Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battallion Wars 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooseppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battallion Wars 2

Onks kukaan hommannut tätä peliä? haluaisin vain tietää onko suomalaista peliseuraa, siis nettipeliin. Juu ja toimiiko nettipeli friendcodeilla vai onko jokin helpompi tapa löytää peliseuraa.

Aivan mahtava peli, mutta liian helppo. Vaikeutta tuli vasta aivan viimeisissä tehtävissä. On todella paljon erilaisia kulkuneuvoja hävittäjistä sukellusveneisiin. Joukkojen käskyttäminen on helppoa. Monta eri armeijaa pääsee käskyttämään, jopa vihollista. Peli on myös hieman lyhyt. Itse pelasin 2,5 päivässä läpi kaikki tehtävät A tasolla. Kannattaa ostaa!

Onko battalion wars 1 yhtä hyvä peli kuin tämä? Voisin sen käydä ostamassa.

Onko battalion wars 1 yhtä hyvä peli kuin tämä? Voisin sen käydä ostamassa.

Oma mielipiteeni on, että BW2 on hieman parempi kuin ykkösosa ja BW2 on myös hieman helpompi kuin edeltäjänsä.

Paras uudistus on kyllä ohjaus, mutta edellisessäkin oli ihan hyvä.

Kannattaa ostaa.

Olen nyt jonkin verran Bwiitä pelannut ja kovasti olebn tykännyt. Pelihyllyssä ollut jo kuukauden päivät :)

Aikalailla sellainen mitä odotinkin. Olisiko joku valmis pelaamaan netissä joku päivä?

Olen nyt jonkin verran Bwiitä pelannut ja kovasti olebn tykännyt. Pelihyllyssä ollut jo kuukauden päivät :)

Aikalailla sellainen mitä odotinkin. Olisiko joku valmis pelaamaan netissä joku päivä?

Katotaan muutaman päivän päästä kunhan saan Lan adapterin saapumaan postista ja hiukan peli kokemusta niin matsia pystyy :)

en tiä onks tätä kysyny jo joku, mut koska yleensä pelaatte netis:rolleyes:
oma friend koodi on 275-015-621-197

Pelaako kukaan tätä peliä enää? Itse juuri vähän aikaa sitten ostin ku hintana oli vain 20e.
Koodi löytyy tuolta sigusta ja haluaisin peliseuraa...

Voisko joku lisätä mut kaverilistaansa piakkoin? Koodi löytyy tuolta sigusta.

Mikä mättää?

öö en tiedä mutta epäilen että modeemi pitäisi olla yhdistettynä koneeseen että netin saisi toimimaan. Ja omassa koneessani on tuo nettipiuhan paikka on jotenkin rikki ettei yhdistä joten ei onnaa. USB-modeemilla nytkin surffailen.

Pelaako tätä enää kukaa. Rohkean oon muutaman kerran nähny pelaamassa.:rolleyes:

Ylös Bottom