Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Sama tosi harva auttaa mutta jos nään että joku on pulassa meen apuun.
Esim: kerran menin yhden tyypin kanssa ja meitä oli tankki vastassa joka yritti ampua yhtä omaa, oltiin molemmat snipuja se toinen meni piiloon mutta mä yritin räjäyttää sitä tankkia sain räjäytettyä sen mutta räjähdin ite ajattelin että saatiin onneks se paikka haltuun.:D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jopas on taas maistunut tämä peli etenkin kun järki peliseuraa on listalla.
Tein myös kokonaisuudessaan eilen omat enkat 20 / 815 tämä kylläkin tankilla ja kaveri auttoi aika paljon että onnistui kiitokset vompatille.

Mutta onhan sitä tankkia siirreltävä aika lailla jotta ei se tuhoudu täydellisesti.Kun on kerran korjannut ei se kestä enää niin hyvin kun aluksi.
Lentokoneet välillä liiankin haastavia ja pommikoneet tahtoo unohtaa välillä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Oisko tyypit tänään linjoilla pelaamassa? Itse ajattelin tos 20:00 hypätä puikkoihin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

No eilen sitä sitten pelattiin parhaimmillaan meitä oli viisi kaveria yhtä aikaa, mutta harmittaa silloin jo se lobby listan koko kun siihen ei mahdu kuin vaivaiset neljä mukaan.
Vaikka pääsee sinne sitten kutsumaan lisää kesken pelin, mutta sitä pelaajaa ei näe missä se liikkuu ja se ei näe missä me olemme....siis vaaleansinisinä.

Eilen ei vaan oikein ollut mun päivä lyijyä mene minne meni ja tuntui niin ruosteiselle koko ampuminen.
No hetken mietittyäni oli siellä jotakin hyviä tapahtumia seassa tietysti, mutta uutta taas putkeen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

hieno nähdä että porukka vielä pelailee tätäkin peliä :) Lisäilkää ihmeessä mutkin kaverilistalle niin päästään useemmin suomalais pelaajien kesken mätkimän :)

välillä pistää ärsyttämään kun olen juuri ennen kuolemaani kerennyt esim kranaatin heittämään tai kranaatin ampumaan kivääristä niin se katoaa jonnekkin bittiavaruuteen vaikka todellisuudessa olisin saanut varman tapon siitä. Onko mitään tietoa että tuleeko tähän peliin mitään päivityksiä/uusia ratoja ym?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Parin kuukauden tauon jälkeen tuli just otettua reilun tunnin mätkeet ja olipa pelit hyvää viihdettä kaiken maailman reaktioaika/tosikko/hampaat irvessä Fläsärin/Codien jälkeen.

Bäfät vaan osaa pitää yllä kepeän hauskan sotimisen. Nyt Hiikeri menee takaisin Taistelukentälle ettei etulinja petä. :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Latasin juuri tuon BF 1943:n trial version PS Networkista mutta en pääse pelaamaan kun ei saa yhteyttä EA:n servereille. Onko ihan yleinen vika vai vaan trial version "ominaisuus"
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ei tietoa trial versiosta, mutta tässä kokoversiossa pitää olla rekisteröity EA:han, sinne peli kirjautuu että pääsee onlinenä pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ei tietoa trial versiosta, mutta tässä kokoversiossa pitää olla rekisteröity EA:han, sinne peli kirjautuu että pääsee onlinenä pelaamaan.

Eikös se tili luoda siinä kun ensimmäistä kertaa käynnistää pelin? Näin ainakin trial versiossa pitäisi tehdä mutta kun ei pääse kirjautumaan EA:n servereille.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Juu, kerranhan se tili vaan "liitetään" sinne ja sen jälkeen on valmista, mutta kyllä mulla ainakin on toiminut nyt illan aikana mitä pelailin, tai kun lopetin uuden mapin alkaessa niin samalla sekunnilla katkes yhteys EA:lle.
Itseasiassa olen nyt uudella nickillä ja piti illalla laittaa ensin se EA meili osoitteeni sekä passu ja toimii.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Juu, kerranhan se tili vaan "liitetään" sinne ja sen jälkeen on valmista, mutta kyllä mulla ainakin on toiminut nyt illan aikana mitä pelailin, tai kun lopetin uuden mapin alkaessa niin samalla sekunnilla katkes yhteys EA:lle.
Itseasiassa olen nyt uudella nickillä ja piti illalla laittaa ensin se EA meili osoitteeni sekä passu ja toimii.

No täytyy sitten varmaan sijoittaa tohon kokoversioon niin jos sais tuon toimimaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tulihan tota viitisen tuntia illan aikana pelattua, kelpo hommaa. Lopussa meillä oli 3:n Squadi ja jtn. pientä aina välistä saatiin aikaan.
Thx Kurvi35:lle ja Ismo68:lle peleistä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Morjensta,

Itsellä oli nettiongelma myös tämän pelin kanssa, modeemina toimii telewell 501 v3.

Ongelma oli se että peli katkesi noin 5min-10min välein. Hiukan kiehutti..

Toimenpiteet: Nettipiuha sillattuunporttiin boksissa ja boksin konffeista DMZ päälle ja IP:n kirjoitus.

Sitte rupes pelittämään.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tulihan tota viitisen tuntia illan aikana pelattua, kelpo hommaa. Lopussa meillä oli 3:n Squadi ja jtn. pientä aina välistä saatiin aikaan.
Thx Kurvi35:lle ja Ismo68:lle peleistä.

Joo ei mitään oli mukavaa pelailla ja itse tykkään tästä pelistä todella paljon, vaikka en ole mestari ampumaan niin silti olen pelannut paljon ja tulen pelaamaankin.

Pelissä on niin paljon muuttuja tekijöitä, että lopputulosta ja mm. omia tuloksia ei voi etukäteen koskaan tietää.Vaaralliset laitteet ovat ehdottomasti Jeeppi ja lentokone.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tosta nettiongelmasta vaan sen verran, että mulla myös telewell 501 ja heitin vain piuhan 4 -porttiin ja peli toimii.

Tuli tahkottua tätä taas muutama tunti ja aluksi osittain taas vellihousuja mukana sai yksin tapella lähes jokapaikassa.
Mutta myöhemmin tuli hyvää seuraa tilalle ja yhteystyötä löytyi kivasti, mutta lopuksi osa tai suurin osa lähti pois ja jäin jatkamaan ja tempasin uudet ennätykseni tapoissa jota en uskonut enää mun taidoilla rikkovani eli nyt 23.Pisteitäni tuskin tulen rikkomaan 815 nyt sain 654.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen tuli pelattua pitkästä aikaa kun 100 pelin trophy alkoi kiinnostaa.

Pelaaminen on toisaalta hauskaa mutta oman puolen peli oli kaikkea muuta kuin nautinnollista. Käytännössä vastustaja suolasi 1 veneen jo matkalla + sai liput haltuun joka erässä niin että yleensä 1 lippu nippa nappa meillä tai siten laivalta startti. Ammattimaista toimintaa kun liput hallussa, joka lipulla oli yleensä 1 jannu kyttäämässä tulijoita ja sitten pääosa lähimmällä lipulla johon veneillä pääsi. Joko harjoittelu tekee mestarin tai stten sattui poikkeuksellisen hyvin pelaava porukka vastapuolelle.

Näytti vastapuoli taktivoivan niin että kun saivat yhtä lippua lukuunottamtta kaikki, suuntasivat turvallisen välimatkan päästä tankeilla ja muilla aseilla tehokkaan tulituksen ko. lipulle. = Paljon helppoja tappoja, eivätkä pitäneet kiirettä lipun otossa.

Vastustaja selvästikkin pyrki anastaan tankit ja niillä sitten tulta sille viimeiselle lipulle. Yhdessä kentässä meni hermot viimeistään siinä vaiheessa kun oman puolen jannut pyöri ympyrää lipun vieressä ja antoi vastustajan ottaa tankin nokan edestä = yksi helposti menetetty lippu ja pari helppoa tappoa vastustajalle. Ohjain siinä meinasi lentää seinään.

Lisäilen täältä porukkaa frendilistalle, yhteenpelaaminen kiinnostaa enempi kuin mitä publalla saa aikaiseksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mikähän ihme psnnää vaivaa kun potkii minut servuista vähän väliä pois connection failuren takia, 10 minuuttiin joutuu uudestaan yhdistämään uudelle servulle 5 kertaa...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mikähän ihme psnnää vaivaa kun potkii minut servuista vähän väliä pois connection failuren takia, 10 minuuttiin joutuu uudestaan yhdistämään uudelle servulle 5 kertaa...
Anna kun arvaan... ADSL-boksina Telewell 501?

Jos arvaus meni oikein, niin suosittelen etsimään tästä ketjusta löytyvät ohjeet, joilla ko. boksin saa toimimaan oikein.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kokeilin UPNP:n päälle laittoa, mutta vieläkin minut potkitaan vähän väliä pihalle
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kokeilin UPNP:n päälle laittoa, mutta vieläkin minut potkitaan vähän väliä pihalle

mulla myös telewell 501 ja heitin vain piuhan 4 -porttiin ja peli toimii.
No joskus saattaa muistaakseni lentää pihalle tai peli jumittuu, mutta suurimmaksi osaksi toimii.
 
Ylös Bottom