Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Knight

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Routa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Batman: Arkham Knight

Tuntuvat nuo Arvuuttajan arvoitukset olevan vähän tapauskohtaisia, miten ne hyväksytään. Omalla kohdalla muutama on ollut tosi tarkka juttu ja on tullut mietittyä, että "enkö mä muka tuosta kohdasta jo aikaisemmin sitä kokeillut?", mutta samaten sitten muutama muu on hyväksytty, kun on tarkentanut "vähän sinne päin".

Itsellä on melko monimutkainen viha-rakkaus-suhde noihin Arvuuttajan juttuihin. Olen open world-peleissä melkoinen perfectionisti ja jotenkin koen aina tarpeelliseksi tehdä kaikki mahdolliset jutut, mitä kartalla näkyy, mutta Arvuuttajan kanssa tuntuu välillä menevän usko, kun ei meinaa löytää sitä oikeaa kohtaa :D Luonto ei kuitenkaan meinaa antaa periksi, eikä oikein pysty jättää tekemättäkään :D

Toinen asia mikä noissa jäi raivostuttamaan oli se kun skannailit jo löytämääsi riddleä suunnilleen samoilta seuduilta kuin vielä löytämätöntä. Kai ne olis voinu poistaa sitä mukaa kun löytyy. Noo, pikkuvikoja.

Tuohan sen homman vasta ärsyttäväks tekeekin. Hyvällä tuurilla saatat skannailla talon ympäri vaikka kuinka pitkään kunnes tajuat että oo Batmobiilia yrittäny skannata. 'ja tuossa kukassa kun ei skannaus onnistunu niin en ollu omasta mielestä hehtaaritolkulla väärässä mihin skannasin.

Tuohan sen homman vasta ärsyttäväks tekeekin. Hyvällä tuurilla saatat skannailla talon ympäri vaikka kuinka pitkään kunnes tajuat että oo Batmobiilia yrittäny skannata. 'ja tuossa kukassa kun ei skannaus onnistunu niin en ollu omasta mielestä hehtaaritolkulla väärässä mihin skannasin.

Juu, ite kans pari kertaa ihmettelin että ihan ku oisin ratkonu tän saman jossain muuallakin. Sitten tajusin että autosta kyse.
Peten kanssa samaa mieltä, että hölmöähän se olis jos sen riddlen sais kun suuntaa sinnepäin ja skannaa, mutta ehkä tuota olisi vähän voinut viilata helpommaksi. Itsekin tosiaan pyörin siinä mestoilla pitkän tovin ennen kuin osui.

Season passin ostaneet varmaan mielissään tunnin mittaisesta Batgirl dlc:stä. Hintalaatusuhde ei ihan tunnu natsaavan. Seuraavaa kahta hahmo dlc:tä odotellessa. Minä en näihin nyt rahojani tuhlaa, ehkä sitten joku goty 15€ tulevaisuudessa.

Luulin Matter of Familyn olevan huomattavasti pitempi, kun siitä niin paljon kohkattiin. Kuitenkin Seagate on suunnilleen ulkoisesti AA:n kokoinen, joten sinne olisi saanut paljon enemmän mahdutettua.

Toinen mikä itseäni ärsyttää on tuo Barbara Gordon / Tim Drake tsydeemi. Toisaalta.. Eri maailma, mutta silti.

Edit: NWih: Anarky on kyllä mukana. Helppo ohittaa. Et tule näkemään muuta kuin muutaman sekunnin. Melkein yhtä helposti ohitettava kuin Crocin tapaaminen Arkham Cityssä.

Season passin ostaneet varmaan mielissään tunnin mittaisesta Batgirl dlc:stä. Hintalaatusuhde ei ihan tunnu natsaavan. Seuraavaa kahta hahmo dlc:tä odotellessa. Minä en näihin nyt rahojani tuhlaa, ehkä sitten joku goty 15€ tulevaisuudessa.

Itsellä meni jopa 2,5 tuntia,kun tutkin joka nurkan ja pieksin vihuja vähän väliä. Kaikki trophytkin tuli hankittua.Jos sama taso jatkuu myöhempien dlc:n suhteen,niin eo kauheen hääviä ole. Uudet skinit ei paljoa jaksa kiinnostaa.

Ihmettelen tuota Season Passia että siihen sisältyviä DLC-paketteja ei voi ladata erikseen. Saattaisin hyvinkin ostaa jotain noista paketeista, mutta Season passia en todellakaan ole valmis ostamaan, sillä en minä todennäköisesti kaikkea sen sisältöä edes halua. Oma fiilis on että tässä julkaisia menettää DLC-ostoja, sillä luulen että yksittäiset DLC:t käyvät kaupaksi paremmin kuin Season passit.

Ihmettelen tuota Season Passia että siihen sisältyviä DLC-paketteja ei voi ladata erikseen. Saattaisin hyvinkin ostaa jotain noista paketeista, mutta Season passia en todellakaan ole valmis ostamaan, sillä en minä todennäköisesti kaikkea sen sisältöä edes halua. Oma fiilis on että tässä julkaisia menettää DLC-ostoja, sillä luulen että yksittäiset DLC:t käyvät kaupaksi paremmin kuin Season passit.

Tulee ensi tiistaina ostettavaksi niille joilla ei ole season passia.

Itsekin ajattelin joskus alekorista poimia nuo dlc:t. Naurettavaa rahastaa muutamasta tunnin-parin kampanjasta ja asuista 40 eugenia.

Mitenkäs tuo ns loppu kun piti tehdä 10/12 niitä sivutehtäviä moduuleja, näin tein ja sitten sai 'sen' aktivoitua..painoin neliöö ja alfred jutteli mutta mitään osoitinta minnekkään ei tullut eikä bättislampun luonakaan ketään mitään ollut..mikä bugitus tämä on??

Mitenkäs tuo ns loppu kun piti tehdä 10/12 niitä sivutehtäviä moduuleja, näin tein ja sitten sai 'sen' aktivoitua..painoin neliöö ja alfred jutteli mutta mitään osoitinta minnekkään ei tullut eikä bättislampun luonakaan ketään mitään ollut..mikä bugitus tämä on??

Jaa-a, enpä tiedä. Itellä ku tuli muutaman kerran näitä jäätymisbugeja ni pelin uudelleenkäynnistäminen jeesas. Muuten en tuosta viestistä oikein mitään ymmärräkään. Moduuli?

Loistava peli tämä edelleen, 24 näyttää pelitunnit ja tarina rupee olemaan kohta läpi ja muutamia sivutehtäviä jäljellä. Jotku tankkitaistelut ovat hieman ärsyttäneet, mutta eivät niin paljon että pudottaisi pelin pisteitä ja myös arvuuttajan tehtävät ei ole itseä oikein koskaan napanneet.
Tarina on ollut kyllä pelissä rautaa ja itse toiminta näyttävää, tarina myös hyvin käsittelee Bättiksen arkoja asioita. Tälle pelille taitaa joutuu antamaan 10/10 arvosanaksi.

Tarinasta.
Hieman tuli yllätyksenä että tuo Arkham Knight on Jason ja sekin yllätti että Barbara on elossa.

Jaa-a, enpä tiedä. Itellä ku tuli muutaman kerran näitä jäätymisbugeja ni pelin uudelleenkäynnistäminen jeesas. Muuten en tuosta viestistä oikein mitään ymmärräkään. Moduuli?

Moduuli on siis sivutehtäväryhmä, niitä on 12 joista 10 pitää tehdä että "se" eli
Knightfall protocol
saadaan neliö napilla aktivoitumaan...

Moduuli on siis sivutehtäväryhmä, niitä on 12 joista 10 pitää tehdä että "se" eli
Knightfall protocol
saadaan neliö napilla aktivoitumaan...

Olin mä sitten perillä mistä puhut. Oli vaan vähän hassusti artikuloitu. No mut joka tapauksessa, itsellä 'se' toimi ihan normaalisti. Vaikuttaisi samankaltaiselta jäätymiseltä mitä itsellä oli joissain kohdissa. Auttoiko uudelleenkäynnistys?

Auttoiko uudelleenkäynnistys?

Ei auttanut, ilmeisesti pitää jatkaa enemmän kuin 10/12 sivujuttuja vaikka peli muuta väittää :( paska juttu kun kiinnostaa nuo pomminpurut kuin kilo kiviä...

Edit:hammasta purren pomminpurut läpi ja sitten vasta aktivoitu loppu.

Pelin pisteet: 7/10
- hyvä bättis edelleen mutta ydinpelissä ei oikein uutta sykähdyttävää.
- liikaa bätmobiilia, lulla mikä lulla ja kisat oli ärsytävää pakkopullaa. Tankkijuttuja 50% liikaa -> -1 piste scoresta..
- kuollessa sikamaiset lataustauot verotti 1 pisteen scoresta.
- Riddlerin jutut ihan liikaa pelin "oikeaan" päätökseen

Viimeksi muokannut moderaattori:

Taidan ensimmäistä kertaa olla Jogin kanssa samaa mieltä.

Hiukan liikaa pakkopullana sekä Batmobiiliä, että Riddlerin shittiä. Onneksi New Game+ antaa nuo Riddler trophyt anteeksi ja tarvitsee vaan tehdä ne ärsyttävät Riddler kisat ja muut. Autoa on helpompi ajaa sisältä, joten edes se on jotain hyvää.

Toisaalta, vaikka pelin stoori on hyvä ja rautasesti kirjoitettu, niin silti Originsin stoori on edelleen minulle se parhain. Odottelen sitä isompaa lepis kampanjaa kausikortilla tähän Arkham Knightiin. Batgirlin stooria hypetettiin suuresti, mutta sepä olikin lyhyt.

Noh, odottelen tässä Origins 2sta tai kokonaan uutta Batmania, joka kuitenkin käyttää Arkhamin tekniikkaa. Systeemi on hemmetin hyvä, joten sitä kannattaa käyttää tarinoiden kertomiseen. Onhan kuitenkin nämä pelit olleet parasta lepistä moneen vuoteen.

- Riddlerin jutut ihan liikaa pelin "oikeaan" päätökseen

Tämä. Cityssa ja originsissa nuo tuli kerättyä, mutta nyt ei enää jaksaisi.
Lisäksi ärsyttää kun ennen tuota oikeaa loppua ei saa edes lopputekstejä. Olen varmaan ainoa jolle tuo merkitsee jotain, mutta nyt tuntuu kuin tarina ei olisi saanut mitään päätöstä kun ei ole sitä oikeaa loppua saanut. Pääpahis saadaan hoideltua niin olet heti takaisin kadulla ja tulee ilmoitus, että new game+ avattu.

No kiitos tästä. Origins oli kyllä muutenkin parempi vaikka sitä ei rocksteady fanit myönnäkään.

Tässä oli kyllä todella puuduttavaa jo etsiä riddlerin pyttyjä ja muuta roinaa. Enpä muistanu että Cityssä niitä oli 400+40 kissanaisella. Tuntui että tässä oli paljon enemmän ja netistä katsomallakin meni pitempään keräillessä (älyä vaativat ratkoin itse mutta etsiminen ei n.100 kpl jälkeen hirveäasti napannut.

Plussa peli vielä läpi ja 8 100m hyppyä autolla niin olis platina hankittu ja Harley Quinnin se nopea DLC rykäisy niin olis kaikki pokaalit kerätty. Red Hoodia ei tullut itselle kun en käytä Gamestopia. Loput DLC:t ostan jos hinta on 1-2 € kappale tai sitten joku osa saa todella hyvän arvion. Tuntuu vain olevan harvassa pelit missä ne lisäosat on oikeasti hyviä.

Tämä. Cityssa ja originsissa nuo tuli kerättyä, mutta nyt ei enää jaksaisi.
Lisäksi ärsyttää kun ennen tuota oikeaa loppua ei saa edes lopputekstejä. Olen varmaan ainoa jolle tuo merkitsee jotain, mutta nyt tuntuu kuin tarina ei olisi saanut mitään päätöstä kun ei ole sitä oikeaa loppua saanut. Pääpahis saadaan hoideltua niin olet heti takaisin kadulla ja tulee ilmoitus, että new game+ avattu.

No kiitos tästä. Origins oli kyllä muutenkin parempi vaikka sitä ei rocksteady fanit myönnäkään.

Niin siis tässähän on vähemmän Riddlereitä, kuin Cityssä ja vain vähän enemmän kuin Originissa. Senkö takia tämä sarjan osa menettää pisteitä, kun samat pystit on pitänyt kerätä myös aiemmissa osissa? :) Nämä Arkham sarjan keräiltävät on sentään toteutettu hyvin, että iso osa pysteistä on omanlaisiaa puzzleja ja nämä saa myös näkymään kartalla suoraan, kun vain nappaa pelin aikana informerit, kun niitä sattuu näkemään. Ja originsia en lähde kyllä vertaamaan mihinkään sarjan muista osista. Se oli pomotappeluita lukuunottamatta ihan kamala osa. Ruudunpäivitys ja ulkoasu sarjan surkein ja bugeja tuli vastaan aivan jatkuvasti vaikka yleensä onnistun ne peleissä välttämään. Laatuero nyt vaan on ihan järkyttävä mihin tahansa sarjan muihin osiin verrattuna eikä siihen fanilaseja kyllä tarvita.

Mitä tuohon autoon tulee niin en vain käsitä tätä valitusta auton huonosta ohjauksesta tai siitä, että sitä on liikaa. Minusta on aivan mahtava fiilis ohjastaa tuota autoa niin pursuit kuin tank modessakin. Menee omilla listoilla jopa kovimmaksi videopelikulkuneuvoksi ohi Halon warthogin. En ymmärrä miten sakki voi vihata jotain, mikä on noin pirun hyvin tehty. Autossa on painontuntua mikä unohtuu niin monesti arcade autoilusta. Sitä pystyy hallitsemaan pienen harjoittelun jälkeen todella hyvin ja fiilis, kun heittää lennosta pursuit modesta tank modeen tai toisinpäin on todella upea.

Tässä on nyt tullut koluttua loman ansiosta tämä tekele 200% läpi kuten myös Batgirl lisäri (mikä oli muuten aika mitäänsanomaton lisäri) ja mielestäni oli kyllä sarjan paras osa kevyesti ja hieno päätös Rocksteadyn Bättis-sarjalle. Seuraavaksi Superman? :D

Ylös Bottom