Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 -peliseura [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skipadu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

Psn: AhZHoLeZ Olis mukavaa saada kunnon suomiporukka pelaan.:D + HS löytyy
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

Joop, änärit on jäännyt vähän taka-alalle ja bf3 on alkanu koukuttaan. Tetsailen PNS: Rankaisija_ nikillä. 3kympin ikäriisistä kärsivät samaan remmiin vaan. Niin ja ryssiä rushissa tykkään jauhaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

Päätin itsekin kantaa korteni kekoon ja liittyä mukaan.
Random tyyppien kanssa pelailu alkaa maistua puulta ja suomiporukkaa vastaan ennenkin tukka heilunut joten lisäilkää ihmeessä
nimimerkki N_K_ kaverilistallenne.

Reilu 60 tuntia takana, josta 90% viettänyt lippuja kaapatessa, pelaan mielelläni joukkueen puolesta eli tankkeja korjataan ja kavereita nostellaan pystyyn aina mahdollisuuden tullen.
Headset varauksella.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

PSN: Konabo1.
Saa lisäillä peliseuran toivossa. Kokemusta pleikkarin puolelta vain vähän, mutta fps-pelejä tullut pelailtua pc:llä iät ja ajat.
Olen parikymppinen sälli. Nautin pitkistä kävelyistä rannalla ja pimeistä syysilloista kynttilän valossa.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

Missä ihmeessä te kaikki pelaatte? Olen suhteellisen kokenut pelaaja (toisten pelien osalta) ja tuntuu ettei hyviä pelaajia löydy sitten millään.
Siispä, onko teillä kellään, puhutaan yli 150 pelituntia takana, tiettyä servua millä pelaatte. En vielä ole mikään kuningas mutta vaikea kehittyä kun kaikki muut tiimiläiset juoksee tappojen perässä :S
Eli kiitos jos joku voisi jonkun servun nimen tänne julkaista tai laittaa vaikka yv!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

Minutkin saa lisäillä PSN: Nixunen
Olisi mukava saada suomalaista peliseuraa, joka osaa myös tiimipelin. Satunnaisten "smurffien" kanssa samassa squadissa pelaaminen ei yleensä ole kauhen mukavaa, ja tiimityö on siitä usein kaukana. Omistan myös headsetin. Pelitunteja takana tällä hetkellä vasta n. 109h mutta pikkuhiljaa. Niin ja ikää löytyy se 24v, mutta kaikenikäiset saapi lisäillä.

-Nixunen-
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

PSN: size120 + pleikkarin joku mikki :D

oon 16v bf3 pelaaja, mikää proo en ole mutta silloin tällöin pleikkaria hakkaan.
Vasta 20h pelattu. Engineerillä ja medikillä pelaan yleensä, saa lisätä mikittömät ja mikilliset!

Peliseura kelpaa :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

PSN: SaneTheKid + HS

Siitä vaan lisäämään, olis jees päästä pelaamaan suomalaisten äijien kaa samaan servuun. Mikki löytyy.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

psn;PEKKOf

oon iha hyvä pelaa,mikki on ja ikää 22w, lisäilkää toki
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

PSN: ChickenEvolution + HS
Kaikki halukkaat vaa lisäilee, pääosin tulee konkkaa pelailtua ja silloin tällöin Rushia.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

psn : zykel05 saa lisätä listalle. mukava löytää suomalaisia pelaajia. innolla odottelen pelejä.
melkee 60 tuntii tullu pelailtua.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

PSN: L1111FIN+HS lisäilkää toki, bf3 en ole vielä pelannut niin paljon mutta on kuitenkin kokemusta sen tyylisistä peleistä, enkä oo mikää helari...
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliseura [PS3]

psn: smiauu666. ei oo mikkiä, olen noob. lisäilkää mikäli kiinnostaa perseily ja aseiden/kulkuvälineiden testailu priva servulla tai miksei muutenkin
 
Ylös Bottom