Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]
Ainakaan reilu 20min sitten ei toimineet.Onko serverien tilanne jo parantunut?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainakaan reilu 20min sitten ei toimineet.Onko serverien tilanne jo parantunut?
Koitappa luoda EA-account. Sitten jostain tuolta saa muistaakseni linkattua Gamertaginsa tuohon accountiin. Ei kannata tuomita peliä tämän ekan päivän ongelmien perusteella.Tuli aiemmin kokeiltua hieman demoversiota, mutten kuitenkaan itse nettipeleihin päässyt kun ei muka EA-tiliä löydy. En ainakaan pysty Xbox Live GT:tä tiliini yhdistämään, kun näköjään pitäisi jotain EA:n peliä ennen sitä pelata. Taitaapa sitten jäädä BF1943 pois minun listoiltani jos ei muuta keinoa tuohon ilmaannu.
Harmi sinänsä, mutta enpä kyllä tiedä olisiko tuo sittenkään ollut sen 1200 pisteen arvoinen.
Heittänyt tunnin verran "We couldn't find any games, please try again" :< Päässyt vielä kertaakaan pelaamaan.
Tässä on nyt tosiaan tullut tutorialia koko päivä pelattua... hauskaahan sekin on, ei voi kieltää. Se, mikä tosiaan iski minuun itseenikin oli peli äänet. Siis aivan AAA-luokkaa! Aseissa on enemmän munaa kuin viidellätoista Chuck Norrisilla, ja lentokoneen pörinät yms kaikki muu kuulostavat upeilta. Bad Companyn äänet olivat loistavat, mutta tässä on kyllä pistetty koko homma niin hyväksi, että voisin väittää äänimaailma jopa maailman parhaimmaksi.
HOP HOP!! Luodaanpa kaaoksen keskelle vähän kontrollia.
Klo 21 pistämme privaservun pystyyn johon minä Foeman(GT:Last Guy) tai Stammy(GT:StammyFi) lähettävät kutsua. Älä siis vastaa muiden kutsuihin 21:00-21:15 välisenä aikana mikäli halajat privaservun lämpöön. Kutsu lähtee automaattisesti niille pelaajille jotka ovat klo 21 BF1943FIN-tilin onlinessa ja pelaamassa tätä BF:ää. Nopeat syövät siis hitaat. Takuuta servun toiminnasta ei ole mutta intranetin ihmeellisessä maailmassa liikkuu huhuja että nämä privaservut pyörisivät publicia sulavammin - on siis testin aika!
Jos serveri saadaan pystyyn kokeillaan pitää se elossa niin kauan kuin mahdollista. Liikenne liikkuu koko ajan joten lähtevien paikoille pääsee kätevästi minun tai Stammyn Gamertagista ja sieltä Join Game In Progress. Pitää nyt valitettavasti heittää viidakon lait päälle koska peli halu on niin suunnaton.
Pelaajia jää varmasti paljon ulkopuolelle, joku voisi hyvinkin ottaa hartioilleen serverin joka potkaistaan esim. puoli tuntia tämän ensimmäisen serverin pystyyn pomppaamisesta.
Näin mahdollisimman moni pääsisi rientoihin mukaan.
Saatiin tuossa aikaisemmin jo yksi täysi suomiservu pystyyn, mutta eipä silläkään voitu pelata. Heittää samaa huttua kuin public-puolella. Mutta tulen yhdeksän aikoihin kokeilemaan uudestaan.HOP HOP!! Luodaanpa kaaoksen keskelle vähän kontrollia.
Klo 21 pistämme privaservun pystyyn johon minä Foeman(GT:Last Guy) tai Stammy(GT:StammyFi) lähettävät kutsua. Älä siis vastaa muiden kutsuihin 21:00-21:15 välisenä aikana mikäli halajat privaservun lämpöön. Kutsu lähtee automaattisesti niille pelaajille jotka ovat klo 21 BF1943FIN-tilin onlinessa ja pelaamassa tätä BF:ää. Nopeat syövät siis hitaat.
Takuuta servun toiminnasta ei ole mutta intranetin ihmeellisessä maailmassa liikkuu huhuja että nämä privaservut pyörisivät publicia sulavammin - on siis testin aika!
Jos serveri saadaan pystyyn kokeillaan pitää se elossa niin kauan kuin mahdollista. Väki liikkuu koko ajan joten lähtevien paikoille pääsee kätevästi minun tai
Stammyn Gamertagista ja sieltä Join Game In Progress. Pitää nyt valitettavasti heittää viidakon lait päälle koska peli halu on niin suunnaton.
Pelaajia jää varmasti paljon ulkopuolelle, joku voisi hyvinkin ottaa hartioilleen toisen serverin joka potkaistaan esim. puoli tuntia tämän ensimmäisen serverin pystyyn pomppaamisesta.
Näin mahdollisimman moni pääsisi rientoihin mukaan.
Höpsis, sniput lähtee iloisesti sieltä mäen päältä tankilla tahi lentokoneella.
Toivottavasti ruotsalaiset laittavat tienaamansa rahat hyvään käyttöön (=niin maan perkeleesti servereitä)...
Kyllä se nyt on servereiden määrästä kiinni tuon aiemman ongelman lisäksi. Aiemmin oli lagia. Nyt serverit ovat täynnä, eikä peleihin pääse ollenkaan.Niinno. Auttaako se sitten. Kun kuitenkin sanoivat että lagi ei ole servereiden tai pelin vika, vaan kyse on pakettien katoamisesta datacenterissä. Mutta toivottavasti toimii pian. Ja taitaa Tuo Dice mennä EA:n rahoituksella ja EA kääriä ne suuret setelit tästä pelistä Ja varsinaisestihan EA omistaa Dicen (on omistanut jo monta vuotta)