Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dero Zero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Ottaa tosta nyt selvää, kun alhaalla lukee loppuunmyyty ja sen jälkeen, että tilaa nyt. Kysyin pari päivää sitten Verkkiksestä, että onko Ahvenanmaan varastossa enään tuota LE:tä ja tänään tuli vasta vastaus: Ei ole. :confused:

Eiköhän se nyt ole loppu VK:sta.

Eilen PS3/LE oli vielä sieltäkin tilattavissa ja sivuilta löytyi "Ostoskoriin" -namikka. Nyt nappula loistaa poissaolollaan ja tilalla lukee "loppu" => aika selkeästi tuo minusta on ilmoitettu.

Tuuri kävi siinä mielessä, että ennätin eilen kaverin kanssa lätyn tilaamaan - pari tuntia myöhemmin ilmaantuikin sitten "loppu" -teksti :)
...tosin mun tsägällä tuossa on tietysti käynyt saldovirhe ja olen tullut ostaneeksi neljällä kympillä ilmaa... ;) Mutta katsotaan mitä tapahtuu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

No voi prkl, kun tilasin Discshopista LE'n aikoja sit ja edelleen Tilausten tila näyttää, että se olisi toimittamaton. :( Mtn viestiä tai sähköpostiakaan ei ole afaik tullut.

Discshop toimittaa varmaan 99% tuotteensa päivää ennen, koska jos tilaat ennen klo 15 niin saat tuotteet seuraavana päivänä. Toki itella voi työntää kapuloita rattaisiin. En muista kuin muutaman erikoispoikkeuksen näissä ja silloin pelit ovat joko tulleet päivää ennen tai juurikin toimituspäiväksi. Tämä siis omakohtaiset kokemukset ja discshopia olen käyttänyt jo useamman vuoden.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Eiköhän se nyt ole loppu VK:sta.

Eilen PS3/LE oli vielä sieltäkin tilattavissa ja sivuilta löytyi "Ostoskoriin" -namikka. Nyt nappula loistaa poissaolollaan ja tilalla lukee "loppu" => aika selkeästi tuo minusta on ilmoitettu.

Tuuri kävi siinä mielessä, että ennätin eilen kaverin kanssa lätyn tilaamaan - pari tuntia myöhemmin ilmaantuikin sitten "loppu" -teksti :)
...tosin mun tsägällä tuossa on tietysti käynyt saldovirhe ja olen tullut ostaneeksi neljällä kympillä ilmaa... ;) Mutta katsotaan mitä tapahtuu.

Itekki olin just eilen menossa tilaamaan, niin loppu näytti olevan, enkä ehtinyt sieltä tilata. Tosiaan nyt näyttää taas varastosaldo 0, äsken se oli 25+.

E: Ensimmäistä arvostelua: http://www.1up.com/reviews/battlefield-3-xbox-360-ps3
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Nyt on taas saldoilla. Ja lupailevat vielä lentopostittaa sen eli saattaisi jopa olla torstaina perillä.
Verkkokuuppa
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Heh, verkkiksen sivuilta bongattu:

Alustava julkaisu 27.10.2011. Loppuunmyyty!

TILAA NYT: Lähetämme pelit 25.-26.11. pikana lentopostitse jotta kirjeet olisivat julkaisupäivänä perillä.

Onhan se hyvä, että lähettävät pikana kuukauden kuluttua niin ehtii sitten julkkarina pelaamaan.:D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Voisivat pistää tonne jonkun enemmän suuntaa antavan numeron siitä, kuinka paljon tuota peliä varastossa on. 25+ ei oikein kerro paljoa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Minimap hooseessa :mad:

Mistä tiedät? Jos noin niin :mad:

E: Katsokaapa tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=rpMM4IOyd2M&feature=channel_video_title

ja

http://www.youtube.com/watch?v=NPqWirD7Yug

Lens of Truthin videossa PS3-versiossa kun tulee se tyyppi, joka yrittää puukottaa, niin sillä on selässä UMP, kun taas toisessa videossa Aks-74u, joka sillä pitäisi oikeasti olla. (PC-versiossakin oli). Lisäksi tyypillä on erilainen maski päässä.

E: http://www.youtube.com/watch?v=QlWbvYwDtiE Tässä videossa taas pelataan PS3 ja vihollisella on reppu selässä ja UMP uppoaa sinne samalla tavalla kuin xbox:lla Lens of Truthin videossa. :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Nyt se odotettu viesti tuli.
VPD:stä on LE tänään lähetetty. Toivotaan että torstaiksi tulee.
Kaikille niille, joille ei vielä kyseistä ilmoitusta ole tullut, niin toivotaan että se torstaina kuitenkin kopsahtaa niin pääsee koko KFIN BF3-yhteisö pelittämään ;)
Ennakkotilattu 2.9.2011, jos jotain kiinnosti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Nyt se odotettu viesti tuli.
VPD:stä on LE tänään lähetetty. Toivotaan että torstaiksi tulee.
Kaikille niille, joille ei vielä kyseistä ilmoitusta ole tullut, niin toivotaan että se torstaina kuitenkin kopsahtaa niin pääsee koko KFIN BF3-yhteisö pelittämään ;)
Ennakkotilattu 2.9.2011, jos jotain kiinnosti.

Itse tilasin normi version vpd.fi viime perjantaina ja maanantaina sain saman viestin.
Laittavat varmaan tänään tai huomenna sieltä postiin (hope so!).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Tänne tuli myös ilmoitus VPD:ltä tänään päivällä.

Täytyy pusertaa extra aggrella hommia valmiiksi, jotta voisi viikonloppuna "rentoutua". :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Verkkokaupan Ahvenanmaan myymälästä tilattu 20.6 ja vieläkin näyttää että odottaa käsittelyä :/

Oon uushomo täällä enkä tiiä miten onnistuu täällä, mutta tarvisin peliseuraa BF3:een :confused: Ottakaa yksityisviestillä yhteyttä jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Kaikille discshopista tilanneille: Hei,



Tavoite on, että asiakkaalla on tuote julkaisupäivänä. Jollei postissa tule odottamattomia viivytyksiä lähetyksemme toimitusaika on 1 arkipäivä. Saamme pelin tänään tai huomenna varastollemme, jolloin se lähetetään myös viimeistään huomenna tilaajille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Discshop toimittaa varmaan 99% tuotteensa päivää ennen, koska jos tilaat ennen klo 15 niin saat tuotteet seuraavana päivänä. Toki itella voi työntää kapuloita rattaisiin. En muista kuin muutaman erikoispoikkeuksen näissä ja silloin pelit ovat joko tulleet päivää ennen tai juurikin toimituspäiväksi. Tämä siis omakohtaiset kokemukset ja discshopia olen käyttänyt jo useamman vuoden.

Soitin niiden asiakaspalveluun ja sanoivat että keskiviikkona lähtee pelit postiin. Eli itse saan pelin varmaan vasta perjantaina Postin toiminnan tuntien. Sähköpostiin ei tule mitään ilmoitusta vaan se näkyy siellä "omat tilaukset"-sivulla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

itestä iha hyvä et se mappi näkyy, mukava saaha vähä infoo et millanen mappi se on, ja nähä maholliset etenemisreitit ettei sitten tarvii jäähä jonku kallion juurelle jumii

Pelaa ensin normi modea. Sitten kun on mapit tulleet tutuiksi niin pelaa HC modea niin pärjää ilman mappia. :)
 
Ylös Bottom