Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Hauskin tapahtuma tähän mennessä:

Hyppäsin koneesta alapuolella lentävän vihuhassen siivelle. Scout kun olin niin laitoin paukun koneen kylkeen kii ja hyppäsin alas laskuvarjolla samalla räjäyttäen hassen tuuskan nuusaks. Loput vihut (n.11kpl) sniputtelin siinä laskuvarjon kyydissä sitten yksitellen ja laskeuduin lentotukialukselle vain aloittaakseni kaiken alusta :cool:

edit: harmittaa ku ei oo sitä killcamia:mad:

"Ja sit mä heräsin ja päästin kissan pihalle!" ;)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Hauskin tapahtuma tähän mennessä:

Hyppäsin koneesta alapuolella lentävän vihuhassen siivelle. Scout kun olin niin laitoin paukun koneen kylkeen kii ja hyppäsin alas laskuvarjolla samalla räjäyttäen hassen tuuskan nuusaks. Loput vihut (n.11kpl) sniputtelin siinä laskuvarjon kyydissä sitten yksitellen ja laskeuduin lentotukialukselle vain aloittaakseni kaiken alusta :cool:

edit: harmittaa ku ei oo sitä killcamia:mad:

En oikein usko tuota. :p
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Hauskin tapahtuma tähän mennessä:

Hyppäsin koneesta alapuolella lentävän vihuhassen siivelle. Scout kun olin niin laitoin paukun koneen kylkeen kii ja hyppäsin alas laskuvarjolla samalla räjäyttäen hassen tuuskan nuusaks. Loput vihut (n.11kpl) sniputtelin siinä laskuvarjon kyydissä sitten yksitellen ja laskeuduin lentotukialukselle vain aloittaakseni kaiken alusta :cool:

edit: harmittaa ku ei oo sitä killcamia:mad:

Ja sitten varmaan räjäytit pistoolilla sen tusinan vihollis-tankkiakin. :rolleyes:

Ihan jos oikeita tapauksia laitetaan niin on ihan mukavaakin lukea. Ei niiden tarvitse kunnon kalavaleita olla.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Kalenteri check...
Juu, ei ole 1.4.

"Ja sit mä heräsin ja päästin kissan pihalle!"

En oikein usko tuota.


Ja sitten varmaan räjäytit pistoolilla sen tusinan vihollis-tankkiakin.

Ihan jos oikeita tapauksia laitetaan niin on ihan mukavaakin lukea. Ei niiden tarvitse kunnon kalavaleita olla.

No okei, voi olla et laskin väärin ton sniputettujen määrän ja ehkä tää plus se lentokoneen räjäytys tapahtu maan kamaralla. Mut kerran tai kaks kyl oon laskeutunu lentotukialukselle :)

Pistoolilla en oo tankkia räjäyttäny, mut tänään kiitotien päähän ilmesty yhtäkkiä tankki johon koneella törmäsin. Mun koneelle ei käyny mitään mut se vihun tankki räjähti? Toinen juttu kävi kun lensin siihen majakan nokkaan ku siel oli kaks scoutia niin ne kuoli + jotenki ei vaan henki lähteny ja kone räjähtäny mut se lento päätty siihen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Harmittaa vaan kun miinat puuttuu. Se helpottais vähäsen tota tankin ylivoimaa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Muuten erinomainen peli kärsii hieman tuosta voice-ongelmasta, kun squad-tovereita ei kuule kuin satunnaisesti. Twitterin mukaan tutkivat ongelmaa, ehkä sieltä joku fixi jossain vaiheessa on vielä tulossa.

Since many don't view past tweets, but repeat answered questions I'll say it again "PS3 Mic Issue Is Being Looked Into"!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

EA:n Battlefield-blogissa mielenkiintoinen äänestys menossa; "Mikä oli paras kenttä 1942:ssa?". Mitä muuta tämä voi tarkoittaa kuin mahdollisen DLC:n ilmestymistä sitten aikanaan? Tätä ainakin toivotaan. Oma valinta oli kaikesta huolimatta tämä:

 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

EA:n Battlefield-blogissa mielenkiintoinen äänestys menossa; "Mikä oli paras kenttä 1942:ssa?". Mitä muuta tämä voi tarkoittaa kuin mahdollisen DLC:n ilmestymistä sitten aikanaan? Tätä ainakin toivotaan. Oma valinta oli kaikesta huolimatta tämä:]

minustakin paras kenttä. muistan vielläkin elävästi kun pelasin kenttää ekaa kertaa, ja maihinnousu aluksilla lähestyttiin rantaa D-dayn tunnelmissa, Luodit ujelsi korvissa ja pommit räjähtelivät vieressä... Mahtava tunnelma
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Onhan tuo kysely ollut tuolla jo kauan ennen julkaisua. Itse en ole muita kuin tätä sarjan osaa pelannut niin en osaa sanoa noihin mitään, mutta uusia mappeja saisi kyllä tulla pelin elinikää pidentämään.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Kysely tuolla on tosiaan ollut jo kesäkuunkin. Mutta ilmeisen hyvin saa tuosta Dice tietoa että mitä kannattaisi lisäillä. Mutta varmaan näistä DLC paketeista saadaan lisää tietoa kunhan kaikki yhteisöjen huutelemat ongelmat ratkotaan.

Onneksi kuitenkin näyttää siltä että ei uutta projektia pukkaa tuolle 43 tiimille niin on aikaa. Uskon että BC jäi hieman vajaaksi juuri sen vuoksi että kekkos-osa oli suunnittelussa/ kehitteillä. Jos kerran tuon ykkösen suunnittelu söi monta vuotta kehittelyssä ja suunnittelussa niin varmaan on tämäkin jo ajoissa aloitettu. Tosin yköstä vartenhan he joutuivat rakentamaan tämän frostbiten joten hieman sekin on enemmän aikaa syönyt. Mutta juuri nämä motion capturet eivät varmasti ole ihan pikkujuttu. Sehän on hieman kuin elokuvaa tekisi :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Olipas tylsä matsi eilen. Toki, minkäs sille voi kun vastustaja tylsyttää pelin olemalla niin hyvä. Wake Island, vastustajalla kaksi kohtuullisen kurkoa lentäjää. Annettakoon esimerkkinä se, että heti pelin alettua, minä olin meidän joukkueesta ainut joka pääsi saarelle asti. Se lienee vain siksi että olin yksin veneessä, muissa veneissä oli enemmän saalistettavaa. Nämä kaksi kaveria dominoivat täysin ilmassa ja sitä kautta meillä ei ollut mitään mahdollisuuksia. Lopulta meitä oli enää kaksi omalla puolella jäljellä kun muut häipyivät pikkuhiljaa. No, ajelin sitten vain jeepillä lipulta toiselle. Ja kun erä päättyi niin vaihdoin serveriä. Sitten pääsin taas mukavaan tasapainoiseen rymistelyyn mukaan, ja hups kuinka paljon se kello olikaan kun plösö sammui... :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Olipas tylsä matsi eilen. Toki, minkäs sille voi kun vastustaja tylsyttää pelin olemalla niin hyvä. Wake Island, vastustajalla kaksi kohtuullisen kurkoa lentäjää. Annettakoon esimerkkinä se, että heti pelin alettua, minä olin meidän joukkueesta ainut joka pääsi saarelle asti. Se lienee vain siksi että olin yksin veneessä, muissa veneissä oli enemmän saalistettavaa. Nämä kaksi kaveria dominoivat täysin ilmassa ja sitä kautta meillä ei ollut mitään mahdollisuuksia. Lopulta meitä oli enää kaksi omalla puolella jäljellä kun muut häipyivät pikkuhiljaa. No, ajelin sitten vain jeepillä lipulta toiselle. Ja kun erä päättyi niin vaihdoin serveriä. Sitten pääsin taas mukavaan tasapainoiseen rymistelyyn mukaan, ja hups kuinka paljon se kello olikaan kun plösö sammui... :)

Itselläni oli vähän saman tapaista ongelmaa eilen. Muutama vastusta upotti kaikki maihinnousualukset ja ku satuin pääsee rantaa niin ampuvat mut sinne muutaman kerran konekivääreillä. Pelin loputtua noilla kahdella tappoja n. 30. Oli helkutin tylsää.

EIlen oli myös sellainen peli et meitin puolella oli vain yksi lippu vallattuna, joten siltä aloitettiin. Hitto vastustajalla 2-3 tankkia odottamassa. (tykit ja kk miehitetty) Noutaja tuli saman tien ku ilmesty ei ehtiny tekee käytännössä mitään. Ei voinnu muuta ku lähtee pelistä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Olipas tylsä matsi eilen. Toki, minkäs sille voi kun vastustaja tylsyttää pelin olemalla niin hyvä. Wake Island, vastustajalla kaksi kohtuullisen kurkoa lentäjää. Annettakoon esimerkkinä se, että heti pelin alettua, minä olin meidän joukkueesta ainut joka pääsi saarelle asti. Se lienee vain siksi että olin yksin veneessä, muissa veneissä oli enemmän saalistettavaa. Nämä kaksi kaveria dominoivat täysin ilmassa ja sitä kautta meillä ei ollut mitään mahdollisuuksia. Lopulta meitä oli enää kaksi omalla puolella jäljellä kun muut häipyivät pikkuhiljaa. No, ajelin sitten vain jeepillä lipulta toiselle. Ja kun erä päättyi niin vaihdoin serveriä. Sitten pääsin taas mukavaan tasapainoiseen rymistelyyn mukaan, ja hups kuinka paljon se kello olikaan kun plösö sammui... :)

Huoh... Siellä laivan kannella on AA tykki eikä se ole vain koristeena siinä. Problem solved. Omaa tyhmyyttä siellä kannattaa ihmetellä ennemmin.

Pitää näemmä taas ruveta pelaamaan normi bäfää (2) noiden Nisun videoiden vuoksi ;). Nisu käytti BR hyväkseen noissa hävittäjä jutuissa.
Itsekin pitäisi opetella lentää tuon padon alta kun se on aika hauska, paitsi jos tankki on vastassa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Huoh... Siellä laivan kannella on AA tykki eikä se ole vain koristeena siinä. Problem solved. Omaa tyhmyyttä siellä kannattaa ihmetellä ennemmin.

Helppo huudella kun ei ollut itse paikalla. Kävin kyllä istumassa noissa AA-tykeissä, henki lähti välittömästi. Nämä kaverit kun osuivat myös niillä lentokoneen konekivääreillä, putsasivat yksittäiset kulkijat niillä, samaten ne jotka AA:lla yrittivät.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Helppo huudella kun ei ollut itse paikalla. Kävin kyllä istumassa noissa AA-tykeissä, henki lähti välittömästi. Nämä kaverit kun osuivat myös niillä lentokoneen konekivääreillä, putsasivat yksittäiset kulkijat niillä, samaten ne jotka AA:lla yrittivät.

Tyhjäpäinen "ässä" ollut. Ei saa pisteit edes jos lahtaat sinne kannelle :mad:

Ja BF2 hakkasin julkaisun jälkeen paljon ja joku aika sitten tuli mieleen että uudellekkin koneelle asentaisin tekeleen taas tauon jälkeen. Mutta miten minulla tuli niin eloton olo tuosta videosta (ei pahalla nisu :o). Tokihan siihen fiilikseen pääsee kunhan sen asentaisi. Taidanpa lähteä kaivelemaan tuota peliä tuolta :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Tyhjäpäinen "ässä" ollut. Ei saa pisteit edes jos lahtaat sinne kannelle :mad:

No, sai serverin tyhjäksi kuitenkin. Jospa se olikin tavoite :) Ja toisaalta, auttoihan se tuolla tavalla omaa joukkuetta, muut saivat kaikessa rauhassa valloitella lippuja.

Mutta niin kuin aluksi sanoin, niin eihän se niiden vika ole että ovat hyviä. Itsekin yritin lähteä haastamaan taivaalle koneella mutta tulin alta aikayksikön alas. Päässä vain soi "Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.." Mutta onneksi on myös vapaus vaihtaa serveriä :)
 
Ylös Bottom