Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Mitäs classia alottelavan kannattais käyttää?

Täältä kans Medicille ääni, ja samoilla perusteilla kuin DBlind antoi. Toki jos joudut porukkaan jossa pelkästään Medicejä niin sit Supporter kans hyvä alku vaihtoehto.

Cämpperihän sitä ite heti yritettiin olla, mutta ei hirveen hyvällä menestyksellä:) Ja kuinka kauan menee hinkata yhelle classille toi taso 2? Ajattelin vaan jos trophy hunttais tän.

Aika nopsaan tuo menee. Hitain omalla kohdalla oli Scoutti, koska ei toi leiriytyminen itselläkään ole vahvin osa alue. :D Itsellä kans trophyt hakusessa, tästä single player läpi vaikeimmalla, mutta codex entryt tuo päänvaivaa.


Codex entryihin liittyen:

Mud & Blood ensimmäinen osa, jossa codex entryn pitää ampua 36 tykkiä, onko muilla ollut ongelmia? Googletin määrän, 3 kertaa menin ja laskin että sain vain 35. Sitten otin tykit alas videon avulla, jokaisen ja huomasin että kirkon luona jossa artilleryt pitäisi ihan vasemmalla olla 1 tykki, jota ei mulle ole koskaan ilmestynyt. Onko muilla samaa bugia? Pahoittelut jos tämä on kysytty jo tässä keskustelussa, en ihan kokonaan jaksanu lukea :D

Laitan vielä erilliseen spoileriin miten luulen ratkaisseeni tuon ongelman.

Onnistuin saamaan tuon entryn 6. pelikerralla siten, että D:tä vallatessa kun näkyy se tie vasemmalla ja siellä on "päädyssä" 1 tykki, ammuin sen ja kun ajoin sitä tietä sinne loppusuoralle niin se oli tullut takasin vaikka olinkin jo ampunut sen alas. :D
 
Vastaus: Battlefield 1

Kysytääs nyt vielä että mikä noista kannattaa ottaa että saa mielenrauhan, eli ääniasetuksista klassinen stereo ja war tapes vai se surround ja joku logitech g. Ja mulla on vaan toi pelkkä 3,5mm johto kuulokkeen ja ohjaimen välissä. Sitte vielä että onko kukaan tosissaan koskaan käyttänyt niitä small, medium ja mikä se vika oli speakerssejä?
 
Vastaus: Battlefield 1

Kysytääs nyt vielä että mikä noista kannattaa ottaa että saa mielenrauhan, eli ääniasetuksista klassinen stereo ja war tapes vai se surround ja joku logitech g. Ja mulla on vaan toi pelkkä 3,5mm johto kuulokkeen ja ohjaimen välissä. Sitte vielä että onko kukaan tosissaan koskaan käyttänyt niitä small, medium ja mikä se vika oli speakerssejä?

Stereo kuulokkeilla. Tulee käytettyä large kun on siihen sopiva teatteri
 
Vastaus: Battlefield 1

Miten noi tracked medal oikeen toimii. Ekana on Do 10 squad spot. Oon vihuja spotannut, mutta ei ne keräänny
 
Vastaus: Battlefield 1

Miten noi tracked medal oikeen toimii. Ekana on Do 10 squad spot. Oon vihuja spotannut, mutta ei ne keräänny

Kaiketi oman squadilaisen pitää tagaamasi vihu listiä? Noi medalit on kyllä aikas hanurista, mut onneksi niitä ei ole pakko tehdä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Kaiketi oman squadilaisen pitää tagaamasi vihu listiä? Noi medalit on kyllä aikas hanurista, mut onneksi niitä ei ole pakko tehdä.

Ok. No ne kyllä on. Joku potkut saava tehnyt viimesen koijauksen peliin.

Pystyykö mistään esikatseleen noita ostettavia aseita? Ostin viimesillä rahoilla uuden aseen ja se on ihan käyttökelvoton tähtäimensä takia.
 
Vastaus: Battlefield 1

Miten noi tracked medal oikeen toimii. Ekana on Do 10 squad spot. Oon vihuja spotannut, mutta ei ne keräänny

Tosiaan järjestyksessä pitää tehdä ne valitun mitalin tehtävät listasta ylhäältä alas. Do 10 squad spots = merkkaa 10 vihollista, jonka oma squadilainen tappaa. Huomannut kyllä, että rasittavimmat "tehtävät" ovat noissa mitaleissa näitä squad tehtäviä. Jostain syystä, kun oikein hakemalla hakee esim. suppression assisteja, niin aina sen sitten saa joku "väärä tyyppi listittyä"... :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 1

Ok. No ne kyllä on. Joku potkut saava tehnyt viimesen koijauksen peliin.

Pystyykö mistään esikatseleen noita ostettavia aseita? Ostin viimesillä rahoilla uuden aseen ja se on ihan käyttökelvoton tähtäimensä takia.

En ole ainakaan huomannut, että pystyisi esikatselemaan. Puhutko kenties supportin Madsenista? Saakelin lipas peittää puoli ruutua tähdätessä. Itse ostin siitä sen trench -version niin ei tarvitse tähdätä. :D
 
En ole ainakaan huomannut, että pystyisi esikatselemaan. Puhutko kenties supportin Madsenista? Saakelin lipas peittää puoli ruutua tähdätessä. Itse ostin siitä sen trench -version niin ei tarvitse tähdätä. :D

Kiitti varoituksesta [emoji2] Eiku medicille Cei-Rigotti optical.

Sit olis viä semmonen, et mihin battlepack laatikoista tulevat aseet menee? Valitsin kun se avataan, niin et laita inventoryyn, mutveibse sinnne mennyt.
 
Vastaus: Battlefield 1

Kiitti varoituksesta [emoji2] Eiku medicille Cei-Rigotti optical.

Sit olis viä semmonen, et mihin battlepack laatikoista tulevat aseet menee? Valitsin kun se avataan, niin et laita inventoryyn, mutveibse sinnne mennyt.

Ne on vaan skinejä aseisiin, aseet pitää kaikki ostaa warbondseilla. Solttuas kun kustomisoit, niin aseen kohdalla ku painaa kolmioo voi vaihtaa niitä + joissain aseissa tähtäintä ja zoom leveliä yms.
 
Ne on vaan skinejä aseisiin, aseet pitää kaikki ostaa warbondseilla. Solttuas kun kustomisoit, niin aseen kohdalla ku painaa kolmioo voi vaihtaa niitä + joissain aseissa tähtäintä ja zoom leveliä yms.

Ai ne on vaan skinejä, eli sit ne on täysin turhia, eli niitä ei kannata odottaa. Juu nuo muut tiesinkin.

Edit: Aivan mahtavaa kun viimeinkin tuotu filttereihin kunnon asetukset. Saa vaikka valita ei haulikkoja tai Scout luokka pois.
 
Vastaus: Battlefield 1

Jotenkin huvittavaa, että pelistä ei pääse kuin harvoin quitin kautta, mutta auta armias jos menet painamaan options nappulaa niin johan lentää hätäsesti alkuvalikkoon [emoji23] peli toimii ja maistuu, mut aulaan liittyviä ongelmia on ihan liikaa..
 
Onhan täs bugeja aikas lailla, mutta toimii yllättävän hyvin. Spottaus ei toimi kun satunnaisesti. Mut hyvää viihdettä kyllä. On aivan älyttömän hyvän näköinen ja toimii erittäin sulavasti proolla.
 
Vastaus: Battlefield 1

Onhan tässä bugeja aikas lailla, mutta toimii yllättävän hyvin. Spottaus ei toimi kuin satunnaisesti. Mutta hyvää viihdettä kyllä. On aivan älyttömän hyvän näköinen ja toimii erittäin sulavasti proolla.

Spottausnappia ei saa rämpätä useita kertoja putkeen, muuten se ei toimi muutamaan sekuntiin. Jos kohde liikkuu sivuttain, niin spottaus pitää suorittaa liikkeen mukaan, kuten ampuisit - eli ota hieman ennakkoa, niin toimii. Bugeista puheen ollen - jos edessä on esimerkiksi pusikon lehti, niin se saattaa blokata, vaikka näkisitkin kohteen. Sama juttu jos koetat merkitä vihollisen katsomalla liian pienestä raosta.

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että BF1 oli vain tähdenlento... tasolle 60 tätä jaksoi paukuttaa, mutta kovin paljoa sen pariin ei ole kaivannut, on ollut sen verran paljon muuta pelattavaa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Itse taas melkein 70 tasolla ja vielä jaksaa vääntää.

Spottaus on hieman perberistä ja valikoissa yllättävän pitkään jatkuneita bugeja, mutta muuten toimiva paketti.

Kohtahan uutta kenttää jo tulee.
 
Itsekkin tykkään kovasti, sitten viä kun tulee vuokra servut, niin pääsee fps pelien syövästä eli snipuista eroon [emoji2]
 
Vastaus: Battlefield 1

Itsekkin tykkään kovasti, sitten viä kun tulee vuokra servut, niin pääsee fps pelien syövästä eli snipuista eroon [emoji2]

En pelaa scouttia, mut kyllähän ne kuuluu peliin. Mitä enemmän scoutteja, sitä helpompi voitto. Avoimissa kartoissa joskus meinaa ruveta ärsyttään, mutta kiva niitä on välillä käydä noutamassa lapiolla [emoji23]
 
Ylös Bottom