Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

En ees viitti yrittää pyrkiä teidän typerään (katkeruutta) tiimiin :D Ei kuitenkaan kelpaa kun olen niin avuton mikin käyttäjä :cool: Nii siinähän ne suurimmat puutteet vissiin olikin :p

Koittaan pääset kyllä,iltasin pelaillaan joten pistä kaverikutsua minulle tai aapsulle niin pääset peleihin mukaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

En ees viitti yrittää pyrkiä teidän typerään (katkeruutta) tiimiin :D Ei kuitenkaan kelpaa kun olen niin avuton mikin käyttäjä :cool: Nii siinähän ne suurimmat puutteet vissiin olikin :p

Poikien tyhmä kerho! :mad: :)

Ei tuollaisen kannata lannistaa. Noissa klaanimatseissa nyt tietenkin on kommunikaatio tärkeää, mutta itse en pidä mikkiä päällä oikeastaan koskaan normaali-iltoina pelatessa. Syynä pelkästään se, että herättäisin muut perheenjäseneni möykälläni.

Ja YKM:stä ainakin SaQ89 taitaa olla vieläkin enemmän hiljaa kuin minä ja on silti porukan yksi parhaimmista ja tehokkaimmista pelaajista.
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Itsekkään en juuri normaalisti paljon jutustele. Partyssä yleensä tuppaa olemaan muutama suulaampi soturi, jotka ohjailevat orkesteria, ja turhat sooloilut jää siten pois. Pitkän parisuhteen miehenä sitä on jo oppinut pitämään suunsa kiinni, ja puhumaan vasta kun se on ehdottoman välttämätöntä :) Emäntä kun sattuu olemaan usein vielä samassa huoneessa niin säästän senkin hermoa yksinkertaisesti olemalla hiljaa, ja käyttämällä kuulokkeita. Siltä irtoaa aina hieman hilpeitä kommentteja jos äänet ovat sattuneet jäämään päälle.
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Noissa klaanimatseissa nyt tietenkin on kommunikaatio tärkeää, mutta itse en pidä mikkiä päällä oikeastaan koskaan normaali-iltoina pelatessa.


Ei mullakaan ollut aluksi mikrohvoonia ja silti tuli oltua silloin mukana yhdessä klaanipelissä ja muistaakseni ihan ok meni se peli ainut vaan ettei ite pystynyt sanoon jos näki vihun, tarvi ammoa yms.
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Tuolta battlelogin puolelta voi käydä etsimässä meidät. Platoon shadow company (sdc).
Näkee ketä porukassa on,jos sitä arvuuttelee ja pohtii uskaltaako yrittää mukaan.
Milläs nimellä nerdee tuolla liikkuu?

Tänään kaikki n. klo 22 pelaamaan,yritetään saada ainakin se 8 pelaajan porukka kasaan!
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Pääseekö tälläinen hiljainen alokas mukaan kokeilemaan miten pyssy pysyy kädessä? :D Mutta tosiaan jos pääsee illan peleihin mukaan kokeilemaan miten kaukana oma taso on muista. En ole vielä pelannut bf3:a kuin noin tunnin netissä enkä osaa karttoja lainkaan mutta nehän oppii parhaiten hyvässä seurassa pelaamalla ja peliaika nousee huomaamatta samalla sekä voin toimia ryhmän taistelukuvaajana kun välineet löytyy kuvaamista varten jo valmiiksi.

Edit. Unohtui kertoa nimet eli gt ja battle.login on JuhohFin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Tuolta battlelogin puolelta voi käydä etsimässä meidät. Platoon shadow company (sdc).
Näkee ketä porukassa on,jos sitä arvuuttelee ja pohtii uskaltaako yrittää mukaan.
Milläs nimellä nerdee tuolla liikkuu?

Tänään kaikki n. klo 22 pelaamaan,yritetään saada ainakin se 8 pelaajan porukka kasaan!

Tuolla battlelogissa purpleinsect nimellä. Livessä Missriddlez. Olen illalla maisemissa niin katsellaan miten menee :)
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Tänään kaikki n. klo 22 pelaamaan,yritetään saada ainakin se 8 pelaajan porukka kasaan!

En nyt tiedä riittääkö taidot tms. mutta voin kyllä liittyä kyllä mukaan. Voin myös olla vastapuolella maalitauluna, sekin on tullut tutuksi. Tankilla on tullut ajeltua, korkeita paikkoja pelkään joten vispilähommat olen jättänyt muille. Engineerinä yleensä on tullut juostua muiden puukkoon. Sniputushommista en välitä kun en jaksa olla paikallaan. Katellaan....

Melkein joka iltaista toimintaa tuo pelailu on ollut ja Mikki löytyyy, Plutoa tai Hessua ei.

Battlelogissa ja M$livessä: giguli
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Täällä on innokas Bf3:n hakkaaja :D Olis kiva saaha jtn peliseuraahi eikä vaan joittenki ulkomaalasten kans pelailla... Nuo myöhäset peliajat ei oikein passaa, mutta viikolla onlinessa ollaan 16.30 - 21.00 ja viikonloppusin koko päivä :D Ens viikolla olis hiihtolomahi nii sillon olis hyvää aikaa pelata ihan kunnon suomalaisten kans. :p
Gt ja Battlelog = AlluApina1313
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Kukaan mitään ees puhellut :D Mä vaan ähisin mikkiin ku jatkuvasti meni huonosti :D Sitten kyllä riittää pelailu kun jetti tappaa sut 4 kertaa kun JUOKSET. Olkoot, ei ollut mun päivä :eek: Yleensä tankilla ajokin sujuu ja tappoja satelee, mut nyt oli aina joku talentti lentelees taivaalla :D
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Kukaan mitään ees puhellut :D Mä vaan ähisin mikkiin ku jatkuvasti meni huonosti :D Sitten kyllä riittää pelailu kun jetti tappaa sut 4 kertaa kun JUOKSET. Olkoot, ei ollut mun päivä :eek: Yleensä tankilla ajokin sujuu ja tappoja satelee, mut nyt oli aina joku talentti lentelees taivaalla :D

Se tyyppi oli joo hyvä, vaikka on tehnyt kirjoitusvirheen gamertagissaankin...

En ole ikuna muuten nähnyt, että vastustajan ykkönen olisi 0-12 K/D:llä varustettu z0nss0ni: Battle Report - Battlelog / Battlefield 3 :)
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

En ole ikuna muuten nähnyt, että vastustajan ykkönen olisi 0-12 K/D:llä varustettu z0nss0ni: Battle Report - Battlelog / Battlefield 3 :)

Kyllä tälle muuten naurettiinkin ja ehdolteltiin jo purple heartia,tiimipelistä :D

Eilen päästiin hyvin 8 pelaajan voimin ylijuoksemaan ensin muutama konkka ja sit rushit päälle,kiitokset vaan peleistä!
Toi eilinen porukka on aikas vahva runko + xAlteredReality puuttui eilen peleistä kokonaan,mut mut...
Lisää vaan tarvittaisiin,tosta muusta ilmottautuneesta porukasta ei kukaan ole edes yrittänyt tulla peleihin mukaan?
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Kyllä tälle muuten naurettiinkin ja ehdolteltiin jo purple heartia,tiimipelistä :D

Eilen päästiin hyvin 8 pelaajan voimin ylijuoksemaan ensin muutama konkka ja sit rushit päälle,kiitokset vaan peleistä!
Toi eilinen porukka on aikas vahva runko + xAlteredReality puuttui eilen peleistä kokonaan,mut mut...
Lisää vaan tarvittaisiin,tosta muusta ilmottautuneesta porukasta ei kukaan ole edes yrittänyt tulla peleihin mukaan?

Pahoittelen, kun en eilen päässy mukaan. Tuli muita menoja.. mutta mites tänä iltana?
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Itse ilmoittaudun paikkaajaksi, olen mukana aina kun joudan. Liittymiseni on hyväksytty ainakin tuolla battlelogin puolella. :D Saa nyt vaan nähdä että mikä on se ykkösklaani.
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Kyllä tälle muuten naurettiinkin ja ehdolteltiin jo purple heartia,tiimipelistä :D

Eilen päästiin hyvin 8 pelaajan voimin ylijuoksemaan ensin muutama konkka ja sit rushit päälle,kiitokset vaan peleistä!
Toi eilinen porukka on aikas vahva runko + xAlteredReality puuttui eilen peleistä kokonaan,mut mut...
Lisää vaan tarvittaisiin,tosta muusta ilmottautuneesta porukasta ei kukaan ole edes yrittänyt tulla peleihin mukaan?

Ajankohta oli ainakin allekirjoittaneelle hieman huono, meillä vanhaincodissa hoitajat vetävät töpselit irti jo tuohon aikaan. Veikkaisin että monilla muilla myös samoja ongelmia. Rohkeesti vaan kaveri kutsuja aktiiveille, partya pystyyn, ja mukaan peliin. Sillä lailla nuo taistelukenttien yksinäiset sielut löytävät toisensa. Ei kannata miettiä hommaa yhdenillan juttuna, vaan antaa taistelutoveruuden kasvaa luonnollisesti ajan kanssa. Kyllä luonto ajaa tikanpojan puuhun ja sitä rataa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Ajankohta oli ainakin allekirjoittaneelle hieman huono, meillä vanhaincodissa hoitajat vetävät töpselit irti jo tuohon aikaan. Veikkaisin että monilla muilla myös samoja ongelmia. Rohkeesti vaan kaveri kutsuja aktiiveille, partya pystyyn, ja mukaan peliin. Sillä lailla nuo taistelukenttien yksinäiset sielut löytävät toisensa. Ei kannata miettiä hommaa yhdenillan juttuna, vaan antaa taistelutoveruuden kasvaa luonnollisesti ajan kanssa. Kyllä luonto ajaa tikanpojan puuhun ja sitä rataa :)

Meillä taas vanhainkodissa päästetään tuohon aikaan tekemään omiajuttuja ohjattujen toimintojen sijaan.
Pääsääntöisesti pelit tulee olemaan noihin aikoihin, mutta mikään ei tietenkään estä kutsumasta platoonista porukkaa partyyn ja pelaamaan niin paljon kuin ehtii mihin aikaan tahansa,se kuitenkin on tärkeintä,että pelataan paljon yhdessä.
 
Vastaus: Battlefield 3 klaaniin pelaajia

Itse ilmoittaudun paikkaajaksi, olen mukana aina kun joudan. Liittymiseni on hyväksytty ainakin tuolla battlelogin puolella. :D Saa nyt vaan nähdä että mikä on se ykkösklaani.

On hyväksytty,tervetuloa mukaan!

Tossa ykkösklaanissa nyt ei pitäis olla edes mitään epäselvyyttä :rolleyes:
 
Ylös Bottom