Lebe80
Well-Known Member
Vastaus: Batman: Arkham Origins
Oma peli on sen erään ison framerate tippuilun jälkeen pyörinytkin suhteellisen hyvin. En tiedä, cacheeko Unreal Engine sitten tekstuureita yms. pelimaailmaa, jolloin "aluksi" peli saattaa toimia hitaammin.
Peli tuntuu hieman "ylituotetulta", eli tarina tuntuu vielä näin läpipelaamattomana aika lyhyehköltä, ja sivutehtävillä on yritetty saada peliin "keinotekoisesti" lisäaikaa. Arkham Cityssä oli hieman samaa vikaa, mutta tästä pelistä tulee tosiaan nykyaikaiset FarCry/Assassins Creedit yms. pelit mieleen, jossa sivutehtävät tuntuvat enemmänkin keräilijöille ja tutkijoille suunnatuilta. Aina jollain on jotain hukassa ja löytääkseen, pitää kierrellä ympäri karttaa.
Pomotaistelut ovat olleet ihan mielekkäitä, joskaan mitään ihmeellistä ei niissä ole ollut. Hyvä puolena on kuitenkin ollut se, ettei pomotaistelut ole olleet "toistensa" kopioita, vaan esim.
Korkeiden talojen seassa siirtyily on myöskin Arkham Cityyn nähden vaivalloisempaa, kun osassa korkeistataloissa ei tunnu olevan koukulle ammuttavaa kohtaa, vaikka se graafisesti selkeästi olisikin näkyvissä.
Oma peli on sen erään ison framerate tippuilun jälkeen pyörinytkin suhteellisen hyvin. En tiedä, cacheeko Unreal Engine sitten tekstuureita yms. pelimaailmaa, jolloin "aluksi" peli saattaa toimia hitaammin.
Peli tuntuu hieman "ylituotetulta", eli tarina tuntuu vielä näin läpipelaamattomana aika lyhyehköltä, ja sivutehtävillä on yritetty saada peliin "keinotekoisesti" lisäaikaa. Arkham Cityssä oli hieman samaa vikaa, mutta tästä pelistä tulee tosiaan nykyaikaiset FarCry/Assassins Creedit yms. pelit mieleen, jossa sivutehtävät tuntuvat enemmänkin keräilijöille ja tutkijoille suunnatuilta. Aina jollain on jotain hukassa ja löytääkseen, pitää kierrellä ympäri karttaa.
Pomotaistelut ovat olleet ihan mielekkäitä, joskaan mitään ihmeellistä ei niissä ole ollut. Hyvä puolena on kuitenkin ollut se, ettei pomotaistelut ole olleet "toistensa" kopioita, vaan esim.
Deathstroken osuus oli enemmänkin sivulta kuvattua rytmikästä tappelua, kun taas Copperhead oli selkeää Batman-turpakäräjää. Myös Electriocutionerin kohtaamiset oli aika eeppisiä
Korkeiden talojen seassa siirtyily on myöskin Arkham Cityyn nähden vaivalloisempaa, kun osassa korkeistataloissa ei tunnu olevan koukulle ammuttavaa kohtaa, vaikka se graafisesti selkeästi olisikin näkyvissä.