Niin ja onhan tuo varmasti hauska peli, jos arvostaa ilmatyynyaluksilla pelikentän dominointia:
Reddit video ilmatyynyaluksesta
Reddit video ilmatyynyaluksesta
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olipas ärsyttävä video, ei kannata äänet päällä katsoa. Varmaan tarkotuksella tehty tuo video, ei varmasti tuommoisissa laumoissa pelaajat kulje.Niin ja onhan tuo varmasti hauska peli, jos arvostaa ilmatyynyaluksilla pelikentän dominointia:
Reddit video ilmatyynyaluksesta
Muutama. Epäkohta. Nyt se pää pois sieltä pensaasta. Tuo lista on muuten lähetetty Twitterissä DICE:n työntekijälle ja ainakin viety ”eteenpäin”. Jos sillä mitään merkitystä on.
Sitä itsekin olen ihmetellyt, että miksi pitää lähteä keksimään pyörää uudestaan. Siellä on kuitenkin oikein hyviä pelejä taustalla, niin täytyykö se pöytä vetää aivan tyhjäksi kun lähdetään tekemään uutta. Esimerkiksi se, että niitä lähellä olevia medicejä ei näe mitenkään. Miksi ihmeessä se on pitänyt ottaa pois? Tai no, todennäköisempää on, että näitä ei vain yksinkertaisesti oltu ehditty lisäämään siinä kohtaa kun peli piti saada ulos. En tiedä, pakko tässä on olla jotain hämärää taustalla. Se teoria siitä, että pelistä olisi alunperin pitänyt tulla joku Overwatch/Apex Legends tyyppinen battle royale, jossa pelataan eri operaattoreilla kuulostaa kyllä pikku hiljaa uskottavalta.Tuotapa meinasin että aika raakileena tuli peli ulos. Paljon on lienee päivityksillä lisättävissä, toki osa noista on aivan turhaa shaibaa. Se on kyllä jännä miksi niin paljon on riisuttu ja varsinkin miksi niitä asioita mitkä on ollu oikeesti hyviä. Nuo on noita pelillisiä ja sisällöllisiä seikkoja mitkä ei tässä tuotteessa ja varsinkin kun yksinpeli kampanja on riisuttu pois ei saisi olla viturallaan.
Mutta edelleen se että moni sanoo ettei pysty pelaamaan ni ainakin oma versio toimii ja pystyy ja ihan hauskaa on ollut vaikka ärsyttää että hovercraft kestää kuin tankki tai että assault riflellä ei osu edes omaan jalkaan. Se mitä sisältöä peliin lisätään jää nähtäväksi, bugit ja virheet ja nuo balanssit varmasti kuitenkin hoidetaan sitä mukaa kun niitä tulee eteen, noita päivityksiä ei vaan saa päivässä ulos ja ne pitää ilmeisesti hyväksyttää ea:n kautta joka tuo prosessiin muutaman lisäpäivän.
Niinpä, outoa ettei sitä olemassa olevaa ja toimivaa asiaa saada siirrettyä suoraan, nimenomaan miksi keksiä pyörä uudestaan. Tuntuu vaan aika isolta riskiltä lähteä sille linjalle, kun bäfä on aina ollut se vaihtoehto ja sen vuoksi niin suosittu että se ei ole codin tai vastaavan tyylinen refleksi hippa.Sitä itsekin olen ihmetellyt, että miksi pitää lähteä keksimään pyörää uudestaan. Siellä on kuitenkin oikein hyviä pelejä taustalla, niin täytyykö se pöytä vetää aivan tyhjäksi kun lähdetään tekemään uutta. Esimerkiksi se, että niitä lähellä olevia medicejä ei näe mitenkään. Miksi ihmeessä se on pitänyt ottaa pois? Tai no, todennäköisempää on, että näitä ei vain yksinkertaisesti oltu ehditty lisäämään siinä kohtaa kun peli piti saada ulos. En tiedä, pakko tässä on olla jotain hämärää taustalla. Se teoria siitä, että pelistä olisi alunperin pitänyt tulla joku Overwatch/Apex Legends tyyppinen battle royale, jossa pelataan eri operaattoreilla kuulostaa kyllä pikku hiljaa uskottavalta.
Toisaalta ymmärrän mistä tää teoria tulee, mutta jotenkin aika vaikea uskoa, että DICE:llä olisi missään vaiheessa päätetty hylätä esim. koko pelisarjan ytimenä toiminut conquest. Muutenkin koko battlefield perustunut aina, ainakin ajatuksen tasolla, sotimiseen tiiminä, jossa mukana jalkaväki sekä ajoneuvot. Se, että kaikki tää hylättäis, ja lähdettäis tekemään pelkkää battle royalea, ei kuulosta kovin vakuuttavalta.Se teoria siitä, että pelistä olisi alunperin pitänyt tulla joku Overwatch/Apex Legends tyyppinen battle royale, jossa pelataan eri operaattoreilla kuulostaa kyllä pikku hiljaa uskottavalta.
Onhan toi kieltämättä vähän erikoinen ratkaisu, varmaan rahastusta mietitty myytävien lisäoperaattorien muodossa. Toisaalta noi operaattorit voi ajatella niinkin, että vanhan neljän classin sijaan nyt on kymmenen vapaammin varustettavaa vaihtoehtoa. Eipä ole kyllä suuremmin menoa haitannut.Olisin toki mielummin ottanut vanhan classit noiden operaattorien tilalle mutta en itse pidä niitäkään ihan surkeana.
Tänään asensin ton ps4 version pelistä (kun nyt ostin viimeviikol sen kalliimman version missä oli mukana molemmat), niin täytyy sanoa et omaan makuun ihan perhanasti parempi tolla 64 pelaajalla....paljon vähemmän kaaosta....me like it.
On niin isoja nuo kentät että riittääkö siellä ammuttavaa? Vois kuvitella että äkkiä saattaa mennä juoksenteluksi ympäri kenttääTänään asensin ton ps4 version pelistä (kun nyt ostin viimeviikol sen kalliimman version missä oli mukana molemmat), niin täytyy sanoa et omaan makuun ihan perhanasti parempi tolla 64 pelaajalla....paljon vähemmän kaaosta....me like it.
Ei sille osumiselle taida olla hirveästi tehtävissä ennenkuin tulee korjaava päivitys. Näillä linkin asetuksilla itse pelaan, itseasiassa säädetty nopeammaksi. Toki oma pelityyli on tarvinnu kaikkiin bäfiin nopeamman tähtäyksen että ehtii mukaan nopeisiin tilanteisiin. Ainut mitä en muuttanut tuon ohjeen mukaan on tuo vehicle aiming relative control. Omaan käteen istuu tuo vakio ohjaus paremmin kuin se että pyrkii aina menemään sinne minne keula osoittaa. Aivot tottelee paremmin että menee sinne minne kuva näkyyOnko kukaan PS5 pelaaja onnistuneesti säätänyt tähtäystä paremmaksi? Melkoista teurastusta kun viikon pelanneet veteraanit saa vastaansa julkaisupäivässä meidät mukaan tulleet noobit. Uusilla aseilla ei tosiaan osu mihinkään, mutta itselläni ongelma on kyllä pleikkarilla myös tuo tähtäys: Säädin sitä jo hitaammaksi, mutta etenkin ADS:ssä tähtäys tuntuu silti hankalalta. Saiko joku jollain säädöillä tämän ohjauksen parempaan kuntoon?