Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkohan joku jossain laskenut ja arvioinut kauanko tohon määrään tappoja menee aikaa?
Siis 43 000 000 on aika paljon. Mun muistaakseni koko 1. maailmansodassa ei kuollut oikeasti noin paljon taistelijoita. Kuitenkin se kesti yli neljä vuotta ja sen aikana oli kuuluisia verilöylyjä kuten Verdun, Ypres ja Flanders, joissa jokaisessa kaatui miljoona ukkoa...
Sais kyl tulla jo Lähetään porukalla Ruotsiin valitteleen et miksei tuu jo Kuitenkin tänään olis stores, olis aika namu
Julkaisupäivä on jo DICE:lla tiedossa: Twitter / Battlefield 1943: @PS3_Bladeblazed Yes, I ca ... Todennäköisesti Heinäkuun 1 ottaen huomioon E3 jaettujen latauskorttien tulevan voimaan juuri tuona päivänä.
Tulookos tähän destruction 2.0 mikä tulee cod bämpany kakoseen?
Twitterissä kuulin pelin kehittäjiltä että 1.5...
Tuohon oltiinkin jo vastattu. Ja ihan virallisestihan tuo ei ole 1.5. Vaan hieman paranneltu 1 mikä oli BC. Nimitykseen vain tuli tuo 1.5 kun BC2 sai Destruction 2.0.
Mun on pakko halkoa välillä hiuksia. Ei voi mitään.
Näköjään päivittivät sivun ja jossain ovat epäonnistuneet. Yritän päästä tuohon "Forum" osioon niin heittää "Media" osastolle.
Jaa-a en tiedä. Vieläkään ei tuo Forum nappula pelitä. Aina vaan heittää tuolle media sivulle. Joten viitsiskö joku laittaa noiden molempien foorumien linkit vaikka YV:llä tuleen mulle? Ois iha mukava pääst lueskellee noita taasItselläni kyllä toimii aivan loistavasti. Ja luettuani viestisi kokeilinkin tuota tuossa kymmeniä kertoja eikä mitään ongelmaa. Mikähän siinä on kun ei se media ole edes forum palkin vieressä