Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja kotisivuilla tiedotetaan että kesäkuussa tulee storeen ja pelillä on hintaa 15 USD. Eli voisin luulla Euro-storen hinnaksi 10
Itsellä ei ainakaan enää nyt ole mitään epäselvyyttä ostosta. Tuo 10 kuitenkin niin vähän jostakin BF mp:stä (vaikka vain kolme kenttää onkin)
Ja kotisivuilla tiedotetaan että kesäkuussa tulee storeen ja pelillä on hintaa 15 USD. Eli voisin luulla Euro-storen hinnaksi 10
Itsellä ei ainakaan enää nyt ole mitään epäselvyyttä ostosta. Tuo 10 kuitenkin niin vähän jostakin BF mp:stä (vaikka vain kolme kenttää onkin)
Hei tää on kon-so-li-pe-li, eli tätä pelataan padillla.Toivon että peli tukee näppis/hiiri yhdistelmää, joka taitaa kyllä olla turha toive...
Hei tää on kon-so-li-pe-li, eli tätä pelataan padillla.
Toivottavasti aseet ois tehokkaampia kun BF:BCn tuliluikut. Ei sentään tarvis laaki ja vainaa tasolle mennä mut sinnepäin. Kyllä tää ostoon menee ja uskon hinta-laatu suhteen olevan kohdallaan.
14.99 USD eli pari kymppii varmaan maksaa eurostores. Tulis jo.
Siinä tapauksessa ettei mun tarvi pelata hiiriä vastaan niin hyväksyn piiitkin hampain ton. Eli sillai kun UT3 on ymmärtääkseni toteutettu niin siitä vaan. Ei padillä tarkkaa hiirtä vastaan ole paljon mahdollisuuksia pärjää. Ainakaan minun keskiverto tatinvatkaajan.Kyllähän Unreal Tournament 3 PS3 versiota pystyi pelaamaan hiiri&näppis yhdistelmällä ja alkuperäinen Battlefield 1942 oli hyvin mullistava peli kun se alunperin PC:llä julkaistiin.
Lol, 15 dollarin peli 20 egee suomen storessa, sehän olis tuplahinta vrt jenkkeihin =P
Mitään niin dramaattista typeryyttä ei kai Euroopan Storeissa ole vielä tapahtunut, vaikka tätä iki-ihanaa suoraan kääntämistä onkin muistaakseni ollut (1 usd - 1 euro siis)
Edelleen se hinta lienee se 15 euroa, kun verrataan aikaisempiin hinnoitteluihin ja Xbox Liven puolelle.
Lol, 15 dollarin peli 20 egee suomen storessa, sehän olis tuplahinta vrt jenkkeihin =P
Mitään niin dramaattista typeryyttä ei kai Euroopan Storeissa ole vielä tapahtunut, vaikka tätä iki-ihanaa suoraan kääntämistä onkin muistaakseni ollut (1 usd - 1 euro siis)
Tulookos tähän destruction 2.0 mikä tulee cod bämpany kakoseen?
Ei tule vaan vähän paranneltu frostbite siis se joka oli myös bad company 1. Mut ei sitä mikä tulee BC2. Näin olen ymmärtänyt