Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Mites niitä pommikoneita tilaillaan?

Siellä tulee vastaan niitä bunkkereita, joissa on radioantennit katolla. Sinne vaan sisään kun päästää ja pommilaivuetta tilaamaan. Se pitää ohjata kohteen yläpuolelle, vaihtaa kuvakulma tähtääjälle ja eiku pommiluukut auki :D Hupaisa näky kohteen vierestä katsottuna kun "matto" leviää alueelle.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Mistä muute menee makuulle, kun näin yhen tyypi makuulla?

Se oli sitten kuollut tyyppi (pelissä ei ole pronea).

Ihan hyvä rahastus yritys EA/Dice:lta. Lentäminen on kuraa kun siinä on niin huonot kontrollit, ei edes Invert ohjausta valittavissa. Sinko on epätarkka, tankin kudit on melkosia roikkuja ja pelaaja määrä on edelleen BF peliin liian pieni
Ainut kiva juttu on se että ympäristön voi posauttaa mutta paljonko iskua tuo torni nyt oikein kestää?
Sen ilmapommitus raidin saa saaren lentokenttälipulta ja kartassa se näkyy kolmena koneena (pienempiä kuin lennettävä kone). Huom. ne pystyy ampumaan alas taivaalta.

30 minutin triali oli liian lyhyt aika peliin tutustumiseen mutta sainpahan kokeiltua ja nähtyä kaiken sen mikä kiinnosti.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Se oli sitten kuollut tyyppi (pelissä ei ole pronea).

Lentäminen on kuraa kun siinä on niin huonot kontrollit, ei edes Invert ohjausta valittavissa.

Invert vaihtoehto löytyy Help & Options valikon takaa Controls valikosta. Voi valita invertin sekä jalkamiehenä tähtäämiselle että lentämiselle erikseen.

Itse käytän lentämisessä inverttiä, mutta perustähtäämisestä taas ei tulisi mitään invertillä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Se oli sitten kuollut tyyppi (pelissä ei ole pronea).

Ihan hyvä rahastus yritys EA/Dice:lta. Lentäminen on kuraa kun siinä on niin huonot kontrollit, ei edes Invert ohjausta valittavissa. Sinko on epätarkka, tankin kudit on melkosia roikkuja ja pelaaja määrä on edelleen BF peliin liian pieni
Ainut kiva juttu on se että ympäristön voi posauttaa mutta paljonko iskua tuo torni nyt oikein kestää?
Sen ilmapommitus raidin saa saaren lentokenttälipulta ja kartassa se näkyy kolmena koneena (pienempiä kuin lennettävä kone). Huom. ne pystyy ampumaan alas taivaalta.

30 minutin triali oli liian lyhyt aika peliin tutustumiseen mutta sainpahan kokeiltua ja nähtyä kaiken sen mikä kiinnosti.
Nokun sen päällä luki nimi ja se liikku!? emt sitte..
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

30 minutin triali oli liian lyhyt aika peliin tutustumiseen mutta sainpahan kokeiltua ja nähtyä kaiken sen mikä kiinnosti.

Huom; help&options>>play tutorial. Voi trial loppumisen jälkeenkin opetella ja tutustua peliin. :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Sellanen "bugi" tai kummajaisuus muuten kävi eilen tutorial modessa kun ammuin lippaallisen kuteja (huvin vuoks) rautaiseen lipputankoon et tuli samaan aikaan se +30 bojoa ja samalla siinä alla luki suicide -10. Ne kudithan singahtelee siitä suoraan kyllä takaisin, mut henki ei kuitenkaan menny?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

JIlmaisku on saatavilla ainoastaan sille tiimille, joka hallitsee tiettyä tukikohtaa. Kyseisestä tukikohdasta löytyy tuo bunkkeri, josta tämän ilmaiskun voi tilata.

Mielestäni vastustajakin voi suikahtaa sinne ja tilata pommituksen. En ole aivan varma.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Ihan mahtava "pikku peli" tähän ennen BC2. Rahalle saa vastinetta ja silleen. Ja Traddash, sinkon panokset menee sinne minne haluut jos ottaa huomioon et ne on WW2 aikasii aseita ja ne tippuu ne panokset. Sama juttu tankin kans, ei ne ollu niin tehokkaita viel sillo :D Mut omasta mielestäni esim. se lentäminen on tosi hauskaa, kuhan sen oppii, ja sit se et on helpompaa lentää sil cokpitin kans ku sil toisella. Paras hetki tähän mennes ku yritin Gortheuria ampuu maasta lentokoneen kanssa, meni ohi pahasti enkä sit saanu enää nostettua. Kone räsähtää maahan mut hyppäsin just sitä enne pois ja selvisin henggis ja ammuin Gortheurin sit konsul. Tuli niin ovela olo :D
Edit: En muuten huomannu et tuliko tosa dogtageja? En kyl huomannu valikossakaan mitään kohtaa mist kattoo niit.... Ja sori nyt Gortheuril jos et olis halunnu sun nimees ttähän ;:D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Ei ole vissiin teille tullu vastaavanlaista error viestiä: Network error: Account has been disable on users request. Kaikilla omilla accountilla tekee tuota ja olen asentanu pelin uudestaan mm. Eli ei pääse pelamaan ja olen vielä maksanu tosta roskasta.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Invert vaihtoehto löytyy Help & Options valikon takaa Controls valikosta. Voi valita invertin sekä jalkamiehenä tähtäämiselle että lentämiselle erikseen.

Itse käytän lentämisessä inverttiä, mutta perustähtäämisestä taas ei tulisi mitään invertillä.

Samoilla asetuksilla mennään. Tutossa häiritsi ihan tuo koneen ei-invert joten vaihdoin ja kas kummaa mun oli taas mukavaa. Jalkamiehenä ei tulisi kuuloonkaan.

Ja sitten omaa nidettä. Mukavan oloista bäfäähän tuo oli varsinkin kun lähes koko BC kauden pelasin yksin hiljaa. Kai siihen sitten on hiljallen tottunut (kesästä syksyyn ja nyt alkuvuosi BC). Tuli taas kivaa 1942 muistoa ja kyllä tuo Nisun antama kuvaus tuolla tankilla rakennuksen jyräyksestä/ tyhjentämisestä sanoo hyvin siitä, mitä ollaan saatu pelillisesti lisää 1942 verrattuna. Ei tarvitse enää yrittää tankin piippua tunkea ikkunasta sisään :D

Lentoa kokeilin hyvän aikaa tutossa ja tuloksena olikin ihan hyvänoloisia dog fighteja kun nettiin lähti. Toki tuli sitä muiltakin tuttua *kovaa ujellusta - crash* lentoakin suoritettua :D Se vain että pelit meinasivat ukkoskuurojen jälkeen venyä yöhön niin ei tuota äänimaailmaa niin hyvin saanut vielä seurattua. Mutta hiljaisellakin oli ihan kivan kuuloista oli (Onhan Dice näitä äänimaailman kuninkaita). Grafiikka oli hyvää, kuten joku aiemmin jo mainitsikin, ovat ilmeisesti hioneet BC:stä kun ei rakeisuutta niin reilusti ollut.

BC:stä oli erittäin iloinen yllätys tuo punainen pistä, joka vastustajasta tulee näkyviin kun osut vastustajaan. Nyt se oli muutettu kuten luvattiin eli kun menee seinän/ näköesteen taakse niin piste jää esteen reunalle. Jos vihu menee vaikkapa nyppylän taakse niin ei kannata olettaa että se tulee takaisin siitä kohdasta johon piste jäi, vaan hän voi kiertää vaikkapa sivusta. Toki jos vihollinen ei liiku vaan jää paikoilleen niin piste näyttää oikean paikan. Mutta näinhän se menee oikeastikin. Tiedetään mistä se meni piiloon mutta ei tiedetä mistä kohdasta se tulee esille.

Peli oli siis omasta mielestä ihan kivan oloista ja varmasti tulee pitempään vietettyä aikaa sen parissa. Kaipa se on auttanut että on pidempään pelannut yksinään. Warhawk oli mukavaa jos löysi hyvän serverin, mutta aika usein se tuppasi minulla tyssätä siihen serverien etsintää. Mutta en rupea mollaamaan sitä, mukavaa peliä kun se oli kunhan sisään pääsi :cool:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Aattelin että kun mulla ei noista bäfistä oo juurikaan aikaisempaa kokemusta, niin että ostaisin tän, kun aikas halvalla saa. Trialia tuli kokeiltua, mut täytyy kyllä sanoo että olin puolet ajasta ihan pihalla. Noh kaksi kierrosta sain aikarajan puitteissa pelattua, ja kummankin kierroksen jälkeen löysin itseni Top 5 Players- listan kärjestä, ei kyllä mitään havaintoa, miten mä sinne eksyin. Varmaan joku bugi, tai sit mä oon vaan niin hyvä, että en ees sitä tajua :p Ilmeisesti ei nuo muutkaan tyypit oikein osannut. Mutta ihan hauskaahan tuo on, vaikka ei ihan kaikkee ymmärräkään :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Aattelin että kun mulla ei noista bäfistä oo juurikaan aikaisempaa kokemusta, niin että ostaisin tän, kun aikas halvalla saa. Trialia tuli kokeiltua, mut täytyy kyllä sanoo että olin puolet ajasta ihan pihalla. Noh kaksi kierrosta sain aikarajan puitteissa pelattua, ja kummankin kierroksen jälkeen löysin itseni Top 5 Players- listan kärjestä, ei kyllä mitään havaintoa, miten mä sinne eksyin. Varmaan joku bugi, tai sit mä oon vaan niin hyvä, että en ees sitä tajua :p Ilmeisesti ei nuo muutkaan tyypit oikein osannut. Mutta ihan hauskaahan tuo on, vaikka ei ihan kaikkee ymmärräkään :)

Juu no, pelihän on juuri siitä hyvä ettei siinä tarvitse noudattaa saman kaavan taktiikkaa vaan jokainen peli on tasavarmasti erilainen. Suosittelen hommaamaan jos ei vielä sattunut kokoversion avauskoodia hommaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Ja sitten omaa nidettä. Mukavan oloista bäfäähän tuo oli varsinkin kun lähes koko BC kauden pelasin yksin hiljaa. Kai siihen sitten on hiljallen tottunut (kesästä syksyyn ja nyt alkuvuosi BC).

Tunteenpurkaukset ovat sikäli ymmärrettäviä, kun tästä moni kuitenkin on odottanut yhteisölle hyvää peliä viikonlopun myöhäisille tunneille. Siinä olennaisena tekijänä on mahdollisimman hyvä voice-tuki, niin että jopa vastapuolelle voi kesken pelin herjan heittää :D

Hiljaa mennään, mutta ei se nyt näitä kevyitä päiväsessioita paljoa haittaa. Tukialuksen kannella on jo koneista tapeltu, kämpitty pommilentueen tilausbunkkerin ovella ja saatu katanasta useampaan kertaan :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Joo... Ostin tämän tuossa puol tuntia sitten ja on tämä kyllä pirun hauska. Perinteinen battlefield ownaus on mahdollista ja tulee semmosta tappoputkee että housut pois! Pirun hyvä peli :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Mielestäni vastustajakin voi suikahtaa sinne ja tilata pommituksen. En ole aivan varma.

Juu, tänään pelatessa aloin itsekkin miettiä tätä. Ilmoitus sen valmiudesta kun kerran näkyy molemmille puolille. Pitää varmaan vielä itse kokeilla.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

MITÄ ihmettä??

eilen latasin tämä trialin ja sen jälkeen klikkasin itteni siihe kokopelin avauksee... en edes maksanu mitäännii yhtäkkiä tuli purashe completed....

En siis maksanu koko pelistä:D:D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

MITÄ ihmettä??

eilen latasin tämä trialin ja sen jälkeen klikkasin itteni siihe kokopelin avauksee... en edes maksanu mitäännii yhtäkkiä tuli purashe completed....

En siis maksanu koko pelistä:D:D

Ehkä sulla oli Storen lompakossa rahaa ja ostit sen tietämättäsi? ;o
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Ehkä sulla oli Storen lompakossa rahaa ja ostit sen tietämättäsi? ;o

ei ollu kyllä yhtään raahaa. mun piti lisätä sinne. siin ku pistät buy now nii se katto sitä sun wallettii et ooks siin rahoja joss on nii menee joss ei nii pitää pistää sihee visal etc... mull oli rahoj siin 0.00 ennen ja jälkeen.

No eikai se mua haittaa...:D

pelanu peliä jo joku 5 tuntia eli trialikin ois menny kauan sitten...
 
Ylös Bottom