Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 2042 - uusi sukupolvi

Mikä idea on muuten valita tuolle hahmolle luokka, vaikka assault tai medic kun voi kuitenkin kaikki kamat vaihtaa mihin haluaa, miksi se edes on valittavissa, vai enkö nyt vain ole tajunnut jotain?
Minusta on ihan hyvä, että kun DICE oli kuitenkin reilusti aikataulua edellä jo kesällä, niin modernisoitiin tuokin homma tähän päivään ennen julkaisua. Nykyaikana vaan pitää pystyä identifioitumaan mediciksi, vaikka olisi engineerin vehkeet. Muuten voi alkaa ahdistamaan.

Tuli tuossa yks "game saving mechanics" mieleen. Jos edellisistä nimikkeistä saataisi takaisin linnoitusten tekeminen ja annettaisi se bottien tehtäväksi. Jos tämän lisäksi botit spawnais eri lipuille, olisi kentissä sisältöä ja uskottavuutta jo siinä vaiheessa kun itse ehtii C tai D objektiveille. Jos nuo linnoitukset vielä hajoaisivat, niin sittenhän pelissä olisi myös hajoavia ympäristöjä! Kun liput olisi linnoitettu, niin botit voisivat vaikka alkaa tekemään puita, autoja ym. maailmasta löytyviä asioita myös lippujen välille. Saa käyttää!
 
Minusta on ihan hyvä, että kun DICE oli kuitenkin reilusti aikataulua edellä jo kesällä, niin modernisoitiin tuokin homma tähän päivään ennen julkaisua. Nykyaikana vaan pitää pystyä identifioitumaan mediciksi, vaikka olisi engineerin vehkeet. Muuten voi alkaa ahdistamaan.

Tuli tuossa yks "game saving mechanics" mieleen. Jos edellisistä nimikkeistä saataisi takaisin linnoitusten tekeminen ja annettaisi se bottien tehtäväksi. Jos tämän lisäksi botit spawnais eri lipuille, olisi kentissä sisältöä ja uskottavuutta jo siinä vaiheessa kun itse ehtii C tai D objektiveille. Jos nuo linnoitukset vielä hajoaisivat, niin sittenhän pelissä olisi myös hajoavia ympäristöjä! Kun liput olisi linnoitettu, niin botit voisivat vaikka alkaa tekemään puita, autoja ym. maailmasta löytyviä asioita myös lippujen välille. Saa käyttää!

Tälle peukku ja hymyn pilkahdus!
 
Tuotakin miettiny et mikä aivopieru on ollu vähentää tuo rakennusten / objektien hajoaminen minimiin. Sekin ollut yksi positiivinen juttu millä bäfä erottunut muista peleistä et ei voi olla jonkun hökkelin sisässä suojassa jos tankkilla paukuttaa kylkeen. Ja sit ne ajattelee et se ei haittaa Battlefieldin pelaajia. Ainakin omat odotukset oli et nyt kun on saatu ruutia lisää alustoihin ni varmaan mahdollistaa laittaa puoli mappia tuhannen pil..n päreiksi.. Ketä kiinnostaa jos yksi saatanan masto kaatuu vuonna 2021 next gen pelissä

Noitakaan ei varmaan ikinä millään päivityksillä muuteta, et vaikka bugit sun muut sais kuntoon niin kyllähän tää siltikin vähän puoli valmiiksi tekeleeksi tulee jäämään verrattaen mitä olisi pitänyt olla aiempien perusteella kun upatataan peliä paremmaksi edellisiin nähden.
EB953FC6-0BCD-47E9-90CA-7311CE889488.jpegB4B19E13-A32D-4F8F-927E-6C9AB8D1B44F.pngTämähän kyllä kertoo aika paljon kun suurin osa porukasta on niin uutta. Toki ehkä pitäis olla paremmin perillä pelisarjasta vaikka onkin uusia firmassa
 
Viimeksi muokattu:
Nyt sitä tilastotiedettä, nääs!




666 kuolemaa tilastoituna, jottakutta millä värkillä henki läht. Kokonaisuutena sekä sitten eroteltuna viimeisimmän pätsin jälkeen. Kuolemista 300+ ennen pätsiä #2 ja sitten 300+ lisää jälkeen pätsin.

Hyvää droppia vertailutilastossa tuassa OP-aseessa PP-29 kuten kuuluukin!
 


Ensimmäinen skini myös lisätty peliin! Bugit kyllä ehtii korjailla myöhemminkin :cool:. Joo-o, taitaa olla aika siirtyä eteenpäin tästä pelisarjasta. Ei DICE:lla ole enää mitään käsitystä omasta pelistään tai yleisöstään.
 
Skinejä luo toiset tyypit, joten en tiedä miten ne estävät devaajia korjaamasta bugeja samalla.
 
Skinejä luo toiset tyypit, joten en tiedä miten ne estävät devaajia korjaamasta bugeja samalla.
Pointti olikin ehkä siinä, että aika härskiä lisätä skinejä peliin, joka on täynnä bugeja ja puuttuvia ominaisuuksia?

EDIT: Puhumattakaan siitä, että ei tuollaisilla Fortnite skineillä ole mitään asiaa Battlefieldiin. No kyllähän sen kaikki tiesi, että operaattorit tehtiin juuri skinien myyntiä varten.
 
Aivan hukassa tuo dicen porukka tuon pelin kanssa. Höpö höpö päivityksiä tulee missä ei kuitenkaan ole niitä oikeita asioita mitkä pitäis hoitaa asap ja kaikenlisäksi joka kerta tulee liuta uusia ongelmia. Alkaa saada jo ihan surkuhupaisia piirteitä.

Ei tuol servuilla ole kohta enää tarpeeks pelaajia kattomassa tota pelleilyä et sais edes matseja aikaan. Kyl pelaajat äänestää jaloillaan ja isosti on jo niin käynytkin. Enpä tällasta showta ihan äkkiä muista ja pelannut kuitenki aktiivisesti commodore 64 ajoilta asti
 
Ikävä myöntää että nuo fortnite skinit ei jaksa enää haitata. Olen hyväksynyt niiden olemassa olon jo vuosia sitten codin parissa.

Siegessäkin vastaan saattaa tulla ihmisusi ase kädessä. Mikään ei jaksa enää yllättää.
 


Ensimmäinen skini myös lisätty peliin! Bugit kyllä ehtii korjailla myöhemminkin :cool:. Joo-o, taitaa olla aika siirtyä eteenpäin tästä pelisarjasta. Ei DICE:lla ole enää mitään käsitystä omasta pelistään tai yleisöstään.

Pelijumalille kiitos, että saivat Insurgencyn konsoleille ennen tätä Battlefieldiä. Kiitos!
 
Tietyllä tavalla tätä olen toivonut jo pidempään! Että joku/jotkut näistä isoista pelisarjoista floppaa todella pahasti ja saa ihmiset heräämään nykypäivän pelialan järkyttävän paskaan tilanteeseen. Tätä on nyt jatkunut ihan tarpeeksi kauan ja on aikakin että dominot alkaa kaatua.

- Pelit julkaistaan täysin keskeneräisenä/pelikelvottomana
- Kaiken maailman mikromaksuja tulee ovista ja ikkunoista
- Peleistä riisutaan kaikki uniikit ominaisuudet jotka tekivät niistä edes jollain tavalla uniikkeja (mm. BF:n classit)
- Peli kun peli halutaan muuttaa joksikin BR/Fortnite/Apex-klooniksi täynnä hahmoja jotka aiheuttaa niin karmeaa myötähäpeää matsin jälkeisillä tuuletuksilla että tekee mieli järsiä konsolin/PC:n virtapiuha poikki.

Ikävää nähdä DICE:n (tai mitä alkuperäisistä devaajista on jäljellä) osuvan paskabingon pääpälkintoon, mutta sitä saa mitä tilaa. Olen aina tykännyt Battlefieldeistä, mutta "enough is enough" ja toivon että koko putiikki menee konkkaan tämän pökäleen kanssa. Toivoisin myös kovasti, että ihmiset lakkaisivat ennakkotilaamasta näitä pelejä, koska juurikin ennakkotilauksista saatavat fyrkat ruokkivat tätä sotkua joka on pilannut koko pelialan viime vuosina.
 
Olen aina tykännyt Battlefieldeistä, mutta "enough is enough" ja toivon että koko putiikki menee konkkaan tämän pökäleen kanssa. Toivoisin myös kovasti, että ihmiset lakkaisivat ennakkotilaamasta näitä pelejä, koska juurikin ennakkotilauksista saatavat fyrkat ruokkivat tätä sotkua joka on pilannut koko pelialan viime vuosina.

Aika hurjaa toivoa yrityksen menevän konkurssiin. :oops: Itse toivon, että DICE ottaa opiksi tästä ja seuraava Battlefield ei seuraa tämän pelin ongelmia.
 
Tietyllä tavalla tätä olen toivonut jo pidempään! Että joku/jotkut näistä isoista pelisarjoista floppaa todella pahasti ja saa ihmiset heräämään nykypäivän pelialan järkyttävän paskaan tilanteeseen. Tätä on nyt jatkunut ihan tarpeeksi kauan ja on aikakin että dominot alkaa kaatua.
Menee vähän offtopiciksi, mutta juurikin tästä syystä viime vuosina (varsinkin tänä vuonna) pienemmät indiepelit ovat haukanneet ison osan omasta peliajasta. Niiden joukosta löytyy edelleen rohkeasti erilaisia pelejä. Vieläpä kovin usein positiivisesti yllättäviä pelikokemuksia. Ei voi kuin suositella jokaisella pelaajalle ainakin silloin tällöin hyppäämään pois omalta mukavuusalueelta ja sukeltamaan indiepelien maailmaan.

Ontopic: mitä ihmettä EA ja Dice te oikein puuhaatte?!
 
Aika hurjaa toivoa yrityksen menevän konkurssiin. :oops: Itse toivon, että DICE ottaa opiksi tästä ja seuraava Battlefield ei seuraa tämän pelin ongelmia.
Sama toivomus olisi itselläkin...jos vuosi olisi 2010! Mutta kun näitä nähdään koko ajan lisää ja lisää, niin ei jaksa enää uskoa pilvilinnoihin. Hello Games taitaa olla ainoa, joka ihan oikeasti pelasti uppoavan laivan No Man's Sky-julkaisun jälkeen.
 
Sama toivomus olisi itselläkin...jos vuosi olisi 2010! Mutta kun näitä nähdään koko ajan lisää ja lisää, niin ei jaksa enää uskoa pilvilinnoihin. Hello Games taitaa olla ainoa, joka ihan oikeasti pelasti uppoavan laivan No Man's Sky-julkaisun jälkeen.
Itse asiassa isoista pelitaloista Ubisoft on kehittänyt olemassaolevia pelisarjoja usein todella paljon julkaisun jälkeen. Jopa vuosien ajan. Eivät ne sielläkään ole parhaassa kunnossa usein julkaisussa, mutta todella paljon kehitettyjä pelejä ovat ainakin Rainbow Six Siege, The Crew 1 ja 2 sekä For Honor ja viimeisimmät Ghost Reconit.
 
Viimeksi muokattu:
"Battlefield 2042 is a love letter to the fans."

Ja kenen mielestä dickpicci ja raiskausfantasioiden lähettäminen DM:llä ei ole rakkauskirje vuonna 2021?
 
Ylös Bottom