Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham City [PS3/X360]

Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Saatiinhan se Riddlerkin kiinni kovan työn tuloksena. Kyllä helpotti! :D
Huomasin myös ostaneeni jokaisen Arkham City DLC paketin, mitä kaupassa on... Noh, money well spent.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Onko noista riddler trophyistä mitään muuta hyötyä kun saa jonkun tietyn määrän jälkeen saavutuksen auki?
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Onko noista riddler trophyistä mitään muuta hyötyä kun saa jonkun tietyn määrän jälkeen saavutuksen auki?

Ei niistä saa edes saavutusta auki kun keräät kaikki. Siihen pitää pelata myös new game+ ja Riddler's revenge. Toki riddlejen kerääminen edesauttaa siinä, että pääset pelastamaan kaikki Riddlerin panttivangit, joten kyllähän ne kannattaa kerätä.

En sitten tiedä miten PS3-puolella noiden pyttyjen kanssa kun keräät kaikki
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Onko noista riddler trophyistä mitään muuta hyötyä kun saa jonkun tietyn määrän jälkeen saavutuksen auki?

Paitsi että Riddler on yksinään yksi sivutehtävä, niin saahan noiden keräämisellä challenge-pelimuodon tehtäviä auki, sekä sitten muuta konseptitaidetta jne. Tietysti sitten sen 100%-suorituksen saamiseksi "täytyy" kerätä, sekä mahdollisen platinahorotuksen takia.

Ei kai siitä kuitenkaan mitään sen suurempaa hyötyä ole. Onko pelaamisesta toisaalta hyötyä ikinä, poislukien viihtyminen ja muu höpöhöpö?

EDIT: Olin etana.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Helposti. En tiedä paljon oon saanut, mutta tuossahan vaaditaan näköjään 60 000 kolmeen "riddler-merkkiin" ja kyllä mä olen jo kaikista sen kolme merkkiä saanut. Veikkaisin pisteiden olevan reilusti yli 80 000:n.

Kahden kierroksen jälkeen, kuten kuvassa oli ideana? Nice.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Helposti. En tiedä paljon oon saanut, mutta tuossahan vaaditaan näköjään 60 000 kolmeen "riddler-merkkiin" ja kyllä mä olen jo kaikista sen kolme merkkiä saanut. Veikkaisin pisteiden olevan reilusti yli 80 000:n.
No onhan se hieno esitys saada 80 tuhatta pistettä kahden pelatun kierroksen jälkeen, kun neljä kierrosta on kokonaisuudessaan.

Vedin tuossa pari päivää sitten Kissanaisen haastekampanjat läpi kaikki 9/9 mitalia. Voi pyhä sylvi, kuinka turhauttavaa menoa oli välissä. Kissanainen on hirveä Predator-hahmo. Kolme gadgettia löytyy ja kaikki ovat hanurista. Sitten on pelihahmon hiomattomuuteen liittyviä ongelmia, kuten piiska ei välillä lennä minnekään vaikka painaa oikeaa nappia, Gargoylen päälle grablaus on usein täyttä tuskaa, nappi pohjassa saa räykyttää ja melkein saa kiivetä paljain käsin sinne, kun mitään ei tapahdu elintärkeää nopeutta vaativassa tilanteessa. Siinä sitten on ohjain kovilla, kun paljastut viime hetkillä hahmon törttöilyn vuoksi, etkä omien pelitaitojen.

Lisäksi Kissanainen aikailee turhaan liikkeiden kanssa. Kun äkkiä pitäisi saada äijä takedownattua, Kissanainen vaan vetää jonkin turhan 2 sekuntia kestävän voltin välissä taivaalla, kun pitäisi olla hirveä kiire. Samaan aikaa on porukka tulossa ampumaan haulikolla ahteriin...

Välissä Takedown ei onnistu sen vuoksi, kun henchman on liian lähellä seinää ja Kisulinainen vain kimpoaa pois, kun yrittää takedownata. Myös se katossa kiipeileminen kärsii kontrolliongelmista kameran kanssa joissain kentissä. Hahmo jää vielä jumiin joihinkin kohtiin siellä katossa, kun äkkiä pitäisi päästä pois. Kaiken kaikkiaan Batman on aivan älyttömästi hiotumpi hahmo liikkeiltään kuin Kissanainen. Tuntuu siltä, että ne vasta kehityksen loppuvaiheessa lykkäsivät tuon sekaan.

Niin, pitääpä ruikuttaa vielä siitä Caltrops-gadgetistä. Ei herranen aika oikeasti. Surkeampaa ansaa saa etsiä. Se pitäisi osata heittää kilometri ennen henchmanin paikalle tuloa, muuten sen kuulee ja henchman käy vaan potkimassa sen pois. Muutenkin se ansan vaikutus kestää ehkä 2 sekuntia, siinä pitää olla ihan helvetin lähellä kykkimässä että tuon avulla kerkeää äijän takedownaamaan. Sen pystyy kyllä kimmottamaan seinästä, mutta silloinkaan se ei toimi varmasti, ja edelleen joutuu liikkumaan todella äkkiä paikalle takedownin tekoon.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Kahden kierroksen jälkeen, kuten kuvassa oli ideana? Nice.

Oho. Syytän kännykkää, jolla katoin tuota kuvaa, niin en sitä kokoresoluutiossa nähnyt. :D En oo tuossa mapissa muistaakseni, mutta muissa mapeissa kyllä saanut (useastikin) kahden erän jälkeen ne tarvittavat 3 riddler-merkkiä. Pitääpä joskus vielä pelailla noita huvikseen uusiksi ja ottaa kuvaa todisteeksi.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

olin justiin tuolla pelissä, ja sit se kysyy siinä että haluatko lunastaa sen kissanaisen tossa pelin mukana tulleella koodilla. no iskin koodin sisään, ja kaikki näytti olevan ok. mutta edelleen se kyselee ton perään, että haluatko hankkia kissanaisen :O? ihan niinkuin se kissanainen pitäisi aktivoida jostakin? ei vaan peli näytä, että mulla olis se...neuvoja???
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

olin justiin tuolla pelissä, ja sit se kysyy siinä että haluatko lunastaa sen kissanaisen tossa pelin mukana tulleella koodilla. no iskin koodin sisään, ja kaikki näytti olevan ok. mutta edelleen se kyselee ton perään, että haluatko hankkia kissanaisen :O? ihan niinkuin se kissanainen pitäisi aktivoida jostakin? ei vaan peli näytä, että mulla olis se...neuvoja???

Jaa a...joku bugi varmaan? Itellä ei ollut tollasta ongelmaa ps3:lla.. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

olin justiin tuolla pelissä, ja sit se kysyy siinä että haluatko lunastaa sen kissanaisen tossa pelin mukana tulleella koodilla. no iskin koodin sisään, ja kaikki näytti olevan ok. mutta edelleen se kyselee ton perään, että haluatko hankkia kissanaisen :O? ihan niinkuin se kissanainen pitäisi aktivoida jostakin? ei vaan peli näytä, että mulla olis se...neuvoja???

Pelaatko PS3:lla?

PSN ei toimi kunnolla tällä hetkellä. Se oli suljettuna kun PSN:a päivitettiin/huollettiin ja nyt kun PSN aukes taas niin store ei halua pelittää. Tänä aamuna kun heräsin ja koitin ladata Catwomanin niin tapahtu näin.

1. Syötin koodin
2. Sain näkyviin, että se sisältää catwomanin
3. Painoin Continue
4. Sitten tuli vaan teksti ''thank you for using PlayStation Store"

Eli missään vaiheessa en saanu kohtaa ''download''. Menin kattomaan downloads kohtaan, niin sain ensin tekstin ''This service is currently undergoing maintance''. Menin pois ja koitin uusiks niin sitte tulikin ''Error numero-kirjain koodi juttu"
Yritän huomenna uusiks. Toivottavasti en menettäny nyt sitä koodia, vaan pystyisin huomenna aktivoimaan sen uusiks, ellei se näy ''downloads'' - kohdassa.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Useimmat eivät luultavasti piittaa noista haastekartoista, mutta itselle viikon tarjous livessä niistä oli todella mieluinen. 360 pisteellä tunneiksi lisäpelattavaa. Kun tuossa aiemmin rutisin Kissanaisen surkeudesta, niin Nightwing ja Robin ovat kyllä täyttä rautaa. Mukavasti kalahtelee keppi ja pamppu lihaan, eikä tarvi sitä nyrkkeilyä aina kuunnella. Jäätäviä taistelukoordinaattorinikkareita nämä Rocksteadyn kaverit. Molemmilla hahmoilla on uniikit tapansa kukistaa vihut, jokaisella comboliikkeellä aina pari vaihtoehtoa tuntuu löytyvän. Minkä ihmeen honkkarileffalegendan ne ovat palkanneet sinne. Gadget-puolikin on hyvin kunnossa ja uniikkeja välineitä löytyy.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Tykkäsin tosi paljon, peli on pakko vaan alottaa alusta ja alusta. Vielä en ole kyllä saanut 100 % läpi vedettyä, mutta ite 'tarinan' olen läpäissyt.

ALLA SPOILERI, älä katso jos et halua tietää kuinka pelissä käy yms.


Catwoman on kyllä semmonen misu että :D Oon erittäin tyytyväinen, että pelissä voi pelata vapaasti niin Batmanilla että Catwomanilla. Jokerin mahdollinen kuolema oli kyllä tosi harmi, tykkään hänestä paljon. Ukkeleiden hakkaaminen on hupaisaa, sitä voi jatkaa tunteja putkeen kyllästymättä. Oisin kyllä halunnut tuolla kissanaisella mennä vetämään Ivya turpaan, mutta en oo ainakaan vielä onnistunut sinne sen tukikohtaan pääsemään, jos se nyt ylipäänsä on mahdollista. Riddler on ärsyttävä tyyppi, sain juuri ekan panttivangin pelastettua. Oon ollut hiukan laiska noiden sivutehtävien tekemisessä, mutta kyllä niitäkin on tullut läpästyä. Hahmojen äänet on todella vakuuttavia, etenkin Batmanin sekä Catwomanin. Muo mietityttää että mihin se Benguin mahtoi kadota. Salomon Crundy oli kiva hakata, mutta en usko että se kuoli, kun sitähän ei tietääkseni voi ikinä kunnolla nistiä. Tietysti pelissä on muutamia asioita joista en tykkää, esimerkiksi siitä että useimmat näistä vangeista näyttävät tismalleen samanlaisilta. Eihän mikään peli tietystikkään ole täydellinen, ja tiedän että kritisoin pieniäkin asioita. Bugeja ei ole itselläni esiintynyt yhtään, mistä tulee suuuuuri plussa. Catwomanilla ja Batmanilla on monenlaisia, ja monipuolisia iskuja taistellessa, mikä on mukavaa. Silent Takedownit on hienoja, erityisesti kissanaisella. Muttamutta, kaikin puolin peli on kerrassaan mahtava, toivon että jatkoa tulee mahdollisimman nopeasti.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Tietääkö joku onko tästä pelistä tulossa jotain versiota missä olisi noi kaikki DLC:t mukana. Tyyliin jotain GOTY versiota mihinä olisi esim: Catwoman, Nightwing ja Robin DLC:t mukana.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Tietääkö joku onko tästä pelistä tulossa jotain versiota missä olisi noi kaikki DLC:t mukana. Tyyliin jotain GOTY versiota mihinä olisi esim: Catwoman, Nightwing ja Robin DLC:t mukana.

Varmistettu ei ole, mutta eiköhän sellainen pusketa kauppojen hyllylle ennemmin tai myöhemmin.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

-----------------------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Tulipas vihdoinkin ostettua tämä ja melkein ainoa miinuspuoli löytyi telkkarin tältä puolelta kun en tajunnut aikaisemmin tilata.. Hieno peli kyllä kaikin puolin, pitkästä aikaa joku peli sai koukutettua aika totaalisesti, viimekertanen taisi olla Arkham Asylum..

Bonuksena sain vielä paljon lisää pelattavaa kun tarinan läpäistyäni save corruptoitui ja pääsen pelaamaan vielä kerran läpi ennen new game+ aloittamista, loistava idea pitkittää pelin ikää! :rolleyes:
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Mutta et ilmeisesti pelannut hardillakaan(vai millä nimellä se kaikkein vaikein vaikeustaso kulkikaan)?
Itse aloitin suoraan tuolla kaikkein vaikeimmalla ja haastetta on ollut ihan sopivan riittävästi. Välillä kuolo on korjannut rivimiesten kanssa kahakoinnissakin ja muutamat juoneen kuuluvat suuremmat joukkotappelut on vaatineet useita yrityksiä.

Mutta niin. Itse asiaan. Onko jengillä pysynyt xboxilla save-tiedostot tallessa? Itsellä meni antaumuksella ja suurella määrällä löydettyjä riddlertrophyjä varustettu ensimmäinen läpipeluu hukkaan. Save ei siis ole korruptoitunut vaan sitä ei enää yksinkertaisesti ole! Google auttaa sen verran että en tosiaankaan ole ainoa. Pelin virallisella foorumilla vastaavasta tilanteesta ilmoituksia on satapäin. Valitettavasti mitään korjausta asiaan ei ole esitetty kehittäjäpuolelta.
Suomi foorumeilta en kuitenkaan ole lukenut että jollekulle muulle olisi vastaavaa käynyt.

Ameriikan foorumeilta luin että monella muullakin tiedoston katoaminen on sattunut samassa kohtaa kuin minulla. Peli siis on läpäisty ja viimeinen kissanais tehtävä on käynnissä. Tätä viimeistä tehtävää ei kuitenkaan ole pelattu loppuun vaan peli sammutettu asianmukaisesti ja seuraavan kerran kun palaa pelin ääreen niin on kuin peliä ei olisi koskaan pelattukkaan (achievementit toki tallessa). Eli tuo nyt on ainakin sellainen kohta jota kannattaa varoa.

Aika lannistava tapaus. Olin innolla lähtemässä new game+:n pariin mutta saapa nyt olla. Saa kerätä tämä peli hyllyssä pölyä siihen asti että on mennyt unohtamaan tämän karvaan kokemuksen ja sitten voi aloittaa uudestaan alusta.
Vuorokauden verran hukkaan menneitä tunteja :(.


Mulla teki Xbox sillai et vaik oon keränny kaikki trophyt ni en saa sitä riddlerin viimestä tehtävää esille :(
 
Ylös Bottom