Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Hommahan on jotenkin porrastettu, joten monelta tulee ps4:lle?
Psn store päivittyy varmaan joskus 12 pintaan niin sen jälkeen varmaan pääsee lataa. Ei taida konsolilla olla porrastettua latausjonoa. Pc:llä eri juttu mihin voi saada jo edellisenä päivänä ladattua.
 
Vastaus: Battlefield 1

Psn store päivittyy varmaan joskus 12 pintaan niin sen jälkeen varmaan pääsee lataa. Ei taida konsolilla olla porrastettua latausjonoa. Pc:llä eri juttu mihin voi saada jo edellisenä päivänä ladattua.

Tarkoitinki pc, xbox ja ps4. Mut pitää olla sormi valmiina 12 pintaan [emoji1551]
 
Vastaus: Battlefield 1

Hei. Onko muilla tuossa 1.07 päivityksessä kestänyt kuinka kauan? Itellä koko päivä ladannut sitä ja alustana ps4. Kiitoksia vastauksista.
 
Vastaus: Battlefield 1

Itsellä on aika hidas netti, taisi näyttää latauksen alussa 88min ja varmaan jotain sen suuntaista vastasi todellisuuskin.
Lisäosa itsessään tuntuu ihan hyvälle, tähän asti tullut kokeiltua vain conguestilla scoutia ja medicciä.
Säästellään muita Classeja nyt vielä hetki.
 
Vastaus: Battlefield 1

Lentokoneiden spottaus parannettu? Punasta pistettä koko lippu täynnä niin kuin olisi täydellä lohialtaalla kalastamassa kun kylvää nauloja niskaan
 
Vastaus: Battlefield 1

Lentokoneiden spottaus parannettu? Punasta pistettä koko lippu täynnä niin kuin olisi täydellä lohialtaalla kalastamassa kun kylvää nauloja niskaan
En ite huomannut kyllä eroa vaikka olikin pistettä kenttä täys mutta taivaalla oli seurana pari bomberia kaverina mitkä maalas vihua. Se bomberin maalaus toiminto taas ehkä tuntuu saaneen buffin.
 
Vastaus: Battlefield 1

Kiitoksia vastauksista. Aloitin uudeleen latauksen mutta hidasta on. Voi toki johtua tosa mokkulasta kun on tosi hidas. Ei se auta ku odotella sitten.
 
Vastaus: Battlefield 1

Aloitin PC-pelaamisen. No toki samalla kertaa koko BF:n pelaamisen. Mistä ihmeestä mä saisin tietää kaikki näppäinkomennot tai sit en vaan osaa lukea helppiä oikein, joka on myös mahdollista :)

Ongelmalliset asiat:
1. Miten kutsun medicin? Tyypillisesti medicin valinnut osaa herättää henkiin. Tai tämän minä opettelin ensin. Taistelun tuoksinassa kartta katoaa.
2. pyydetään käskyjä ohjausta, eli "NEED ORDER" tai mikä se nyt sitten olikaan. Mutta on silloin tällöin ollut tiimissä tilanne, että ei ole minkäänlaista päämäärää.
3. Ja miten siitä komentorivikehotteesta pääsee eroon, jos se ilmestyy näytön yläkulmaan.

Järjettömän hyvä tämäntyyppinen peli mun mielestä. Olkoonkin, että en ole pelannut toviin.

ID: goltsu BF:ssä
 
Vastaus: Battlefield 1

Ongelmalliset asiat:
1. Miten kutsun medicin? Tyypillisesti medicin valinnut osaa herättää henkiin. Tai tämän minä opettelin ensin. Taistelun tuoksinassa kartta katoaa.
2. pyydetään käskyjä ohjausta, eli "NEED ORDER" tai mikä se nyt sitten olikaan. Mutta on silloin tällöin ollut tiimissä tilanne, että ei ole minkäänlaista päämäärää.
3. Ja miten siitä komentorivikehotteesta pääsee eroon, jos se ilmestyy näytön yläkulmaan.

1. Q näppäimellä hoituu suurin osa pelin käsky/pyyntö komennoista. Eli katso omaa mediciä päin ja paina Q näppäintä niin sun äijäs pyytää automaattisesti helaa/panoksia omilta. Kun painat Q näppäintä pohjassa aukeaa commo rose valikko mistä voit sitten hiirellä valita mieleisen käskyn/pyynnön erikseen ja siitä tulee feediin teksti ilmoituskin. Jos olet jo kuollut et voi erikseen pyytää mediciä sinua nostamaan, seuraa ruudun vasenta alareunaa kuoltuasi. Se ilmoittaa jos 20m säteellä on medic mikä voisi sut nostaa. Tietty monesti oma ei nosta sinua jos ei ole huomannut sua, olet huonossa paikassa tai on vaan retardi eikä osaa pelata medic luokkaa oikein.

2. Eli tämä tapahtuu myös Q näppäimellä commo rosen kautta, Q ja alas. Jos olet squadin johtaja niin sinä annat käskyt ja muut pyytää niitä. Jos olet squadin johtaja voit vain katsoa haluamaasi lippua ja painamalla Q:ta annat käskyn lipulle. Eli käskyä ei tarvitse pakosti antaa commo rosen kautta mutta onnistuu sieltäkin. Jos squadin johtaja on inaktiivinen käskyn annossa siirtyy johtajuus hetken päästä sitä viimeksi pyytäneelle.

3. ESC

4. Jokeri vastaus. Q:lla myös spottaat kaiken liikkuvan. Jos näät vihollisen, paina Q vihun kohdalla niin se merkkaa vihun pienellä punaisella ympyrällä sekä näkyy mini/isolla mapilla.
 
Ei voi kuin edelleen ihmetellä, että miten porukka ei vieläkään osaa:

A: spotata
B: nostaa medicillä, vaikka seisovat päällä. Miks joku pelaa medicinä, jos pelityyli on puhdas assault? Ok, varmaan siksi, että voi healata ITSEÄ!
C: supportit ei osaa, ei kiinnosta tai ei jaksa heitellä ammopusseja ku vasta silloin ku kutsu päällä hakkaat niitä kypärään..

D: kaikki edelliset pitäis olla automaattista ja jatkuvaa.. koskaan kentällä ei voi olla liikaa energiaa tai ammopusseja. Herättäminen voi olla joskus persiistä, mutta parempi liikaa kuin nykyinen..
 
Vastaus: Battlefield 1

Olen ihmetellyt samaa - ja vaikka ei kiinnostaisi kuin oma suoritus, niin lääkkeiden ja ammusten jakamisella sopivissa kohdissa saa niin törkeästi pisteitä että luulisi kiinnostavan edes sen takia.

Itse kun pelaan medisiinaria tai tukiaista niin minulla on käytössä ne pienemmät pussukat juuri sen takia että niitä saa tiputeltua ihan jatkuvasti omien lähestymisreiteille lipuille sekä niitä pystyy heittämään välillä ihan naurettavia matkoja kuin joku pelinrakentaja kun lähistöllä on vajaa (healthista tai ammuksista, huom!) kaveri.
 
Vastaus: Battlefield 1

1. Q näppäimellä hoituu suurin osa pelin käsky/pyyntö komennoista.

Just näin. Kiitti. Olin hakannut kaikenlaisia näppäimiä läpi, mutta en tässä yhteydessä tajunnut, että tarvitaan kahden näppäimen comboa, eli shift + q :eek:
 
Ylös Bottom