En tiedä sitten onko aika kullannut juuri minun muistot, mutta muistelisin, että BF1 ja BFV:nkään trailereissa ei esitelty sitä, että omassa spawnissa camppaa 50% porukasta snipuina tai että joutu vetämään monta sataa metriä munaravia yksin ja toivoa, että snipu, tankki tai lentokone ei teilaa matkalla, että joutuu aloittamaan juoksun alussa. Vai oliko niissä? En minä nyt sitä tarkoita, että noita välttämättä olisi tässäkin bäfässä, mutta tottakai trailerilla kositaan ja tällä gameplay demolla on tarkoitus kosia pelaajakuntaa, mutta ei se tarkoita, että peli todellisuudessa olisi sitä miltä näissä näyttää. Ei se ainakaan ole aiemmin ollut.
Ajoneuvojen osalta tosiaan tulee BF4 fiiliksiä mikä on hyvä. Mutta edelleen gameplay demostakin näkee, että kentät on jopa Verdanskiin nähden avaria ja autioita. Ajoneuvoja on todella paljon. Loppuusa tuossa skaalassa, kun ajoneuvotkin nielee kokonaisen squadin, ei 64 pelaajaa puolellaan ole välttämättä paljon. Se on ihan selvää, että kentät ei ole skaalaltaan ollenkaan samaa luokkaa mitä BF4:ssä. Onko Dice saanut kehitettyä pelimekanismeja, joilla taistelut silti olisivat tiiviitä?
Omaan mieleen tuli, että tämä on vähän Titanfall meets Battlefield-tyyppinen peli, koska ajoneuvoilla näkyy olevan valtava rooli. Ilmeisesti ajoneuvodroppeja saa tilattua reilusti? Tai sitten demo oli pelkkää fuulausta.
Miten jalkaväen rooli saadaan järkevästi tasapainotettua tässä yhtälössä. Avarat maastot ja pitkät välimatkat. Kuinka hidasta on siirtyä jalan? Niittääkö ajoneuvot jalkaväkeä kuin heinää? Jos niittää, niin onpa turhauttavaa olla jalkamiehen roolissa. Jos ei, niin onpa turhauttavaa olla tankin tai taistelukopterin puikoissa. Ei ole mikään helposti tasapainotettava peli.
Ajoneuvojen osalta tosiaan tulee BF4 fiiliksiä mikä on hyvä. Mutta edelleen gameplay demostakin näkee, että kentät on jopa Verdanskiin nähden avaria ja autioita. Ajoneuvoja on todella paljon. Loppuusa tuossa skaalassa, kun ajoneuvotkin nielee kokonaisen squadin, ei 64 pelaajaa puolellaan ole välttämättä paljon. Se on ihan selvää, että kentät ei ole skaalaltaan ollenkaan samaa luokkaa mitä BF4:ssä. Onko Dice saanut kehitettyä pelimekanismeja, joilla taistelut silti olisivat tiiviitä?
Omaan mieleen tuli, että tämä on vähän Titanfall meets Battlefield-tyyppinen peli, koska ajoneuvoilla näkyy olevan valtava rooli. Ilmeisesti ajoneuvodroppeja saa tilattua reilusti? Tai sitten demo oli pelkkää fuulausta.
Miten jalkaväen rooli saadaan järkevästi tasapainotettua tässä yhtälössä. Avarat maastot ja pitkät välimatkat. Kuinka hidasta on siirtyä jalan? Niittääkö ajoneuvot jalkaväkeä kuin heinää? Jos niittää, niin onpa turhauttavaa olla jalkamiehen roolissa. Jos ei, niin onpa turhauttavaa olla tankin tai taistelukopterin puikoissa. Ei ole mikään helposti tasapainotettava peli.