Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Eivät varmaan sitten lähettele niitä pelejä tilausjärjestyksessä tuolta Verkkokaupasta, tilasin alle kuukausi sitten ja tänään oli peli tullut postilaatikkoon.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Kysymys tästä Online Pass - jutusta, onko se konsolikohtainen vai käyttäjänimi kohtainen?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Miettikääpä näitä lukuja:

Battlefield 3 ships 10 million copies - Battlefield 3

Siis pelkästään kolme miljoonaa ennakkotilattua peliä, kokonaismyynniksi arvioidaan enemmän kuin BFBC2:lle joka on myynyt 11M :eek:

Vertailun vuoksi AC/DC lienee myynyt koko vajaa 40-vuotisen uransa aikana ~160 miljoonaa levyä (tjsp) eli on tämä kyllä iso bisnes tämä pelibisnes nykyään....
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Kysymys tästä Online Pass - jutusta, onko se konsolikohtainen vai käyttäjänimi kohtainen?

luulen että konsolikohtainen, olihan BC2 vip koodikin. Tämä siis oma villi veikkaukseni :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Itsellänikin tuli postilaatikkoon, hieno fiilis kyllä tuli.
Itse pitää kanssa käydä kaupassa ostamassa vähän herkkua bf kanssa.

Harmi, katsoin eilen kun storessa oli että "get back to karkand for free if you buy bf3" tietenkin olin että jes, senhän saa tosta vain, mutta nyt STORESTA pitäisi ostaa bf3 että saisi sen =/ No mutta ei sillä väliä, kaveri sharettaa sen mulle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Luojan kiitos et oli peli odottamas oven takana töistä tullessani ettei tarvinnu ruveta väkivaltaseks:D
Viikonloppu pelastettu, nyt bäfää ja kaljaa->

edit: ja jos jotain kiinnostaa vertailla, VPD:n Ahvenanmaan varastolta, lähetetty 2011-10-25 16:43:33
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Yay, pelit olivat kolahtaneet luukusta. Nyt sitten odotetaan, että pääsee kotiin joskus yöllä (-_-), niin testaukset pystyyn. :3

Online Passista, uskoisin että account kohtainen, kuitenkaan tuota pelin mukana tullutta koodia ei pystytä kai mitenkään palauttamaan, esim. storesta. Eli jos kone posahtaa, niin olisi sitten uuden Online Passin oston paikka. Sanokaa ettei se voi olla noin.

Itse ole vasta käyttänyt Mortal Kombatissa tuollaista Online Passia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

TAIVAS VARJELE MITÄ SIELTÄ TULEE? SIELTÄ TULEE BF3!
Nyt vaan pelaamaan, ja illemmalla vähän arvosteluja. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Ei se sitte tullu tänäänkään.:mad: Soitin vpd asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin, että jotkut ovat saanet pelin tänään jotkut ei koska tilauksia on ollut tuhansia niin peli pitäisi tullu maanantaina tai tiistaina.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

En nyt yritä haastaa riitaa mutta olisiko facepalmin paikka niille jotka rupeavat raivoamaan kun peli ei tullut, varsinkin niille jotka hätäpäissään tekevät raivoviestejä mutta peli tuli kuitenkin. Pientä itsetutkiskelua.
No kunhan porukka ei lähde kaduille purkamaan näitä meidän "kehittyneiden" maiden huolia niin mikäs siinä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

no nyt on paketti postissa, toivottavasti sisko muistaa sen sieltä myös tuoda nii pääsee illalla pelaamaa. ois lyhyempi matka nii kävisin hakemassa samantien mut minkäs teet kun asuu täällä korvessa ja kevariki huollossa
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

En nyt yritä haastaa riitaa mutta olisiko facepalmin paikka niille jotka rupeavat raivoamaan kun peli ei tullut, varsinkin niille jotka hätäpäissään tekevät raivoviestejä mutta peli tuli kuitenkin. Pientä itsetutkiskelua.
No kunhan porukka ei lähde kaduille purkamaan näitä meidän "kehittyneiden" maiden huolia niin mikäs siinä.

Itse naureskelin ihan samaa :D Hyvällä tavalla tosin...
Kun jo on ehditty verkkokaupalle pistää vihaista palautetta vaikka posti tuli vaan tunnin myöhemmin yms. lol

Itse olen aika samanlainen joskus, joidenkin pelien kohdalla - että sitä postilaatikkoa melkein tuijottaa ikkunasta vartin välein josko näkisi juuri postinkantajan laittamassa sinne pelikuorta.

Vihaisia palautteita ei ole tullut laitettua, mutta kyllähän niitä "vloppu pilalla" pettymyksiä on tullut ja se on aina jatkuvana painajaisena kun pelin julkaisu osuu perjantaille ja postiin pitää luottaa.

Nyt en kyllä edes Battlefield 3 ole tilannut, kunhan tutkiskelen threadia, pohdiskelen ostoa ja odottelen ihmisten ensivaikutelmaposteja :)

Mieli tekisi nimittäin ostaa, mutta koska kaverilistassa ei ole ihmisiä oikeastaan ollenkaan, en tiedä miten se publicilla menisi ilman mitään tiimihenkeä tuntemattomien kanssa..

Ja voi sitä random rölläyksen määrää.. ainakin voisi kuvitella.

Upealtahan tuo peli näyttää kyllä... <3
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Discshopin tilaus saapui myös tänään. Nähdään taistelukentillä toverit!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Battlelogista löytyy nyt myös KonsoliFIN Platoon.

TAG: KFIN
Nimi: KonsoliFIN

darth-vader+join+me+and+we+will+rule.jpg
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Verkkokauppa.comista tilanneet: Löytyykö specact -skinien koodi sähköpostista, pelikotelosta vai jostain muualta?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Luojan kiitos et oli peli odottamas oven takana töistä tullessani ettei tarvinnu ruveta väkivaltaseks:D
Viikonloppu pelastettu, nyt bäfää ja kaljaa->

edit: ja jos jotain kiinnostaa vertailla, VPD:n Ahvenanmaan varastolta, lähetetty 2011-10-25 16:43:33

Oma kopio oli lähetetty 16.30 eikä vain siltikään tullut. Pikkasen kyllä harmittaa..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Konsolinetistä ennakkotilattu tuote, ei vieläkään (ma 31.10) perillä.. Viimenen ostos kyseisestä kaupasta.
 
Ylös Bottom