitää olla aika reilusti.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Onko Hutista tilanneille saapunut bundle back tai normi viel? Itselle ei vielä ja alkaatuntuu et ens viikolla vasta joutuu
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Arvatkaa onko Amazon.co.uk:sta aikoja sitten ennakkotilattu Catwoman Steelbook saapunut vielä?

Ei.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Arvatkaa onko Amazon.co.uk:sta aikoja sitten ennakkotilattu Catwoman Steelbook saapunut vielä?

Ei.

Saapui jo tiistaina mun CE. Ihan hieno paketti ja kun oli puhe siitä animated movien puuttumisesta niin kyllä mulla ainakin semmoinen oli.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Saapui jo tiistaina mun CE. Ihan hieno paketti ja kun oli puhe siitä animated movien puuttumisesta niin kyllä mulla ainakin semmoinen oli.

Joku kertoili, että ei tullut sitä Robin DLC:tä tuossa mukana..? :/ Tulikos tulla, FMIX? Nimittäin melko valheellista markkinointia, kun Batmanin official communityssä oli se "virallinen ennakkotilausopas", jossa nimenomaan sanottiin, että Robin DLC tulee Catwoman Steelbookin mukana. Myöhemmin paljastettiin vielä, että Catwoman DLC tulee kaikissa uusissa kopioissa (mukaanlukien siis Catwoman Steelbookissa). Nyt siis tuossa Catwoman Steelbookissa ei tullut MITÄÄN erityistä DLC:tä verrattuna tavalliseen versioon?! Joku Amazonin oma Earth One -puku tuli, jee... Olis pitänyt tilata se Game.co.uk:n Robin-versio pelistä, niin siinä sentään olis tullut se Robin DLC (plus se Catwoman DLC tietysti). Paskaa, sanon minä!
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Joku kertoili, että ei tullut sitä Robin DLC:tä tuossa mukana..? :/ Tulikos tulla, FMIX? Nimittäin melko valheellista markkinointia, kun Batmanin official communityssä oli se "virallinen ennakkotilausopas", jossa nimenomaan sanottiin, että Robin DLC tulee Catwoman Steelbookin mukana. Myöhemmin paljastettiin vielä, että Catwoman DLC tulee kaikissa uusissa kopioissa (mukaanlukien siis Catwoman Steelbookissa). Nyt siis tuossa Catwoman Steelbookissa ei tullut MITÄÄN erityistä DLC:tä verrattuna tavalliseen versioon?! Joku Amazonin oma Earth One -puku tuli, jee... Olis pitänyt tilata se Game.co.uk:n Robin-versio pelistä, niin siinä sentään olis tullut se Robin DLC (plus se Catwoman DLC tietysti). Paskaa, sanon minä!

Siis missä edes sanotaan, että joku Robin paketti piti tulla Collectors Editionin mukana? Minulla oli ainakin kaikki siellä mitä paketissa luvattiinkin olevan(mukaanlukien se animated movie).

Steelbook on eri juttu kuin tuo minun versioni.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Siis missä edes sanotaan, että joku Robin paketti piti tulla Collectors Editionin mukana? Minulla oli ainakin kaikki siellä mitä paketissa luvattiinkin olevan(mukaanlukien se animated movie).

Steelbook on eri juttu kuin tuo minun versioni.

Aaa, puhuin siis Catwoman Steelbookista, en muistanutkaan mitään Collector's Editionia. Joku siis laittoi YV:tä mulle, että luvattua Robin DLC:tä ei Catwoman Steelbookissa tullut mukana...
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Ei tullut Robinia ei, oma Catwoman tuli Amazonista jo tiistaina. Ainoa extra oli peltikotelo ja skini(earth one), ehkä niistä nyt sen pari euroa maksoi minkä verran enemmän tuli maksamaan kuin Ahvenanmaalta tilattuna.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

TheHutin Batman: Arkham City & The Dark Knight / Batman Begins Blu-ray Bundle PS3 saapui positiivisesti yllättäen jo viiden arkipäivän kuluttua, eilen.

MUTTA.

Eipä ollu mikää Blu-Ray bundle paketissa, vaan normi DVD.
Pistin heille vihasta postia jo koitan selvittää et mite tän sillai järkevästi sais hoidettua. Eihän toi niin paha asia oo mut pistää se vitututtaa jos ei tuu postissa sitä mitä piti.:mad:
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Löytyykö täältä Batman: Arkham City collectors editionin omistajia jotka olisivat halukkaita tekemään kauppaa niistä DLC skineistä jotka tulevat sen collectors editionin mukana? Itseäni kiinnostaisi batman beyond tai se 1970 skini. Jos löytyy kiinnostusta niin millaisissa summissa liikutaan per skini. Priva viestiä vaan tulemaan jos kaupankäynti on mahdollista. Kyseessä siis Xbox 360 versio.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Löytyykö täältä Batman: Arkham City collectors editionin omistajia jotka olisivat halukkaita tekemään kauppaa niistä DLC skineistä jotka tulevat sen collectors editionin mukana? Itseäni kiinnostaisi batman beyond tai se 1970 skini. Jos löytyy kiinnostusta niin millaisissa summissa liikutaan per skini. Priva viestiä vaan tulemaan jos kaupankäynti on mahdollista. Kyseessä siis Xbox 360 versio.

Collectors editionissa tuli mukana vain Frank Millerin dark knight returns sarjakuvaan perustuva skini
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Omassa collectorissa tuli vain tuo 1 ja itse paketin kyljessäkin on vain 1 ilmoitettu
Mistä tilasit omasi, sillä itse ainakin sain CE:n mukana kuusi skiniä Batmanille ja jopa yhden ylimääräisen Animated Batman -skinin, joka tosin on annettu jo eteenpäin. Ja tämä pakkaus oli siis Konsolinetistä.
 
Ylös Bottom