Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]
Minua jaksaa aina huvittaa tuo rocksteady palvonta. Kärjistetysti city oli loistava ja origins paskaa vaikka originsissa on pelattavuus yhtä laadukas, isompi alue joka ei ole pelkkää vankilaa, paljon parempi tarina, uusia "leluja", haasteet integroitu tarinaan joten niistäkin saa lisää expaa jonka avulla saa parannettua kykyjä, hyviä sivutehtäviä ja varsinkin mad hatter on loistava.
Bugeista olen lukenut todella paljon, mutta ainakin omalla kohdalla olen törmännyt vain siihen, että park row:ssa on yksi arvuuttajan relay joka on muka ehjä vaikka se on rikottu. Tuo on ainoa bugi johon olen törmännyt. WiiU versio joka pelattu kahdesti läpi.
Myös Baker veti ihan yhtä hyvän jokeri roolin mitä Hamill. Moni ei varmaan edes huomaisi eroa jos ne ei sitä tietäisi.
Tästä uusimmasta ei voi sanoa mitään tuollaisen cgi pätkän perusteella. Minusta tuollaiset voisi jättää kokonaan näyttämättä koska ne ei kerro siitä pelistä mitään. Joo nyt nähtiin, että siellä on ainakin pingviini, two-face ja ehana harley, mutta siinä se sitten olikin. Pelin pitäisi vielä tulla kuluvana vuonna niin luulisi, että olisi voitu jotain pelikuvaakin näyttää vaikka sitten edes jotain välivideo matskua.
Juuri nyt hype on miinuksella kuten aina tällaisten bullshit cgi videoiden jälkeen.