Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 2: Modern Combat

Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

moonflower sanoi:
ite tossa ostin ton pelin ja antaisin kiitettävän tolle, huonoja puolia on medic-sotilasarvon puuttuminen mutta sen korvaa mahtava moninpeli :p tänään pelasin 3h ja huomenna lisää. kannattaa hankkia. itselläni ei ole tullut vielä kertaakaan kicked from server tekstiä. EA:n serverit on kyllä joskus sellaisia että kaatuvat mutta ei tuotakaan ongelmaa tullut tänään sen 3h aikana esille.

Joo no eilen illalla kerkesin noin 1 tunnin taas pelata nii sit tuli kicked. Vois tehdä yks 1kk tagi ja koittaa sillä et tuleeko kickediä. Tai sitten vain odotan että tuo lähtee itekseen.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Lezlie sanoi:
Täytyypä kokeilla vielä tarkemmin jos saisi itsekin jotenkin sen letterboxiin. Käytössä 20" laajakuva-lcd, jossa natiivi 1680x1050. Esim, GRAW ja Burnout toimivat hienosti ilman sahalaitoja. Letterboxiahan en pidä ongelmana., mutta väkisin koko ruudulle venyttämistä jostakin alemmasta resosta pidän.
Noniin toimiihan se letterbozattuna. huh, hyvä homma. Tuntuu kyllä aika hyvältä peliltä.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Tulihan nyt läiskittyä tätä sitten koko ilta. Hieno live-peli ja ansaitsee kyllä tulla erikseen mainituksi. Ainoastaan yksi suuri miinus nousee esiin ja se on pelaajien välisen keskustelun puuttuminen. Sitä toki tapahtuu, mutta ei vain aina kuule. Ilmeisesti peli seuraa jatkuvasti kaistaa ja asettaa itse pelidatan ykkösasemaan. Jos samalla servulla pelaa paljon jenkkejä ja muita pitkän linjan takaa, pelille varataan lisäkaistaa voice-äänen puolelta? Jos näin on, niin ehkä olisi parempi erotella Eurooppa ja USA erikseen. Ehdottomasti pakkohankinta kaikille testosteronin täytteisten toimintapläjäysten ystäville. Jos Outfit oli Kuningas tähän asti, on tässä ehkä kruununperillinen ;)
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Meneekö se samalla lailla, kuin demossa, että moninpelissä ei voi tehdä omaa huonetta vaan peli itse arpoo sut johonkin huoneeseen ja sinne pääsee kaverit vaan jos ne kerkee tulla samaan peliin mukaan, kun joinaavat kaverilistan kautta?
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

[FIN]Scorpion sanoi:
Meneekö se samalla lailla, kuin demossa, että moninpelissä ei voi tehdä omaa huonetta vaan peli itse arpoo sut johonkin huoneeseen ja sinne pääsee kaverit vaan jos ne kerkee tulla samaan peliin mukaan, kun joinaavat kaverilistan kautta?

Samaan tapaan menee kuin pleikkarilla, eli jos teet custom matchin ja antamiesi ehtojen mukaista servua ei löydy valmiiksi - luo EA sellaisen. Siihen vaan nopeasti kaverikutsua ja servu onkin täynnä vain tuttuja. Näin teoriassa, mutta oikeassa maailmassa siihen ehtii väliin kyllä ulkopuolisiakin. Muuten joinitaan joko quick matchilla satunnaiseen servuun tai sitten kaverilistan kautta. Kyllä eilen sai lähes kaikki matsit pelata tuttujen nimien parissa, vaikka keskustelut eivät oikein onnistuneet. Siihen pitäisi saada korjaus.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

onkos tämä yksinpelinä kannattava hankinta ja onko tässä splitscreen kaksinpeli.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

yliverkko sanoi:
onkos tämä yksinpelinä kannattava hankinta ja onko tässä splitscreen kaksinpeli.

Hankinnan kannattavuuteen en osaa ottaa kantaa, mutta splitscreeniä ei pelistä löydy.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Tänään tuli hankittua kyseinen peli ja kyllä olen tyytyväinen. Yksinpeli (yllättäen) on kyllä pettymys, mutta moninpeli ostetaankin yleensä moninpeliä varten. Alle tunnin oon vasta pelannut, mutta erittäin sulava verrattuna pc-puolen böföön. Omasta mielestä tuo servujen rankkaus (pakko kohota rankissa, että pääsee parempia pelaajia vastaan) on typerää. Tuon pienenkin peliajan perusteella tekisi mieli päästä suoraan edes noille keskitason servuille, sen verran basecamppia jo näkyi. Kun taas pystyi spawnaamaan heti kuolematta, niin peli alkoi sujua melkein heti. Tietenkin pitkän pc-böföilyn jälkeen oli vaikea tottua, mutta eiköhän harjoitus tee tässäkin mestarin.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Onko tämä nyt totta, että peliin on jätetty näinkin paha virhe: Ainakin SDTV:llä sisätiloissa liikkuminen on yhtä tuskaa, sillä siellä on aivan järkyttävän pimeää. Koita nyt siinä sitten taistella, kun käveleminen pitää hoitaa seiniä nuolemalla. Onko tässä jonkinlaista pimeänäköä tahi taskulamppua, josta en ole tietoinen?
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Paavi sanoi:
Onko tämä nyt totta, että peliin on jätetty näinkin paha virhe: Ainakin SDTV:llä sisätiloissa liikkuminen on yhtä tuskaa, sillä siellä on aivan järkyttävän pimeää. Koita nyt siinä sitten taistella, kun käveleminen pitää hoitaa seiniä nuolemalla. Onko tässä jonkinlaista pimeänäköä tahi taskulamppua, josta en ole tietoinen?



Pimeä on pilkkopimeää(puhkipalanutta) myös HDTV:ssä. Erittäin vittumainen ominaisuus, ellei pelissä tosiaan ole tuohon mitään ratkaisua.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Osaakos joku sanoa onko Tässä BF2:ssa tai outfitissa jonkinmoista co-oppia samalla koneella?
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

-Hunk- sanoi:
Osaakos joku sanoa onko Tässä BF2:ssa tai outfitissa jonkinmoista co-oppia samalla koneella?

Ei ainakaan BF2:ssa ole minkäänlaista co-oppia.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Outfitistä löytyy Split Screen- tuki.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Taitaa tämä peli etsiä liveseuraa tuon sotilasarvon perusteella. Sergeantiksi nousemisen jälkeen ei ole enään mitään saumaa päästä tonne top-3:seen. Melkein luulisi että ihmiset pelaavat hiirellä ja näppiksellä, niin helpon tuntuisesti ne mut mut ampuu vaikka pelkällä rynkyllä niin kaukaa etten itse edes näe mistä laukaus tuli.

Toinen vaihtoehto on että porukoilla on tykit/taulut kun mä tihrustan tällä 19-tuuman näytöllä, tai sitten mä oon vaan niin paska :eek:
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

mikaju sanoi:
Taitaa tämä peli etsiä liveseuraa tuon sotilasarvon perusteella. Sergeantiksi nousemisen jälkeen ei ole enään mitään saumaa päästä tonne top-3:seen. Melkein luulisi että ihmiset pelaavat hiirellä ja näppiksellä, niin helpon tuntuisesti ne mut mut ampuu vaikka pelkällä rynkyllä niin kaukaa etten itse edes näe mistä laukaus tuli.

Toinen vaihtoehto on että porukoilla on tykit/taulut kun mä tihrustan tällä 19-tuuman näytöllä, tai sitten mä oon vaan niin paska :eek:

Itse pelaan Thomsonin 27" teräväpiirtotelevisiolla ja sillähän näkee nyt kauemmaksi kun on niin terävä kuva. Laita sun gamertag niin pääsen peittoamaan sut livessä :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Paavi sanoi:
Noh, nyt on arvostelu ulkona ja mukaan on liitetty myös video.

Hyvä arvostelu ja johon voisi myös puumerkin alle laittaa. Muistutetaan kuitenkin vielä pelin upeasta live-osuudesta vaikka suomi-servuja harvoin siellä näkeekin. Ehdoton pakkohankinta fps-verkkopelien ystäville.

Videolinkki ei toiminut.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Jooh, mediaserverin kanssa on hieman ongelmia ollut, joten videokin on offline, mutta eiköhän se piakkoin saada takaisin linjoille.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Vaihteeksi jo toista päivää EA:n serverit alhaalla tämän pelin kohdalla. Onko muilla samanlaisia havaintoja?
 
Ylös Bottom