Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Vielä peli viihdyttää,vaik aikas paljon tullu pelattua..nyt 81levelillä. Ja en oo oikeestaan pelannu ku war pigeonsia. Toki kaikkia muotoja aikaski kerran kokeillu.
Pelissä on vielä paljon annettavaa mulle,varsinki jos rupean pelaan muutakin,ku war pigeonsia.:)

Tykkään eniten ajopeleistä,joten ois ehkä aika siirtyä noihin muotoihin,mis on kulkupelejä.:)
Tiä minkäläinen rosberg musta tulis tankin yms puikoissa.:p
 
Vastaus: Battlefield 1

Saisivat kyllä korjailla noita bugeja. Taitaapa käydä samoin kun BF4:n kanssa että menee vuosi. Usemman kerran tullut vastaan tilanne jossa vihollinen välkkyy siis katoaa välillä näkyvistä. Kummasti myös kun otan liekinheittimen niin saman tien joku lyö puukon rintaan (liekkimeren läpikin). Kranaatit ei välillä tee damagea vaikka vihollinen olisi pienessä huoneessa johon kranu lentää. Pistimen kans rynnätessä kävi kerran niin että ruutu välähti ja kuolin puukko rinnassa. Usein käynyt niinkin etten voi liikkua ja vihollinen saa ampua rauhassa. Lentokoneesta hypätessä ei varjo aina aukea vaan putuoan vauhdilla maahan mutten kuole. Laskuvarjot ja liput alkaa välillä kieppumaan ilmassa kuin helikopterin lavat. Lentokoneella lentäessä törmää välillä ilmassa johonkin ja kone räjähtää.

Sitä oon välillä miettinyt tätä pelates et miksi täs edes on moninpeli. Koska monien peli tyyli on samanlainen kuin boteilla. Juostaan päättömästi, seistään paikoillaan yleen sä vielä edessä, ammutaan pistoolilla iso joukko parissa sekuntissa. Monissa matseissa ei tule tulosta ilman että itse tekeen sen eteen jotain aivain kuin yksinpeleissä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Miks ihmees mä kuolen yhdestä osumasta lähes joka kerta. Kun taas viholliseen pitää osua kertatuli aseilla noin 5 kertaa oli etäisyys mikä tahansa ja sarjatulella lähes lippaallinen. Kranaateilla saa tappoja tosi harvoin vaikka heittäis vihollisen jalkoihin. Vihollisen kranaatit suorastaan hakeutuu mun jalkoihin ja aina kerrasta henki pois.
 
Vastaus: Battlefield 1

Nyt lataa ainakin mulla melkein 4 gigan päivitystä. Toivottavasti tulee myös bugikorjauksia.
 
Vastaus: Battlefield 1

Hitreg on aikas kuraa tässä kuten BF4 myös. Välillä kun latoo kutia keskelle rintaa, niin ei mitään ja itse kuolee tsup vaan.
 
Vastaus: Battlefield 1

Useamman kerran tullut vastaan tilanne jossa vihollinen välkkyy siis katoaa välillä näkyvistä.

- Yhteysongelmia joko sinulla tai vihollisella, vai olisiko lagipiikki. Testaa yhteysnopeuttasi.

Kummasti myös, kun otan liekinheittimen niin saman tien joku lyö puukon rintaan (liekkimeren läpikin).

- Peli on jo sen verran kauan ollut markkinoilla, että sentryjen ja muiden erikoiskittien sijainnit ovat jo laajalti tiedossa. Osa ehkä jopa kyttää niiden lähellä, että pääsee puukottamaan "supersotilaan", ennen kuin sillä pääsee tekemään tuhojaan. Ampumalla et millään saa sellaista kovin helposti nurin (etenkään yksin), joten bayonet charge/puukotus on paras tapa hoitaa. Voi myös olla, että vihollisen snaipperi on ampunut alueelle signaaliflaren, joka paljastaa vihollisen sijainnit joukkuetovereille ja tällöin olet helppo kohde ja tulimeri ei estä näkemästä sinua.

Kranaatit ei välillä tee damagea vaikka vihollinen olisi pienessä huoneessa johon kranu lentää.

- "Keitätkö" kranaattiasi ennen heittoa? Mikäli heität sen suht lähelle, niin vihollisella on ainakin sekunti aikaa reagoida ja juosta hieman kauemmas, koska kranaatinkuva vilkkuu jaloissa. Jos heität kauas, niin keittämistä ei tarvita, kranaatin "laskuri" menee nollaan juuri laskeutuessaan. Minikranaatteja en suosittele, teho on huonompi. Jos olet tarkka heittäjä, niin impact grenade on paras vaihtoehto - se pamahtaa todella nopeasti osuessaan kohteeseen.

Pistimen kanssa rynnätessä kävi kerran niin, että ruutu välähti ja kuolin puukko rinnassa. Usein käynyt niinkin etten voi liikkua ja vihollinen saa ampua rauhassa. Lentokoneesta hypätessä ei varjo aina aukea vaan putuoan vauhdilla maahan mutten kuole. Laskuvarjot ja liput alkavat välillä kieppumaan ilmassa kuin helikopterin lavat. Lentokoneella lentäessä törmää välillä ilmassa johonkin ja kone räjähtää.

- Tämä kuulosti kyllä oudolta. Jos kaksi sotilasta juoksee vastakkain ja molemmilla on bayonet charge käytössä, niin se voittaa, joka aktivoi sen aikaisemmin. Muihin en osaa sanoa mitään, mutta ehdottaisin videokuvan tallentamista jos vastaavia bugeja sattuu useamminkin. Omaa pelikuvaa kun pystyy tallentamaan myös jälkikäteen.

Sitä olen välillä miettinyt tätä pelatessa, että miksi tässä edes on moninpeli, koska monien pelityyli on samanlainen kuin boteilla. Juostaan päättömästi, seistään paikoillaan ja yleensä vielä edessä, ammutaan pistoolilla iso joukko parissa sekunnissa. Monissa matseissa ei tule tulosta ilman, että itse tekee sen eteen jotain aivan kuin yksinpeleissä.

- Joukossa tyhmyys tiivistyy, niinhän sitä sanotaan. Kun on pelistä maksanut, niin tyyli on vapaa. Se on toki ymmärrettävää, että toiset haluavat pelata voitosta, osa tulee vain toteuttamaan itseään ja viihtymään verkkopeleihin toisella tavalla. Suomalaisporukka kaverilistalta kasaan ja hyvän kommunikoinnin kautta voittoon!


Miksi ihmeessä mä kuolen yhdestä osumasta lähes joka kerta. Kun taas viholliseen pitää osua kertatuliaseilla noin viisi kertaa, oli etäisyys mikä tahansa ja sarjatulella lähes lippaallinen. Kranaateilla saa tappoja tosi harvoin vaikka heittäis vihollisen jalkoihin. Vihollisen kranaatit suorastaan hakeutuu mun jalkoihin ja aina kerrasta henki pois.

- Joku saattoi ampua sinua haulikolla, sen avulla saa hyvin tapettua porukkaa yhdellä osumalla. Sama juttu parhaiden pitkän matkan aseiden kanssa. Kertatuliaseilla pitää ampua nopeasti vartaloon tai sitten kertalaakista päähän. Yritä ennakoida tilanteita ensin ja koeta päästä ampumaan vihollista ennen kuin vihollinen aloittaa ampumisen, selviät huomattavasti paremmin. Tiesithän, että ampumisnappia nopeasti näpyttämällä voit ampua kertatuliaseella hieman nopeammin kuin pitämällä nappia pohjassa? Sarjatuliaseilla on joskus parempi ampua lyhyitä ja tarkkoja sarjoja, mutta konekiväärillä tarkkuus vain paranee, kun ammut pitempään. Kranaateista kirjoitin jo aiemmin.
 
Vastaus: Battlefield 1

Nyt lataa ainakin mulla melkein 4 gigan päivitystä. Toivottavasti tulee myös bugikorjauksia.

EA/DICE ei ole tuon päivityksen tietoja tarkemmin vielä avannut - muuta kuin että tulee Giant's Shadow -kartta sekä muutoksia mm. haulikoihin.

Mutta jos kiinnostaa mahdollisia muutoksia vilkuilla, niin pätsinootit vuotivat jo etukäteen verkkoon:
https://drive.google.com/file/d/0B3tCQVe37RnNQTFNRURtZzBqa3M/view

Kannattaa ottaa pienen suola-annoksen kanssa, siltä varalta etteivät ole kaikki ihan lopullisia tietoja.

EDIT: no nyt on virallinenkin ilmoitus, varsin samalta näyttäisi:
https://forums.battlefield.com/en-u...-1-giant-s-shadow-release-and-update-12132016

Omat suosikit (karttojen bugikorjausten lisäksi):
- haulikot balanssiin keskenään
- Henri-Marttiinin vahinko raajoihin korjattu (ei enää OHK)
- "Player can now select squad spawn points with the dpad"
- "Gadgets now take priority if pressing DPAD up and DPAD left or right at the same time" eli se halvatun vahinkokaasunaamari-bugi

Mitähäh-osasto:
- AA:n kantama pienennetty 400->334m
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1

Hitreg on aikas kuraa tässä kuten BF4 myös. Välillä kun latoo kutia keskelle rintaa, niin ei mitään ja itse kuolee tsup vaan.

Sama täällä. Vaikka Eliminaattori tuossa jo selittelikin, niin ei se voi mennä niin, että se vastustaja osuu joka kerta päähän ja nimenomaan joka vastustaja ja itse ei muka osu vaikka lippaallinen kaverin selkään juuri laittoi. Kyllähän tämä on tuttua jo vanhemmista Dicen tekeleistä. Suosittelen vaihtamaan serveriä jos tuntuu ettei omissa aseissa ole mitään tehoa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Olisiko kokeneemmilla tohon servun vaihtoon heittää hyviä käytännön niksejä? Listahan on ihan loputon. Alkaa kyllästyttää nämä vaille äitinsä syliä ja rakkautta jääneet ihmissyylät, jotka makailevat respawnian lähistöllä kiikarikivääreitään lemmen puutteessa halien.

Itse olen vasta kutoslevelillä, ja onhan se kieltämättä vähän haljua, kun lasettaa pikakiväärillä lähietäisyydeltä parikymmentä patia vihun rintaan mutta tämä ei kuole, vaan panee meikän kylmäksi parilla osumalla.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mulla on erikoinen ongelma tuon uusimman patchin kanssa. PS4 Pro ei suostu lataamaan sitä. Alkuun latasi jonkun aikaa, sitten heitti ilmoituksen "ei voida ladata" ja DNS-virhettä näyttää. Kaikki muut lataukset tekivät tuon jälkeen saman. Käynnistelin laitteet uudestaan ja kokeilin taas. Muut lataukset toimivat, mutta heti bäfän päivitystä ladatessa tapahtui sama, ja pleikkarin nettiyhteys meni jälleen solmuun.

Kaikki pelaaminen yms. toimii kyllä netissä. Pitää varmaan nyt odotella ennenkuin kokeilee taas, jos siellä päässä olisi häikkää. Muilla mitään vastaavaa?
 
Vastaus: Battlefield 1

Enemy: PSN:ssä on joitain yleisiä ongelmia tällä hetkellä. Yritä siis myöhemmin uudestaan.
 
Vastaus: Battlefield 1

Yritin sieltä kokeilla vaikka mitä asetuksia, mutta Dice servereitä vaan löytyy. Onko tohon joku muu juttu miten noita vuokraservereitä löytää. Luulis niitä nyt olevan vaikka onkin beta asteella.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mulla on erikoinen ongelma tuon uusimman patchin kanssa. PS4 Pro ei suostu lataamaan sitä. Alkuun latasi jonkun aikaa, sitten heitti ilmoituksen "ei voida ladata" ja DNS-virhettä näyttää. Kaikki muut lataukset tekivät tuon jälkeen saman. Käynnistelin laitteet uudestaan ja kokeilin taas. Muut lataukset toimivat, mutta heti bäfän päivitystä ladatessa tapahtui sama, ja pleikkarin nettiyhteys meni jälleen solmuun.
Mulla latautui ps4 pro:lle aivan normaalisti. Olin noin klo12 pelaamas kun heitti offlineen ja tuli teksti et päivitys vaaditaan.
 
Vastaus: Battlefield 1

Alkaa kyllästyttää nämä vaille äitinsä syliä ja rakkautta jääneet ihmissyylät, jotka makailevat respawnian lähistöllä kiikarikivääreitään lemmen puutteessa.
Välillä oon kans miettinyt että "mitä hittoa" kun melkein kaikki omat könnää kentän ulkoreunoilla. Koittaa siinä nyt sitten yksin suorittaa tehtävää.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mulla latautui ps4 pro:lle aivan normaalisti. Olin noin klo12 pelaamas kun heitti offlineen ja tuli teksti et päivitys vaaditaan.

Kyllä itsekin sain sen lopulta ladattua. PSN:ssä oli ilmeisesti pientä häikkää, kuten aiemmin puhuttiinkin.
 
Ylös Bottom