Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [XBLA]

Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Tuossa koitin suomalaisten kanssa ja yksikseni päästä jollekkin servulle pelaamaan, mutta ei mitään toivoa. Naurettavaa touhua. Jos varalle on laitettu lisää servuja, miksi ne eivät ole jo valmiiksi käytössä ja ottaisivat sitten ne pois käytöstä jos pelaajia ei olekkaan niin paljoa. Arg! Ehkä huomenna sitten, ehkä...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Tuli aiemmin kokeiltua hieman demoversiota, mutten kuitenkaan itse nettipeleihin päässyt kun ei pääse loggautumaan sisään. En ainakaan pysty Xbox Live GT:tä tiliini yhdistämään, kun näköjään pitäisi jotain EA:n peliä ennen sitä pelata. Taitaapa sitten jäädä BF1943 pois minun listoiltani jos ei muuta keinoa tuohon ilmaannu.

Harmi sinänsä, mutta enpä kyllä tiedä olisiko tuo sittenkään ollut sen 1200 pisteen arvoinen. En rupea mitään peliä EA:n listoilta ostamaan yhden BF1943:n takia.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Tuli aiemmin kokeiltua hieman demoversiota, mutten kuitenkaan itse nettipeleihin päässyt kun ei muka EA-tiliä löydy. En ainakaan pysty Xbox Live GT:tä tiliini yhdistämään, kun näköjään pitäisi jotain EA:n peliä ennen sitä pelata. Taitaapa sitten jäädä BF1943 pois minun listoiltani jos ei muuta keinoa tuohon ilmaannu.

Harmi sinänsä, mutta enpä kyllä tiedä olisiko tuo sittenkään ollut sen 1200 pisteen arvoinen.
Koitappa luoda EA-account. Sitten jostain tuolta saa muistaakseni linkattua Gamertaginsa tuohon accountiin. Ei kannata tuomita peliä tämän ekan päivän ongelmien perusteella.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Huikee!

Melkein kaks ja puol tuntia takana täysin lagitonta tykittämistä ja sen jälkeen jumahti ihan täysin ja koko boksi piti virtanappulasta sammuttaa. Mutta pidänpä nyt pienen ruokapaussin ja jatkan sitten pelaamista.

Alussa oli hieman vaikeuksia päästä pelaamaan, urputti Failed to connectia, mutta sitten kun pääsin niin toimikin aivan loistavasti.

Hieno peli!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Heittänyt tunnin verran "We couldn't find any games, please try again" :< Päässyt vielä kertaakaan pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Heittänyt tunnin verran "We couldn't find any games, please try again" :< Päässyt vielä kertaakaan pelaamaan.

Joo mulla sama homma paitsi että en jaksanu kokeilla kun muutaman kerran ja sitten meni hermot. No jos huomenna pääsis pelailee toista kertaa. Mut ovat huonosti varautuneet tähä julkaisuun :(
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Tässä on nyt tosiaan tullut tutorialia koko päivä pelattua... hauskaahan sekin on, ei voi kieltää. Se, mikä tosiaan iski minuun itseenikin oli peli äänet. Siis aivan AAA-luokkaa! Aseissa on enemmän munaa kuin viidellätoista Chuck Norrisilla, ja lentokoneen pörinät yms kaikki muu kuulostavat upeilta. Bad Companyn äänet olivat loistavat, mutta tässä on kyllä pistetty koko homma niin hyväksi, että voisin väittää äänimaailma jopa maailman parhaimmaksi.

Meikä istui tuossa yhdessä ottelussa miltei koko ajan AA-aseella, niiden äänestä vasta munaa löytyy! Taulut heiluu seinillä kun pistän vähän volyymiä enemmän.

Tankin tykkituli antaa myös aikamoista pauketta. Hienot äänet kyllä..ei voi muuta sanoa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

HOP HOP!! Luodaanpa kaaoksen keskelle vähän kontrollia.

Klo 21 pistämme privaservun pystyyn johon minä Foeman(GT:Last Guy) tai Stammy(GT:StammyFi) lähettävät kutsua. Älä siis vastaa muiden kutsuihin 21:00-21:15 välisenä aikana mikäli halajat privaservun lämpöön. Kutsu lähtee automaattisesti niille pelaajille jotka ovat klo 21 BF1943FIN-tilin onlinessa ja pelaamassa tätä BF:ää. Nopeat syövät siis hitaat.
Takuuta servun toiminnasta ei ole mutta intranetin ihmeellisessä maailmassa liikkuu huhuja että nämä privaservut pyörisivät publicia sulavammin - on siis testin aika!

Jos serveri saadaan pystyyn kokeillaan pitää se elossa niin kauan kuin mahdollista. Väki liikkuu koko ajan joten lähtevien paikoille pääsee kätevästi minun tai
Stammyn Gamertagista ja sieltä Join Game In Progress. Pitää nyt valitettavasti heittää viidakon lait päälle koska peli halu on niin suunnaton.

Pelaajia jää varmasti paljon ulkopuolelle, joku voisi hyvinkin ottaa hartioilleen toisen serverin joka potkaistaan esim. puoli tuntia tämän ensimmäisen serverin pystyyn pomppaamisesta.
Näin mahdollisimman moni pääsisi rientoihin mukaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Jooh tutoriaalia hakattu varmaan nyt enemmän kuin itse peliä kun ei tahdo servut vieläkään toimia. On kyllä rasittavaa.
Ja äänistä olen ihan samaa mieltä: aivan täydelliset. Se M1 Garand latausääni on ehkä paras jonka oon ikinä pelissä kuullu :]

E: BF1943 Twitteriin on lisätty 20min sitten:
"Update: Servers have been added, mostly in Europe, start trying to play!"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

HOP HOP!! Luodaanpa kaaoksen keskelle vähän kontrollia.

Klo 21 pistämme privaservun pystyyn johon minä Foeman(GT:Last Guy) tai Stammy(GT:StammyFi) lähettävät kutsua. Älä siis vastaa muiden kutsuihin 21:00-21:15 välisenä aikana mikäli halajat privaservun lämpöön. Kutsu lähtee automaattisesti niille pelaajille jotka ovat klo 21 BF1943FIN-tilin onlinessa ja pelaamassa tätä BF:ää. Nopeat syövät siis hitaat. Takuuta servun toiminnasta ei ole mutta intranetin ihmeellisessä maailmassa liikkuu huhuja että nämä privaservut pyörisivät publicia sulavammin - on siis testin aika!

Jos serveri saadaan pystyyn kokeillaan pitää se elossa niin kauan kuin mahdollista. Liikenne liikkuu koko ajan joten lähtevien paikoille pääsee kätevästi minun tai Stammyn Gamertagista ja sieltä Join Game In Progress. Pitää nyt valitettavasti heittää viidakon lait päälle koska peli halu on niin suunnaton.

Pelaajia jää varmasti paljon ulkopuolelle, joku voisi hyvinkin ottaa hartioilleen serverin joka potkaistaan esim. puoli tuntia tämän ensimmäisen serverin pystyyn pomppaamisesta.
Näin mahdollisimman moni pääsisi rientoihin mukaan.

Tätä koitetaan, mutta onnistumisesta ei luonnollisestikaan ole mitään takeita. DICE päivitti juuri Twitteriinsä, että ovat lisänneet servuja, mutta vaikutus ei ainakaan äsken näkynyt. Yritämme saada privaservun pystyyn 21 eteenpäin, jos se toimisi paremmin. Jos ei toimi, huomiseen.

Mitä tuosta BF1943FIN:stä on opittu, niin se kyllä toimii, mutta toisaalta näin alkuvaiheessa on havaittavissa suurta invi-spämmiä (joka onkin valitettavan pakollista, jos halutaan 16 hemmoa servulle). Eiköhän tuo spämmikin tästä alun jälkeen helpota ja pelejä saadaan paremmin organisoitua, vaikka juuri täällä foorumilla.

Jos joku ei invispämmiä halua, niin asetuksista voi helposti säätää tilakseen "offline" ja pelata kavereidensa kanssa / yksin ilman huolta invispämmistä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Tossa äskön (tunti sitten) pääsin pelaileen oikein kunnolla lagittomalla serverillä ja vois jessus et oli kovaa settiä :D

Äänet on kyllä ihan huikeat ja vihdoinki aseet kuulostavat hyviltä, ei mitään nallipyssy peeloilua. Lentsikoilla on siistiä lennellä, jotenkin se ohjaus toimii paremmin cockpit-kuvakulmasta kuin koneen ulkopuolelta katsottuna

Kesken pelin tuli kutsu ja päätin mennä kun aattelin js olis toiminu, mut eipä toiminu ja en sit tietty enää päässy mihkää peliin takas hehe. No ei se mitää, toivottavasti saavat fiksattua tän ongelman. Lagi ei taida enää olla suurin pulma vaan se että ihmisille ei löydy servereitä. Eli voi olla aika kiven alla löytää koko suomi-köörille pelipaikka

Vaikka se onkin priva-peli, tarvii se silti serverin alleen
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

HOP HOP!! Luodaanpa kaaoksen keskelle vähän kontrollia.

Klo 21 pistämme privaservun pystyyn johon minä Foeman(GT:Last Guy) tai Stammy(GT:StammyFi) lähettävät kutsua. Älä siis vastaa muiden kutsuihin 21:00-21:15 välisenä aikana mikäli halajat privaservun lämpöön. Kutsu lähtee automaattisesti niille pelaajille jotka ovat klo 21 BF1943FIN-tilin onlinessa ja pelaamassa tätä BF:ää. Nopeat syövät siis hitaat.
Takuuta servun toiminnasta ei ole mutta intranetin ihmeellisessä maailmassa liikkuu huhuja että nämä privaservut pyörisivät publicia sulavammin - on siis testin aika!

Jos serveri saadaan pystyyn kokeillaan pitää se elossa niin kauan kuin mahdollista. Väki liikkuu koko ajan joten lähtevien paikoille pääsee kätevästi minun tai
Stammyn Gamertagista ja sieltä Join Game In Progress. Pitää nyt valitettavasti heittää viidakon lait päälle koska peli halu on niin suunnaton.

Pelaajia jää varmasti paljon ulkopuolelle, joku voisi hyvinkin ottaa hartioilleen toisen serverin joka potkaistaan esim. puoli tuntia tämän ensimmäisen serverin pystyyn pomppaamisesta.
Näin mahdollisimman moni pääsisi rientoihin mukaan.
Saatiin tuossa aikaisemmin jo yksi täysi suomiservu pystyyn, mutta eipä silläkään voitu pelata. Heittää samaa huttua kuin public-puolella. Mutta tulen yhdeksän aikoihin kokeilemaan uudestaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Höpsis, sniput lähtee iloisesti sieltä mäen päältä tankilla tahi lentokoneella. :)


Hehehe joo, joku kyllä vetäs tankilla sinne muutaman shellin ni johan alko tulee vipinää kinttuihin

"VIHELTÄÄ!!!"
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Onhan tuolla tälläkin hetkellä yksi servu täynnä suomalaisia, mutta peliä ei vaan saa käyntiin.

No, jospa huomenna jo pelittäs paremmin..
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Juu, hienoa ihmiset. Aiemmin mainostettu Last Guy/StammyFi -servu saatiin täyteen 3 minuutissa ja kaikki sujui todella sutjakkaasti. Harmi vain, ettei vapaata servua löytynyt, joten homma tyssäsi hienoon alkuunsa.

Tulevaisuudessa servuista tullaan varmasti samaan tapaan sopimaan täällä foorumilla (ei tarvita meitä kahta, ihan muidenkin toimesta suotavaa), jolloin homma pysyy organisoituna. Odotellaan lisää servereitä ja aikaa parempaa.

Toivottavasti ruotsalaiset laittavat tienaamansa rahat hyvään käyttöön (=niin maan perkeleesti servereitä)...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Toivottavasti ruotsalaiset laittavat tienaamansa rahat hyvään käyttöön (=niin maan perkeleesti servereitä)...

Niinno. Auttaako se sitten. Kun kuitenkin sanoivat että lagi ei ole servereiden tai pelin vika, vaan kyse on pakettien katoamisesta datacenterissä. Mutta toivottavasti toimii pian. Ja taitaa Tuo Dice mennä EA:n rahoituksella ja EA kääriä ne suuret setelit tästä pelistä :D Ja varsinaisestihan EA omistaa Dicen (on omistanut jo monta vuotta)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Niinno. Auttaako se sitten. Kun kuitenkin sanoivat että lagi ei ole servereiden tai pelin vika, vaan kyse on pakettien katoamisesta datacenterissä. Mutta toivottavasti toimii pian. Ja taitaa Tuo Dice mennä EA:n rahoituksella ja EA kääriä ne suuret setelit tästä pelistä :D Ja varsinaisestihan EA omistaa Dicen (on omistanut jo monta vuotta)
Kyllä se nyt on servereiden määrästä kiinni tuon aiemman ongelman lisäksi. Aiemmin oli lagia. Nyt serverit ovat täynnä, eikä peleihin pääse ollenkaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Täytyy sikäli sanoa, että maukas peli, mutta näin julkaisun alla voisin miltei kutsua tätä itse julkaisupäivää flopiksi servereiden osalta. EA ja Dice selvästi aliarvioi tämän suosion ja itsekin olen saanut monta kymmentä minuuttia jonottaa servereille pelaamaan. Sitten tulee disconnect, syynä että lisäävät servereitä.

Osaava organisaatio osaa varautua tämän tyyppisiin ongelmiin jo etukäteen..sääli sikäli.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA Hype]

Peli olisi huomattavasti parempi jos sitä voisi pelata. Mainmenu on ihan jees, mutta kaipaan pelille muuta sisältöä kuin sen pyörivän nuolen kyttäämisen. Tutoriaalissa en jaksa enää hyppiä.
Ei voi tulla Dice/EA:lle yllätyksenä, että miljoonat ryntäävät pelaamaan uutta "bäfää" heti ensimmäisenä päivänä. /facepalm
 
Ylös Bottom