Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tulipa ostettua tämäkin, kun Storen joulutarjouksesta halvalla sai ja trialin perusteella vaikutti hauskalta.
Miten tässä voi juosta? Monesti kun isompi porukka tiimin jäseniä lähtee samasta paikasta, niin muut painelee selvästi 2X nopeampaa kuin itse.

Muistaakseni vasenta tattia painamalla. Testaa tutoriaalia, sieltähän se selviää.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Vielä 35 peliä jäljellä Tour of Duty II:sta. :P Että tässä tapahtuu joka pelissä aina jotain hauskaa. :D

Kävinpä katsomassa omat statsit pitkästä aikaa ja multa puuttuu tuhannen tappoa truly elite-postikortista sekä jostain syystä squad avenger. Noi vois yrittää jaksaa hommata vielä, niin vois sanoa, että läpipelattu on.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mitähän tarkalleen ottaen vaaditaan tuohon pronssiseen Best Squad -trophyyn? Eikö pelin voittaminen ole sama asia kuin olla paras joukkue?
Tuo kultainen The Pacific Campaign -trophy minulta jo löytyy.

Ja miten käytetään laskuvarjoa?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eikö pelin voittaminen ole sama asia kuin olla paras joukkue?

Ja miten käytetään laskuvarjoa?
Paras squad (ryhmä) on se korkeintaan neljän pelaajan kööri, joka on menestynyt kierroksella parhaiten. Paras ryhmä ei välttämättä edes löydy siitä voittaneesta joukkueesta.

Laskuvarjo aukeaa X-napilla, kun on lennon aikana hypännyt lentokoneesta.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

En ole itse parhaasta päästä pelaamaan näitä ampuma pelejä, mutta en ole vellihousu eli menen sinne missä tarvitaan kuolin sitten tai en.
Eilen nimittäin oli alku illasta niin uskomatonta pelaaja kaartia, että oksat pois.Lähes koko ajan sain yksin taistella, kunnes 3-4 järkevää tuli samalle puolelle harmikseni osa niistä lenteli illan mittaan välillä väärälle puolellekin.Lopuksi onneksi kaveri tuli myöhemmin mukaan ja pelasti peli-illan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Muistaakseni vasenta tattia painamalla. Testaa tutoriaalia, sieltähän se selviää.
Ei ainakaan tuota tattia painamalla näytä juoksevan, enkä myöskään kontrolli-valikosta löydä juoksunappia.
Mistä tuohon tutorialiin pääsee?
Vai pystyykö tuolla padilla edes juoksemaan vai pitäisikö olla muunlaiset ohjaimet...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ei ainakaan tuota tattia painamalla näytä juoksevan, enkä myöskään kontrolli-valikosta löydä juoksunappia.

Kyllä minulla ainakin kun äijä kävelee ja siitä samalla näpäyttää vasenta tattia pohjaan, niin sitten alkaa juokseminen.


Tässä muuten ihan hauskat sivut statseille, selviää mm. kuinka monta lasta on syntynyt sinä aikana kun on itse pelannut 1943:sta. Stats-O-Matic! Battlefield 1943 Stats at a Glance
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tässä muuten ihan hauskat sivut statseille, selviää mm. kuinka monta lasta on syntynyt sinä aikana kun on itse pelannut 1943:sta. Stats-O-Matic! Battlefield 1943 Stats at a Glance

Heh, olipas hieno löytö, tänks.

Pleikkarini on ilmeisesti käyttänyt reippaat 28 kWh energiaa battlefield 1943:sta pelatessani ja itse olen polttanut 13475 kaloria!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kyllä minulla ainakin kun äijä kävelee ja siitä samalla näpäyttää vasenta tattia pohjaan, niin sitten alkaa juokseminen.
No pitääpäs yrittää vielä jos sieltä niitä juoksuaskeleitakin tulisi, mutta on se minusta kyllä aika hankala painaa L3:sta samalla kun vasenta tattia kääntää johonkin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tulihan tämä tuolta storesta napattua joulun aikaan ja PALJON on tullut pelattua(24h tuli yhdessä viikossa täyteen). En henkilökohtaisesti ole fps:n ystävä mutta BF:ssä on vaan sitä jotain. Koko peli on ihan täydellinen. Snaipperia käyttelen koko ajan. Battlefieldit on tehty sillä tavalla hyvin että kukaan ei ole mikään ylivoimainen superpelaaja ja itsekkin voi pärjätä heti ensimmäisillä peli kierroksilla.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen illalla alkoi jossain vaiheessa hyvät tatsi esim yhdessä vaiheessa pelattiin viidestään samalla puolella ketään muita ei ollut, paitsi tietenkin vihuja oli noin pyuolet enemmän ja hyvin kampoihin pistettiin tai jäädä voitto pienestä kiinne, mutta huvitti kun niitä oli paljon enemmän eikä ne oikein meinanneet pärjätä.
Siitä sitten pelien edetessä vihut alkoivat kaikota ja viimein ei ollut ketään.Sitten kaikkosivat kaverit, mutta minua ei nukuttanut.Ensin luulin ettei ketään ole enää mukana, mutta sama mezza... oli samalla mun puolella kuin aikaisemmin ja vihuja tuli kaksi mukaan.
Seuraavaan mentäessä ensin meinasin lopettaa, mutta jäin auttamaan mezzaa ja voitettiin mennen tullen ja sain roimat pisteet kaupan tekijäisiksi 19 / 1415.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tämä on ollut oikeastaan ensimmäinen nettiräiskintä mitä olen pelannut ja kyllä on ollut hauskaa, vaikka en aivan porukan parhaimpana ole ollut niin silti jaksaa kiinnostaa. Vajaat 8euroa ei todellakaan ollut paha hinta tästä.
Kaikki trophyt tuli kerättyä kahdessa viikossa, joista eniten aikaa vei tietysti tuo 100 matsin pelaaminen.
Paljon tietysti riippuu muista pelaajista kuinka korkealla statseissa itse on ja kuinka hauskaa pelaaminen yleensä on. Tässä on onneksi heikommillakin pelaajilla mahdollisuus niitata se taistelukenttien kuningas, ettei kukaan voi olla täysin kuolematon.
Joskus kyllä ottaa päähän sooloilijat, joilla ei näytä olevan mitään käsitystä tiimityöskentelystä tai yleensäkään koko pelin ideasta.
Muutaman kerran on tullut hypättyä tankin kyytiin ja kuski onkin vain pyörinyt paikoillaan tai ammuskellut päämäärättömästi johonkin. Eräs sankari taas ajoi viholliseen lipun vierestä eikä aikonutkaan kaapata sitä.
Vielä kun oppisi lentokoneita käyttämään.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tämä on ollut oikeastaan ensimmäinen nettiräiskintä mitä olen pelannut ja kyllä on ollut hauskaa, vaikka en aivan porukan parhaimpana ole ollut niin silti jaksaa kiinnostaa...
...Joskus kyllä ottaa päähän sooloilijat, joilla ei näytä olevan mitään käsitystä tiimityöskentelystä tai yleensäkään koko pelin ideasta.
Muutaman kerran on tullut hypättyä tankin kyytiin ja kuski onkin vain pyörinyt paikoillaan tai ammuskellut päämäärättömästi johonkin. Eräs sankari taas ajoi viholliseen lipun vierestä eikä aikonutkaan kaapata sitä.
Vielä kun oppisi lentokoneita käyttämään.

Aivan sama juttu ensimmäinen nettiräiskintä jota aloin pelaamaan ja aluksi olin ihan muta sarjaa, mutta sitkeänä painoin menemään ja sieltä täältä onnistumisia ja siitä se innostus lähti ja muista nettiräiskinnöistä en ole pitänyt paitsi Battlefield Bad Company 2 beta versiosta.
Monesti on hauskaa pelata ja kaiken kruunaa jos saa järkevää kaveri peliseuraa, mutta ainut suuri miinus joka välillä harmittaa mikki ei toimi oikeastaan ensinkään.

Jep välillä on niitä mitkä eivät ymmärrä minne mennä ja ryhmänä, vaan poukkoilevat ympäriinsä pienellä alueella tai sitten katsovat selvästi kauempana miten se esim. kahden tankin kanssa pärjää ja odottavat että se yksin tuhoaa ne ja muuta vastaavaa.

Se lentokoneilla lentely onkin ihan omaa sarjaa ja omat taitajat.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mä en kyllä ymmärrä miten sillä lentsikalla lentely voi olla hankalaa :confused:
Helppoa kuin heinänteko.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jep välillä on niitä mitkä eivät ymmärrä minne mennä ja ryhmänä, vaan poukkoilevat ympäriinsä pienellä alueella tai sitten katsovat selvästi kauempana miten se esim. kahden tankin kanssa pärjää ja odottavat että se yksin tuhoaa ne ja muuta vastaavaa.
Aika ärsyttäviä on myös hätähousut matsin alussa, jotka lähtevät syöksyveneellä sooloilemaan ympäriinsä ja puolet porukasta jää laivan kannelle ihmettelemään että uimallako täältä pitäisi rantautua.

Mä en kyllä ymmärrä miten sillä lentsikalla lentely voi olla hankalaa :confused:
Helppoa kuin heinänteko.
No eihän siinä lentelyssä mitään, mutta kun pitäisi saada ne pommit osumaan haluttuun kohteeseen.
Pommikoneita on kyllä helppo pudottaa lentämällä niiden perässä ja kylvämällä ne täyteen lyijyä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

No eihän siinä lentelyssä mitään, mutta kun pitäisi saada ne pommit osumaan haluttuun kohteeseen.
Pommikoneita on kyllä helppo pudottaa lentämällä niiden perässä ja kylvämällä ne täyteen lyijyä.

Pommit on helppo saada osumaan noin 90% tarkkuudella siten että ottaa pikkusen korkeutta ja sitten loivassa tai mieluummin vähän jyrkemmässä kulmassa suunnilleen 30 astetta, suuntaa nokan kohteeseen ja sitten ennen kohdetta lähtee nostamaan keulaa ylöspäin ettei maahan tömähdä ( ei tarvitse lentää niin matalalla että kipinät lentää koneen pohjasta) ja kun vihun tankki häviää ruudulta näkyvistä sinne lentokoneen "konepellin" alle pudottaa HETI ne pommit, riippuen vihun menosuunnasta suhteessa koneeseen. Eli jos vihu ajaa tankilla "kohti" lentokonetta pudotat pommit hieman ennen kuin vihu häviää näkyvistä, jos se ajaa lentosuuntaan sitten hieman oddotat ennen kuin pudotat, mutta ei kauaa. Tämän operaation jälkeen yleensä tuloksena on läjä käryävää paskaa ;)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Aika ärsyttäviä on myös hätähousut matsin alussa, jotka lähtevät syöksyveneellä sooloilemaan ympäriinsä ja puolet porukasta jää laivan kannelle ihmettelemään että uimallako täältä pitäisi rantautua.

Joo ja monesti olen uinut sitten rantaan, koska uuden veneen ilmestyminen kestää yleensä kaempaa kuin uiminen rantaan paitsi sitten esim. wake island saaressa joutuu yleensä kävelemään kilometri kaupalla.

Monesti myös kannattaisi odottaa hetki ennen kuin lähtee veneellä tai joku olisi niin viisas että jää antamaan tuli tukea lentotukialukselta, jotta saataisiin lentokoneet alas.Mutta taas mutta jotkut lentäjät ovat tulleet viisaammiksi ja lentävät niin matalalla ettei lentotukialukselta ampuessa voi osua edes niihin lentokoneisiin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mä en kyllä ymmärrä miten sillä lentsikalla lentely voi olla hankalaa :confused:
Helppoa kuin heinänteko.

Mitä siihen lentelyyn tulee, niin kyllä se lentäminen on tarpeeksi haastavaa jos on vihut lentämässä myös niin harvemmin siellä ilmassa säilyy hengissä kovinkaan kauan.Siihen kruunataan alhaalta räiskijät sekaan ja lennä sitten siellä ja keskity pommittamaan...en itse ainankaan jaksa.
Lentäköön ne ketkä osaa sen turhaa mennä tuhoamaan lentokoneita ja itseä jos ei homma ole hanskassa, vaikka harjoittelu saattais tehdä mestarin mutta olkoon.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tässä muuten ihan hauskat sivut statseille, selviää mm. kuinka monta lasta on syntynyt sinä aikana kun on itse pelannut 1943:sta. Stats-O-Matic! Battlefield 1943 Stats at a Glance

Hieno löytö, kiitokset! Tuntihinta pelille tällä hetkellä hieman alle 0,2€.

Yksi lainaus Stats-O-Maticista: You will reach 1 million kills and become one with your couch in about 997,127 games or 1 year, 8 months. :D

Kyllähän Battlefield 1943:n pariin on tullut aina välillä palattua, on se vain kaikessa yksinkertaisuudessaan niin toimiva ja hyvä peli! Ja se on heti saatavilla ilman levykkeiden penkomista, pleikan kovolla kun on. Lentämistä en ole edelleenkään opetellut juuri ollenkaan, kiväärimies on se oma erikoisala. Onneksi lentokoneet eivät ole liian tehokkaasti varusteltuja, vrt. esim. Warhawkiin, jossa jalkamies sai usein kyytiä.

Ja on se hassua, miten ihmiset edelleenkin saa teilattua niillä vanhoilla ja samoilla taktiikoilla kuin pelin alusta lähtien. Asiaa tietty auttaa loputtomat varusteet, mutta samat ne on jokaisella.
 
Ylös Bottom