Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Pystyskö jostain nettisivulta seuraamaan noita rankkeja, tappoja, kuolemia sun muita pisteitä? Pistäisikö joku sen tähän jos pystyy, kiitän.

Leaderboards | Battlefield 1943


Tänään tuli taas pitkästä aikaa pelattua. Tulihan siinä muutama Trophykin. Lähinnä tuli harjoiteltua siellä air battle tilassa lentokoneen hallintaa, sainpas muutaman tapon, mutta melkoista hepreaa.

Jalkaväellä peli alkaa jo sujumaan, välillä. Eiköhän tuo padin hallitseminen tässä parane, kunhan vaina jaksaisin ahkerasti ahertaa pelin ääressä. Mukavaa on kyllä, mikki vaan pitäisi ehkä hommata.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kyllä lentokoneet ovat vaan tämän pelin suola. 24-0 K/D ratio on ihana näky kierroksen jälkeen. :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kyllä lentokoneet ovat vaan tämän pelin suola. 24-0 K/D ratio on ihana näky kierroksen jälkeen. :D
Mulle taas se, kun riflemanina stormaan frontlinessa ja vihuja kaatuu melkosen nopeasti :)
On se garandi vaan nii hyvä ja riflekranut <3
Yllättävän hyvin on classit tasapainossa, tai jokaisella on omat puolensa.

Tuppaa vaan olemaan Riflemies vähän hädässä jos ei pääse suojaan ja tulee tankki vastaan...

PS. Scoutilla on muuten hauskaa Quadalcanalissa laittaa räjähteitä siihen vuoren vieressä olevalle risteykselle. Snaippailet kukkulalta hyvää vauhtia vihuja ja sitten ku pahaa aavistamaton tankki vyöryy sun räjähteilles niin.... NAPS :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Yllättävän hyvin on classit tasapainossa, tai jokaisella on omat puolensa.

No ite en näin voi sanoa. Infantrylle ei oo löytynyt vielä mitään järkevää käyttöä. Sarjatuliaseet, kun on enginen puolesta aika hyödyttömiä, niin se on liian randomia. Välillä lähtee 3 vihua per lipas ja välillä ei sitä yhtäkään. Bazooka on ihan kiva, mutta ei pelkästään sillä pärjää.

Rifleman on ihan ok, vaikka pyssyn epätarkkuus häiritseekin välillä. Kiväärikranaatit on toisaalta niin kiva lisä, ettei häiritse niin paljon.

Scout taas on semmonen, mitä tulee käytettyä nyt lähes aina. On se vaan tehokkain tappaja koko pelissä, vaikka lähietäisyydellä ei kauheesti mahdollisuuksia olekaan, kun pistooli on aika uskomattoman alitehoinen. No-scopea tai pistoolihedari, niin kyllä niistä lähitilanteistakin yleensä selviää. Räjähde vois toisaalta olla bugittomampi. Kuinka usein onkaan kuollut, kun laittaa räjähteen tankkiin, tankki lähtee menemään, räjäytät ja huomaat, miten se ei olekaan jäänyt kiinni, vaikka ruudulla niin kävikin.

Asiasta kukkapuskaan, tänään tuli sentään huomattua, ettei kyykkykuolemattomuus oo pelkästään mun ongelma. Minä ja 3 muuta snipua yritettiin turhaan tappaa kyykyttäjää varmaan 3min putkeen. Lopulta se onneksi pysähtyi ja sain pikaisesti ammuttua päähän.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Hmm, onkohan tähän jotain päivitystä tulossa vai hylkäskö dice koko romun heti julkaisun jälkeen?

Samat kävi Bad Companyn kanssa ja luultavasti tulee tällä trackrecordilla käymään Bad Company 2:nkin kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Samat kävi Bad Companyn kanssa ja luultavasti tulee tällä trackrecordilla käymään Bad Company 2:nkin kanssa.

Niinno... BC1 sai kyllä sen mikkipäivityksen, tuli vaan niin perhanan myöhässä. Tai ainakin suurella osalla mikit rupesivatkin toimimaan, ja sitähän kummaksuttiinkin että kun BC sai mikit toimimaan niin miksi taas 43 uudempana pelinä ei toimi. Tosin viathan ovat erilaisia. Mutta toivottavasti viimeistään BC2 laittavat toimimaan nuo mikit heti kättelyssä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mitä pitää tehdä että saa sen yhden postimerkin "destroy 6 vehicles in any fashion"? Hajoitin 6 vihun autoa/konetta mutten silti saanut tuota.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mitä pitää tehdä että saa sen yhden postimerkin "destroy 6 vehicles in any fashion"? Hajoitin 6 vihun autoa/konetta mutten silti saanut tuota.
Ajoneuvoissa/lentokoneissa pitää olla tuhoamishetkellä vihollinen sisällä niitä ohjastamassa, joten tyhjiä/hylättyjä vehkeitä ei lasketa...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ajoneuvoissa/lentokoneissa pitää olla tuhoamishetkellä vihollinen sisällä niitä ohjastamassa, joten tyhjiä/hylättyjä vehkeitä ei lasketa...

Kyllä niistä kaikista 10 pistettä sain. Jostain saattoi olla tyyppi jo hypännyt pois vaikka pisteet tulikin. No täytyy yrittää vaan uudelleen..
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Aivan hirviää lagitusta välillä. Vähä niinku BF BC:n parissa aikanaan. Aivan tuskaa pelata. Ja iklävää ettei yhteyden laatua voi todentaa samalla tapaa kuin CODeissa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Aivan hirviää lagitusta välillä. Vähä niinku BF BC:n parissa aikanaan. Aivan tuskaa pelata. Ja iklävää ettei yhteyden laatua voi todentaa samalla tapaa kuin CODeissa.

Sulla on käynyt tosi huono tuuri tai sulla on laitteissa jotain vikaa. Mä olen pelannut useamman sata peliä ja muistaakseni kerran vaihtanut serveriä lägin takia. Samalla servulla yleensä tetsaa sekä eurooppalaiset, jenkit kuin jaappaanialaisetkin ilman ongelmia.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Sulla on käynyt tosi huono tuuri tai sulla on laitteissa jotain vikaa. Mä olen pelannut useamman sata peliä ja muistaakseni kerran vaihtanut serveriä lägin takia. Samalla servulla yleensä tetsaa sekä eurooppalaiset, jenkit kuin jaappaanialaisetkin ilman ongelmia.

Ilman ongelmia, en nyt sanois. Joka servulla on aika suuri latency. Seuraa vaikka niitä vihuja, jotka tappaa sut. Ootat esim. piilossa lippua vallaten ja sitten kulman takaa syöksyy vihu. Kuulet yhden laukauksen ja oot kuollut ennenkuin ehdit tajuamaan tilannetta, vaikka näkisitkin vihun tulon jo ennalta. Juuri nuo lähitilanteet on tosi hyvä esimerkki. Toinen hyvä esimerkki on se, että aika usein tapat vihun, joka myös tappaa sinut tapposi jälkeen tai toisinpäin.

Eihän tää lagi onneksi sentään ole bc-tasoa, mutta oishan tätä kiva pelata servuilla, jossa latency on tyyliin 30-50ms. Tai vaikka lanissa. Olisi takuuvarmasti 100 kertaa parempi pelikokemus.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ilman ongelmia, en nyt sanois. Joka servulla on aika suuri latency. Seuraa vaikka niitä vihuja, jotka tappaa sut. Ootat esim. piilossa lippua vallaten ja sitten kulman takaa syöksyy vihu. Kuulet yhden laukauksen ja oot kuollut ennenkuin ehdit tajuamaan tilannetta, vaikka näkisitkin vihun tulon jo ennalta. Juuri nuo lähitilanteet on tosi hyvä esimerkki. Toinen hyvä esimerkki on se, että aika usein tapat vihun, joka myös tappaa sinut tapposi jälkeen tai toisinpäin.

Eihän tää lagi onneksi sentään ole bc-tasoa, mutta oishan tätä kiva pelata servuilla, jossa latency on tyyliin 30-50ms. Tai vaikka lanissa. Olisi takuuvarmasti 100 kertaa parempi pelikokemus.

Njoo, tämä on kyllä totta, mutta ei se mua niin tolkuttomasti häiritse. Tai ei oikeastaan lainkaan. Suoranainen lagi tympii jo huomattavasti enemmän.
Ja jos pingit haluais pitää alle sadan, niin mukaan pitäis saada pelkästään pohjois-, ja keski-eurooppalaisia pelaajia. Näin oli ainakin BF 2:ssa, mutta silloin pitäis servut johon liitytään olla valittavissa ja niin ei jostain syystä nyt ole. Minkähän takia BC:ssa ja 1943:ssa joutuu jonnekkin täysin randomina, edellämainitussa BF 2:ssa serverisysteemi toimi aika hyvin?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Aivan hirviää lagitusta välillä. Vähä niinku BF BC:n parissa aikanaan. Aivan tuskaa pelata. Ja iklävää ettei yhteyden laatua voi todentaa samalla tapaa kuin CODeissa.

Eipä ole itsellä lagia tullut vastaan. Liekö tosiaan hyvä tuuri tai laitteisto. Ja CODiin on ihan turha ruveta vertaamaan. Toinen painii suurissa mittakaavoissa kiinteine servereineen, kun toinen on tiiviimpää ja on pelaajahostit.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eipä ole itsellä lagia tullut vastaan. Liekö tosiaan hyvä tuuri tai laitteisto. Ja CODiin on ihan turha ruveta vertaamaan. Toinen painii suurissa mittakaavoissa kiinteine servereineen, kun toinen on tiiviimpää ja on pelaajahostit.
Eipä tuossa mitään vertailtu, vaan harmiteltiin kun yhteyden tasoa ei näy mistään palkista. Onko tuossa quickmatch -haussa otettu huomioon yhteyden laatu, vai joinitaanko peliin mikä nyt sattuu hatusta nousemaan?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kaikkia pelejä verrataan Codiin... Koska COD. :D
Sääli, että se BF tuntuu, kuten lähes kaikki muutkin, niin epämääräiseltä Codin jälkeen. Siksi pitääkin pelailla ensin bäfää ja sitten vasta codata ;) Tahtoo vain tuo aika olla niin rajallinen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kyllä lentokoneet ovat vaan tämän pelin suola. 24-0 K/D ratio on ihana näky kierroksen jälkeen. :D

Onhan ne, eilen Zerolla Iwossa 34-0 :cool:
Kokoajan vastustajalla oli vähintään 3 / 5 lippua, mutta voitettiin silti kun muut omat piti kahdesta lipusta kiinni ja minä hoidin tankit pommeilla ja puotin vihujen koneet taivaalta. Eli saatiin ihan kunnon vanhanaikainen puolustusvoitto fragien perusteella.:D Vastustajat vaan höntäs hölmönä puolustusrintamaan ja menetti tickettejä, meidän porukka vaan istu paikoillaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Itekki oppinu vähän lentämään :) Kyllä niillä helposti tekee ennätysstatseja ellei vastustajalla oo porukkaa ilmantorjuntatykeissä.
 
Ylös Bottom