Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ok, jotenkin helpottavaa tietää että jollain muullakin sama ongelma (vaikka harmillista meille).Sama homma mulla,laskuri vaan laskee kohti puoltayötä.
Onko tietoa mihin aikaan PS4 storesta ostettu versio aukeaa?
Eri tekijä Originsissa, ei kannata stressataArvostelujen perusteella lähtee ostoon Vielä kun platformin sais päätettyä Vähän skeptinen olin Originsin jälkeen, mut ilmeisesti oikeaan suuntaan on menty.
Arvostelujen perusteella lähtee ostoon Vielä kun platformin sais päätettyä Vähän skeptinen olin Originsin jälkeen, mut ilmeisesti oikeaan suuntaan on menty.
Arvostelujen perusteella lähtee ostoon Vielä kun platformin sais päätettyä Vähän skeptinen olin Originsin jälkeen, mut ilmeisesti oikeaan suuntaan on menty.
Vielä jos offtopic sallitaan, IMO origins sai "liikaa" kritiikkiä. Hyvä peli.. taattua batman laatua ja tähän asti paras batmanpuku.
Minunkin mielestä sen metascore (73-76) on kyllä alakanttiin, mut jäi siitä vähän huono maku suuhun. En ole vieläkään itse asiassa pelannut edes tarinaa läpi (tosin steamin mukaan melkein 40h pelattuna silti). Siitä puuttui jotenkin se tunnelma mikä oli aikaisemmissa. Toivottavasti tämä sit iskis taas kunnolla Tosin en mitenkään erityisen innoissani ole Batmobilesta...
Puhumattakaan siitä mikä potentiaali olisi ollut, jos Origins olisi keskittynyt Batmanin syntyyn.Toki joo.. esim Jokerin ulkomuoto ei säväyttänyt. Tarina ja pahikset olisi voinut olla paremmin ja enemmän kokonaisuutena mukana, etenkin deathstroke mutta muutoin itselleni talvinen synkkä olemus istui paremmin kuin hyvin. Tämä uusin kyllä varmasti räjäyttää potin ja laittaa rimatkorkeudet uusiksi.
Tai vastaavasti pc-pelaajien tajuttava, että nykyään myös pc-puolella on pelaajia, jotka eivät osaa/jaksa säätää peliasetuksia.kehittäjien täytyy oppia että tälläistä käytöstä ei hyväksytä ja pelit on tehtävä valmiiksi ennen julkaisua.