Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Samat mietteet, tosin uusia karttoja kaipailee jo aika-ajoin.
Itselle ei ole oikein auennut miksi osa jengistä ei pidä, vaan pelaa mielummin nelosta. Joka toki oli hyvä peli, mutta omasta mielestä jotenkin kankea.

Itselle maistunut kans todella paljon.

Vaikka samaa pelisarjaa ovatkin, ero BF4 ja BF1 automaatti aseiden osalta on ollut melko iso. Tap-fire ja mikro burstaus on kitketty kokonaan pois mikä oli aikalailla elinehto Nelosessa mikäli halusi taistella jokaisella etäisyydellä. BF1 aseluokat on aika tehokkaasti rajattu tietylle taisteluetäisyydelle. Nelosessa myös 3/4 aseluokasta pystyi hoitelemaan tankit täysin yksin, BF1 ei enää niin helppoa. BF1 on lisännyt myös pelaajien kuormitusta kaasun ja tulen lisäyksen osalta. Laita naamari päälle ja olet lonkalta ampumisen varassa tai mahdollisesti et ja koitat viedä mahdollisimman monta vihua mukana. Liekki kässy jalkoihin, juokse ja otat enemmän vahinkoa, ehditkö siirtyä pois liekistä ja heittää munat turpeeseen selviytyäksesi. Paljon tärkeitä päätöksiä pienessä ajassa.

Eikös vanhasta pois oppiminen ollut tutkitusti vaikeaa?

Uudet aseet julkistettu. Tarjolla pulttilukko, puoliautomaatti, jonkinlainen pre-sub, kk, pistooli ja läjä astaloita.
Lista aseista ja muista leluista löytyy vaikkapa tuolta: http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_1:_They_Shall_Not_Pass

Ei vieläkään tarkkaa päivämäärää itse julkaisusta.

Mikäli DICE pysyy uskollisena tavoitteellensa säilyttää oikeat lipaskoot, tulinopeuden ja luotien nopeuden, odotan erittäin kovalla mielenkiinnolla miten tasapainottavat Chauchat konekiväärin. Lipas 20, tulinopeus ~240 rpm ja luodinnopeus 630 m/s.
 
Nat/ryhmächat ongelma

Pelaan kahden kaverin kanssa bäfää. Toisen kaverin kanssa ryhmässä keskustelu onnistuu, mutta toisen kaverin kanssa ei koskaan. Kun laittaa kutsun ryhmään ja toinen liittyy siihen, niin kohta pleikkari ilmoittaa jotain tämmöistä: "tämä voi johtua nat-tyypin rajoituksista" ja toisen kanssa ei voi keskustella. Eli oon ymmärtäny, että mulla ja kaverilla on eri nat-tyyppi. Pystyykö tätä ongelmaa korjaamaan millään?
 
Vastaus: Nat/ryhmächat ongelma

Pelaan kahden kaverin kanssa bäfää. Toisen kaverin kanssa ryhmässä keskustelu onnistuu, mutta toisen kaverin kanssa ei koskaan. Kun laittaa kutsun ryhmään ja toinen liittyy siihen, niin kohta pleikkari ilmoittaa jotain tämmöistä: "tämä voi johtua nat-tyypin rajoituksista" ja toisen kanssa ei voi keskustella. Eli oon ymmärtäny, että mulla ja kaverilla on eri nat-tyyppi. Pystyykö tätä ongelmaa korjaamaan millään?
Pystyy mahdollisesti. PS4 verkko ongelmat ketjusta löytyy suht tuoreeltaan tästä juttua. En nyt saa linkattua mistä kohtaa. Luultavasti sinulla tai kaverillasi on mokkula tms?

Edit. Löyty linkki ketjuun ja tolla sivulla ainakin puidaan mokkula ongelmaa

https://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=109580
 
Vastaus: Nat/ryhmächat ongelma

Pelaan kahden kaverin kanssa bäfää. Toisen kaverin kanssa ryhmässä keskustelu onnistuu, mutta toisen kaverin kanssa ei koskaan. Kun laittaa kutsun ryhmään ja toinen liittyy siihen, niin kohta pleikkari ilmoittaa jotain tämmöistä: "tämä voi johtua nat-tyypin rajoituksista" ja toisen kanssa ei voi keskustella. Eli oon ymmärtäny, että mulla ja kaverilla on eri nat-tyyppi. Pystyykö tätä ongelmaa korjaamaan millään?

DNA:lta sekä Elisalta (Mahdollisesti myös muilta) pystyy tilaamaan julkisen IP-osoitteen jonka jälkeen keskustelu onnistuu.
 
Vastaus: Battlefield 1

Onko kellää muulla ongelmaa löytää servuu missä ois pelaajia?
Oon kattonu kaikki filsutki läpi mut silti ei vaa taho löytyy aamul tai nyt päivälläkää yhtää servuu missä pelaajia, vai onks tää peli kuollu xbox onel?
Tosin eilen illal löyty kaks servuu mitkä oli täysii ja niissäkää ei oo tänää ketää
 
Vastaus: Battlefield 1

Kaveri vuokras serverin nyt alkuun viikoks. Conquest 24/7 best maps [FIN] nimellä löytyy. Saattaa alkuun pyöriä jotain tdm tms. Koska mathmaking ei täytä servereitä. Eli tdm:llä starttaa ja jatkuu conquestilla siitä. Alustana ps4. Menkäähän peleille ja laittakaa suosikkeihin.
 
Vastaus: Battlefield 1

Talvipäivityksessä piti tulla mahdollisuus äänestää päättyneen matsin jälkeen seuraavaa karttaa, mutta mulla ei ainakaan tällaista ole näkynyt. Mites muilla?
 
Vastaus: Battlefield 1

Talvipäivityksessä piti tulla mahdollisuus äänestää päättyneen matsin jälkeen seuraavaa karttaa, mutta mulla ei ainakaan tällaista ole näkynyt. Mites muilla?
Tämä ominaisuus koskee vain vuokraservuja. Ehkä joskus myöhemmin laajenee sitten muuallekin, jos todetaan toimivaksi.
 
Vastaus: Battlefield 1

Talvipäivityksessä piti tulla mahdollisuus äänestää päättyneen matsin jälkeen seuraavaa karttaa, mutta mulla ei ainakaan tällaista ole näkynyt. Mites muilla?
Eikös tää ollu vaan vuokraservuissa, korjatkaa jos olen väärässä!
 
Vastaus: Battlefield 1

Olen kans jo jonkin verran hakannut, eikä maistu puulle, kun ei joka päivä pelaa. Ehkä eniten tosiaan nyppii se, ettei ole mitään klaanihommaa tai muutakaan tapaa hakea tuttuja (tai edes suomalaisia) peliporukoita. PSN-kamuista toki muutama on aina pelaamassa, mutta harvoin pääsee edes joinaamaan. Custom gamesista en ole ikinä löytänyt mitään kokeilemisen arvoista. Random-porukoissa on se huono puoli, että kun joutuu täysin ulalla olevaan porukkaan, on peli pelkkää tuskaa ja kuolemista.
 
Vastaus: Battlefield 1

Olen kans jo jonkin verran hakannut, eikä maistu puulle, kun ei joka päivä pelaa. Ehkä eniten tosiaan nyppii se, ettei ole mitään klaanihommaa tai muutakaan tapaa hakea tuttuja (tai edes suomalaisia) peliporukoita. PSN-kamuista toki muutama on aina pelaamassa, mutta harvoin pääsee edes joinaamaan. Custom gamesista en ole ikinä löytänyt mitään kokeilemisen arvoista. Random-porukoissa on se huono puoli, että kun joutuu täysin ulalla olevaan porukkaan, on peli pelkkää tuskaa ja kuolemista.
Mulla on myös aikataulut niin kiireisiä, että yleensä ehdin parin tunnin session pelata pari kertaa viikossa. Yksin randomien kanssa siis... Tuurista kiinni onko peli peruskauraa vai toivotonta kuraa. Silloin tällöin sattuu hyvä tiimi/squad kohdalle jolloin homma toimii.
 
Vastaus: Battlefield 1

Jopa puskee ribbonia ruutuun päivityksen jälkeen, mut missä on SPOTTING ribboni? Ainoa missä olisin maailman eliittiä [emoji23]

Nyt harjoitellu sniputtamista niin aina käy niin, että tähdätessäni spottaan vihun, ja joku oma ehtii sen ampua ennen mua. Mut aina spottaan kaiken mitä näen, junista lentokoneisiin vaikka itse en niille mitään pysty tekemään. Välillä tympäsee ku suht harva spottailee.. 5 oman välistä tulee vihu ja puukottaa selkään.
 
Vastaus: Battlefield 1

Saman huomannu että tosi huonosti porukat spottaa nykyään kun sitä hiukan vaikeutettiin.

Jos se hudiin kimpoileva roina alkaa vituttaa niin asetuksista saa nuo mitalli/ribboni ilmotukset pois päältä. Suosittelen, itte ainakin pelannu ilman niitä lähestulkoot kait siitä asti kun ne tässä sarjassa sai piilotettua. En mä ainkaan tee sillä tiedolla mitään oonko saanu jonkun ripponin. En itteasiassa ees tiiä mistä niitä tässä saa kun ne on kiinnostanu kuin kasa kiviä :D
 
Joo hieman ärsytti noi ribbonit, kun eilen pulu-pelimuodossa en nähnyt missä vaiheessa kirjoittamani viesti oli.

Hyvä tuo Jampin vinkki, täytyy ensi pelikerralla muistaa ottaa hud ilmot pois päältä. [emoji106]
 
Vastaus: Battlefield 1

They Shall Not Pass DLC:n mukana tuleva uusi pelimoodi Frontlines ei vaikuta hassummalta. Ainut millä tuon voi pilata on kaasun käyttö, jolla turhankin tehokkaasti kapealla sektorilla pelin saa jumittamaan paikalleen, vai pitäisikö sanoa asemasodaksi?
Virallinen Frontlines esittelyvideo
 
Vastaus: Battlefield 1

They Shall Not Pass DLC:n mukana tuleva uusi pelimoodi Frontlines ei vaikuta hassummalta. Ainut millä tuon voi pilata on kaasun käyttö, jolla turhankin tehokkaasti kapealla sektorilla pelin saa jumittamaan paikalleen, vai pitäisikö sanoa asemasodaksi?
Virallinen Frontlines esittelyvideo
Mikä niissä kaasuissa nyppii? Kaasunaamari on helppo vetäistä päähän ja näin välttää turhat kuolemat. Sitä paitsi kaasuja oli oikeastikin siellä taistelukentällä. Kolmanneksi sitä kaasun vaikutusaikaa vähennettiin 22 sekunnista 15 sekuntiin. Sehän tässä pelissä on just hyvää, kun siellä taistelukentällä on kaikkea räjähdyksistä kaasuihin:)
 
Vastaus: Battlefield 1

Mikä niissä kaasuissa nyppii? Kaasunaamari on helppo vetäistä päähän ja näin välttää turhat kuolemat. Sitä paitsi kaasuja oli oikeastikin siellä taistelukentällä. Kolmanneksi sitä kaasun vaikutusaikaa vähennettiin 22 sekunnista 15 sekuntiin. Sehän tässä pelissä on just hyvää, kun siellä taistelukentällä on kaikkea räjähdyksistä kaasuihin:)

Hyvältä vaikuttaa. Kyllähän tuolla lentää kaasua, liekkiä ja murkulaa, että tietää olevansa [emoji23] veikkaan, että porukalla leikkaa ennemmin kiinni Haulikkoihin.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mikä niissä kaasuissa nyppii? Kaasunaamari on helppo vetäistä päähän ja näin välttää turhat kuolemat. Sitä paitsi kaasuja oli oikeastikin siellä taistelukentällä. Kolmanneksi sitä kaasun vaikutusaikaa vähennettiin 22 sekunnista 15 sekuntiin. Sehän tässä pelissä on just hyvää, kun siellä taistelukentällä on kaikkea räjähdyksistä kaasuihin:)
Liika on liikaa. Argonne forest on tällä hetkellä pelkkää kaasua ja granaattia. Onhan se hienoa että on räjähteitä mutta näitä cluster fuckeja on mun mielestä nähty jo tarpeeks. Argonne forestissakin liikaa selkeitä linjoja mitä voi lukottaa kaasulla ja bipodilla. Eli osittain myös mappi suunnittelun piikkiin menee
 
Vastaus: Battlefield 1

Liika on liikaa. Argonne forest on tällä hetkellä pelkkää kaasua ja granaattia. Onhan se hienoa että on räjähteitä mutta näitä cluster fuckeja on mun mielestä nähty jo tarpeeks. Argonne forestissakin liikaa selkeitä linjoja mitä voi lukottaa kaasulla ja bipodilla. Eli osittain myös mappi suunnittelun piikkiin menee
No Hardlinessa oli molotovit, joita oli kaksi kappaletta. Aika ylivoimaisia, kun vain osasi niitä käyttää. Tässähän nyt ei pleikan puolella oikeastaan muilla kranaateilla tee mitään. Kaasu on tehokkain, koska niitä on kaksi kappaletta mukana. Argonne forest nyt on mappisuunnittelultaan paska, mutta enemmän itsellä on vaikeuksia Suezin ja Sinai Desertin kanssa. Ymmärrän pointin, mutta se muuttuisi muiden kranaattien lukumäärää nostamalla. Vastaavasti kaasuja ei olisi kuin yksi mukana. Se uusi sisäkenttähän on todennäköisesti juuri kaasua ja kranaatteja täynnä. Tulikranaatit olisivat tehokkaita kanssa, mutta ymmärrän miksi vain yksi kahden kranaatin sijaan. Se olisi liian ylivoimainen, niin kuin Hardlinessa.
 
Ylös Bottom