Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Kannattaa tehdä ensin se toinen vaatimus tehtävissä missä on erässä X tappoa vaadittava juttu, vasta viimeiseksi se erässä vaadittavat tapot.

Mitä tulee Autoloading 8 .35, niin sehän on tappoajaltaan nopein ase alle 45 metrin, ainoastaan Automatico voittaa sen alta 10m (1 shot aseet sitten erikseen). Se on suunniteltu "OP" aseeksi mutta tasapainotettu lipaskoon ja latauksen kautta. Vaati sijoittumiselta paljon sekä tietoa missä ja montako vihollista on. Kurkkaa nurkan takaa, öynää vihu, takaisin lataamaan, toista. Ei tosiaan sovi kaikille mutta vaihtoehtojahan löytyy.

RSC 1917 tuntuu jumal aseelta omaan käteen kun on 1400 tapon verran harjoitellut sijoittumista Autoloading 8 .35 Marksmanilla.
Joo huomattu. Nyt kolmatta kertaa bemet mercie tappoja tekemään. Jeesus että toimii hyvin.
 
Vastaus: Battlefield 1

https://www.reddit.com/r/battlefield_live/comments/5zytvl/grenade_resupply_ammo_20_and_whats_next/

Dice näköjään haluaa laittaa Battlefieldiin systeemin, jossa ammukset lisääntyy automaattisesti gadgetteihin. Eli jos haluaisi näitä käyttää, niin enää ei tarvitsisi etsiä ammuslaatikkoa.

Täysin käsittämättömään suuntaan on peli menossa. Kaikki "taktisuus" ja tiimipelaaminen hävitetään pikku hiljaa ja mennään sinne massojen suuntaan eli kevyttä höttöä kuten Call of Dutyt sun muut.
 
Vastaus: Battlefield 1

Muuten ihan hauskaa menoa tuo frontlines,mutta aina ihan hemmetin epätasaiset joukkueet. Suurin osa matseista ihan läpijuoksua ,kestäen 5-10min
 
Vastaus: Battlefield 1

https://www.reddit.com/r/battlefield_live/comments/5zytvl/grenade_resupply_ammo_20_and_whats_next/

Dice näköjään haluaa laittaa Battlefieldiin systeemin, jossa ammukset lisääntyy automaattisesti gadgetteihin. Eli jos haluaisi näitä käyttää, niin enää ei tarvitsisi etsiä ammuslaatikkoa.

Täysin käsittämättömään suuntaan on peli menossa. Kaikki "taktisuus" ja tiimipelaaminen hävitetään pikku hiljaa ja mennään sinne massojen suuntaan eli kevyttä höttöä kuten Call of Dutyt sun muut.

Aika ikävää. Peli on kieltämättä ollut pikkasen rikki, kun porukkaa vaan redeployjaa jatkuvasti. Ei hyödytä olla medicci ku ei kerkee pelastamaan ketään ja ei hyödytä olla supportti kun porukka tapattaa itsensä assaultilla kunhan on temponut kaikki räjähteet äkkiä ilmaan.

Mutta onkohan toi oikea tapa korjata vika?

Näköjään DICEn kommenttienkin perusteella ei haluta tehdä kovia päätöksiä vaan kaikista jutuista pitää hioa särmät kokonaan veke. Kaiken pitää olla helppoa ja pehmeää.

Nimittäin tuonhan olisi voinut korjata sillä, että ei olis nii hiton helppoa ja nopeaa herätä uudelleen. Mutta ei riitä kantti.

Ei voida pakottaa ketään rooleihin, ei voida vaatia, että saksalaisilla olis saksalaiset aseet ja ranskalaisilla ranskalaiset aseet jne. Kaikilla pitää olla kaikkea helposti ja nopeasti ja aina. Ihme, että ei oo viel keksitty, että panssarivaunuja ja behemotteja ei ole aina kaikille saatavilla rajattomasti. Se tästä enää puuttuisi.

Liika pelätään, ettei pyllistettäisi kellekään, mutta samalla ei kyllä kumarretakaan kenellekään. Pelkona on, että liialla pehmentämiselle häviää viimesetkin särmät ja lopputulos on tunteita herättämötäntä tasaista höttöä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Aika ikävää.

Timanttinen teksti ja täysin samaa mieltä. Jos per roundi nosta medicillä about 10 tyyppiä helposti niin ainakin tuplat voisin nostaa enemmän jos porukka ei painais heti skip nappia.. pahin vaihtoehto skippaamisessa on se, että nostajakin kuolee turhaan. Mä luulen, että dice ampuu näillä päivityksillä vaan itseään polveen, kun pikkuisen toiseen päin kiristämällä oikeasti pelaamisella ja classilla olisi merkitystä. Nykyinen pääkallo -aikajanan pitäisi olla pakollinen hetki venata, jonka jälkeen tulisi 5sek pohjassa pito skip toiminto.

Etenkin operaatiossa en tajua ihmisiä, jotka jatkuvalla syötöllä skippaavat ja kuolevat, samalla syövät hirveän kasan joukkueen lippuja.
 
Vastaus: Battlefield 1

Jos per roundi nosta medicillä about 10 tyyppiä helposti niin ainakin tuplat voisin nostaa enemmän jos porukka ei painais heti skip nappia.. pahin vaihtoehto skippaamisessa on se, että nostajakin kuolee turhaan. Mä luulen, että dice ampuu näillä päivityksillä vaan itseään polveen, kun pikkuisen toiseen päin kiristämällä oikeasti pelaamisella ja classilla olisi merkitystä. Nykyinen pääkallo -aikajanan pitäisi olla pakollinen hetki venata, jonka jälkeen tulisi 5sek pohjassa pito skip toiminto.

Etenkin operaatiossa en tajua ihmisiä, jotka jatkuvalla syötöllä skippaavat ja kuolevat, samalla syövät hirveän kasan joukkueen lippuja.

Oon miettinyt tätä ihan samaa! Joskus toivois, että olis friendly fire ihan vaan siks, että vois sen skippaajan ampua seuraavan kerran kun näkee. Tympii jonkin verran tapattaa pahimmillaan itsensä sen takia, että joku skippaa 1 metrin päässä. Vähintäänkin niin, että jos medicci on 20m sisällä niin ei pystyis skippaamaan heti kuolemaa. Se on niiiiin raivostuttavaa.

Räjähteisiin vois olla kyllä sellanen cooldown ihan poikaa, että jos ne syytää nopeasti ja respawnaa, niin ne ei tuliskaan täyteen. Eli se cooldowni toimis siellä kuoleman puolella eikä elämän puolella. Sais vaikka 1-2 minuutin välein spawnatessa uudet pommit. Eli jos onnistuu tuossa ajassa kuolemaan vaikka 4 kertaa, niin saa vain yhden kerran kranaatit ja muut pommit ELLEI käy nappaamassa niitä supportilta. Silloin alkais olla supportillekin kysyntää eikä tarviis taikatemppuna ilmestyä pommeja taskuun. Mutta sittenhän tää ei olis niiq codi.
 
Vastaus: Battlefield 1

No eipä tässä nytkään päivityksen jälkeen ole mitään järkeä. Kranaatit tiputetaan yhteen ja uusia saa odottaa puoli päivää ammuslaatikoista. Olisivat vaikka pitäneet edes noiden määrän ennallaan, kun ei osata pistää kaasunaamaria päähän. Kaikki pitää nerfata, aseet, kranaatit, hahmoluokat.. Nythän tämä päivitys toi makaavia snipereita takaisin ja mistähän johtuu? Juurikin siitä, kun kentältä hävisi savua ja kaasuja mitkä tekivät sniputtamisesta vaikeampaa. Muut kranaatit ovat niin tuhnuja, ehkä tulta lukuunottamatta. Eipähän mene rahaa Premiumeihin:D
 
Vastaus: Battlefield 1

No eipä tässä nytkään päivityksen jälkeen ole mitään järkeä. Kranaatit tiputetaan yhteen ja uusia saa odottaa puoli päivää ammuslaatikoista. Olisivat vaikka pitäneet edes noiden määrän ennallaan, kun ei osata pistää kaasunaamaria päähän. Kaikki pitää nerfata, aseet, kranaatit, hahmoluokat.. Nythän tämä päivitys toi makaavia snipereita takaisin ja mistähän johtuu? Juurikin siitä, kun kentältä hävisi savua ja kaasuja mitkä tekivät sniputtamisesta vaikeampaa. Muut kranaatit ovat niin tuhnuja, ehkä tulta lukuunottamatta. Eipähän mene rahaa Premiumeihin:D

Mua kyllä kyrsi se, että sitä hiton kaasua oli joka paikka täynnä.

Mutta en sitä kyllä lähtis korjaan millään Ammo 2.0. Ei jestas menee ihan kuralle koko peli.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mua kyllä kyrsi se, että sitä hiton kaasua oli joka paikka täynnä.

Mutta en sitä kyllä lähtis korjaan millään Ammo 2.0. Ei jestas menee ihan kuralle koko peli.

Tarinat kertoo, että ww1:ssä sitä kaasua oli vissiin ollut ihan oikeastikin joka paikka täynnä [emoji23]
 
Vastaus: Battlefield 1

Ja kaikilla automaattiaseet ei se ole helppoa miellyttää kaikkia, olen luopunut jo toivosta. Onneks ei ole pakko 'pelaa'. Tulis jo GTS ja PCars2...
 
Vastaus: Battlefield 1

Ja kaikilla automaattiaseet ei se ole helppoa miellyttää kaikkia, olen luopunut jo toivosta. Onneks ei ole pakko 'pelaa'. Tulis jo GTS ja PCars2...

Tästä oon kyl samaa mieltä, tosin vaikee vois olla pelimekaniikan kannalta tehä monipuolista peliä jos haluis pysyy autenttisena.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mitä helkkaria! En oo kahteen viikkoon ehtiny pelaan ja tänään ku yritin niin herjas, että palvelimeen ei saada yhteyttä?!? Näen kaverit onlinessa, store toimii, mutta bäfä ei.. tutkin asiaa niin en pääse edes HBO:ta katsoon? Netti näyttää olevan kunnossa ja plussajäsenyyskin syyskuulle.. wtf?
 
Vastaus: Battlefield 1

Aivan loistavia nää DLC kentät! Rupture on oma suosikkini keski-eurooppalaisine peltoineen, jokineen ja juoksuhautoineen. Kenttäsuunnittelun helmi. Uus pelimuoto on myös todella hyvä, joksikin miksi ihmeessä noissa peleissä ei ole aikarajaa? Pelasin frontlinesia niin matsi kesti 90min.. jossain vaiheessa ei enää jaksanut niin annettiin vastustajan voittaa että jokainen saa suuret pisteensä talteen.
 
Vastaus: Battlefield 1

Vasta tänään latasin pääsiäis alesta tämän huippupelin
Jonkun tunnin olen innoissani pelaillut mutta vailla suurempaa menestystä....Onko olemassa aloittelijoille olemassa ohjeita pelin saloihin tai jotain serveriä vasta alkajille...aika huolella kuolema korjaa ammailaisten perureiden puolelta joka pelimuodossa :(
 
Vastaus: Battlefield 1

Talvipäivityksen jälkeen classien levelit nousivat max 10:stä max 50:neen. Classilla kun sai level kympin, niin siitähän aukesi jotain unlockeja. Mutta mitä tuon jälkeen aukeaa tai saa, kun level kasvaa?

Tässä (http://nordic.ign.com/battlefield-1...inter-update-raises-class-level-cap-brings-ba) uutisessa sanotaan, että tuon kymppi levelin jälkeen saa jokaisen kymmenen levelin jälkeen battlepackin. Nyt sain level 50 assaultilla enkä muista nähneeni yhtään ylimääräistä battlepackia. Muilla classeilla levelit jotai 30-40 eli noita ylimääräsiä battlepackeja olisi pitänyt tulla jo aikalailla. Osaisikohan joku hieman avata tätä asiaa? :confused:
 
Vastaus: Battlefield 1

Olen vasta aloittanut peliä pelaamaan. Olen pelannut eniten assault- ukolla ja ase on mp 18 trench. Kuinka saan vaihtettua asetta? Customize assault kohdassa on ikuisuuden ollut 150 eikä siitä muuksi muutu.
Vai voiko aseen vasta vaihtaa kun luokka täyttyy ?

Käytetäänko operation kohdassa pisteitä/rahaa muuhun kuin niiden tavaralaatioiken ostoon. Niistäkään ei tule muuta kuin skinejä

Mitä tarkoittaa pelissä merkitseminen ja miten se tehdään ?
 
Vastaus: Battlefield 1

Olen vasta aloittanut peliä pelaamaan. Olen pelannut eniten assault- ukolla ja ase on mp 18 trench. Kuinka saan vaihtettua asetta? Customize assault kohdassa on ikuisuuden ollut 150 eikä siitä muuksi muutu.
Vai voiko aseen vasta vaihtaa kun luokka täyttyy ?

Käytetäänko operation kohdassa pisteitä/rahaa muuhun kuin niiden tavaralaatioiken ostoon. Niistäkään ei tule muuta kuin skinejä

Mitä tarkoittaa pelissä merkitseminen ja miten se tehdään ?
Pelaamalla ansaitsee war bondseja eli pelin valuuttaa. Niillä voi ostaa laatikoita ja avata aseita. Se 150 mihin viittaat on varmaankin ko. aseen hinta. Osa aseista aukeaa vain pelaamalla (classin rankkia ylös hilaamalla).

Merkitseminen eli spottaaminen tapahtuu R1 tai R2 napista, riippuen ohjainasetuksistasi. Tähtäämällä ja spottinappia painamalla voit merkitä vihollisen jalkaväkeä tai ajoneuvoja, jolloin kohteen päällä näkyy punainen merkki jonkin aikaa. Jos merkitsemäsi vihollinen tapetaan saat spottauspisteitä. Rush-pelimuodossa tällä on vielä suurempi merkitys puolustettaessa, koska merkittyjen vihollisten päälle voi tilata tykistökeskityksen.
 
Vastaus: Battlefield 1

Battlefield 1 sai tänään päivityksen myötä odotetun Platoons-toiminnon. Vielä beeta-vaiheessa oleva toiminto kerää yhteen myös KonsoliFINin käyttäjät.

Tein PS4:lla KonsoliFIN nimen alle joukkueen, johon voi jokainen teistä käydä jättämässä hakemuksen. Hyväksyn niitä aina kun käyn konsolilla.

Pleikkarilla liittymään pääsee pelin päävalikossa painamalla L1 ja valitsemalla valikosta Platoons -> Search -> KonsoliFIN

Nähdään taistelukentällä!
 
Ylös Bottom