Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 2: Modern Combat

Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

The Punisher sanoi:
Mun mielest tää yksinpeli on aika paska kyl.. rokottaa omist kuolleist iha liikaa ja sille ei vaa voi mitää et niit kuolee ku vastuksii tulee loputtamasti lisää ja omien tekoäly on niin surkeeta!! tai ehkä en vaan oo oppinu pelaa tätä mut täl hetkel tää yksinpeli on paska mun mielest
Jos sulta tosiaan löytyy mahdollisuus pelata verkossa niin ei kannata koskea siihen yksinpeliin. Itse pelasin sen läpi ihan sen takia kun ei ollut verkkoadapteria vielä silloin ja kun verkkoon pääsin oli pelaaminen ihan erilaista. Muistaakseni tuo yksinpeli taidettiin lisätä ennen julkaisua vähän niinkuin "ylimääräisenä" osana peliä.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Ukko sanoi:
Jos sulta tosiaan löytyy mahdollisuus pelata verkossa niin ei kannata koskea siihen yksinpeliin. Itse pelasin sen läpi ihan sen takia kun ei ollut verkkoadapteria vielä silloin ja kun verkkoon pääsin oli pelaaminen ihan erilaista. Muistaakseni tuo yksinpeli taidettiin lisätä ennen julkaisua vähän niinkuin "ylimääräisenä" osana peliä.

Joo eikös se lisätty EA:n johdosta. Vissiinkin lupasivat rahottaa jos/että tekisivät yksinpelin messiin. Sen takia saatiin kait odottaa vuoden ylimääräistä sitä julkaisua. Näin olen minä ymmärtänyt.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Joo nyt kyl sanon et tää yksinpeli on IHAN täyttä paskaa :D Meen pelaa onlineen ! Nähdään siellä :D Muuten mikä ois halpa tapa saada online ja koneen netti samaan aikaan ku mul on welho ? Reititin mut eiks ne oo aika kalliita? :confused:
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

On muuten hyvä online peli!! ei lagannu yhtään ja tuntuu paljon paremmalt ku socom! sain jopa tapettuu jengii :D mut pitää viel pelaa lisää kyl et taidot paranee :) huomenna kaikki pelaamaan!!
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Sen verran voin vihjasta et ite pelasain tota 1,5vuotta ja lähes kaikki suomalaiset on lopettan tuon pelin.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

dam... ite en oo vaik on pelannu vuoden ja nyt pelaan myös mgs netissä =)
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

no entäs se vanhin jota oot käyttän eniten...Ite oon ostan ps3 ja venaan tot Battlefield: Bad company :)
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

finplayer sanoi:
sul taitaa olla aika nicesti massii kun ostat ps3
Sitä viestiä voi editoida! Onpas taas järkevää, kun ei muisteta edes omaa nickiään. Rahaa saa kun käy töissä ja niillä sitten voi ostaa sen PS3:sen. Muutenkaan tämä PS3 juttu ei liity nyt yhtään BF: MC:hen. Niin ja itse pelistä, että oli kyllä mahtava peli ja hyvii muistoja jäi. :)
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Älkääs nyt! Itse olen vasta pelin pelaamisen aloittanut ja olen valmis tulemaan sotatantereelle jantteriksi milloin vain. Helppoja tappoja luvassa muille pelaajille. :D
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Tätäkin on netissä hakattu melko paljon n.1v sitten, nikki tais olla Viitakemies.
Voisin ottaa pari erää joku päivä, näkee että onko se enää niin hyvä ku muistan, :cool:
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Siis tä. Juuri etsiskelen ps2:lle nettipeliä, josta löytyisi edes jokunen pelaaja ja kun muutama minulle tätä ehdotti, niin tässä triidissä se sitten teilataan "glitchaajien" takia?

Eli siis jos tätä ei kannata hankkia niin olisiko ehdottaa jotain muuta?
 
Ylös Bottom