Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dero Zero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Pahoittelen OT! Onko Medal of Honor Tier 1 omistajat jo saaneet koodit tulevaan betaan? Itsellä oli ollut joku täysin random sähköposti EA:n päässä. Sähköposti on nyt vaihdettu omaksi, mutta asiakaspalvelija ei ollut varma onko koodit jo lähetetty sähköposteihin. Kylläpä reikä reppee jos koodi on mennyt sivu suun :(

Ei oo ainakaan mulle tullu mitään koodia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Tossa koitin plärää nettiä ja googlettaa yms... Kysyisin siis onko kukaan tietoinen tuleeko tämä tukemaan move ja ase yhdistelmää? Olin laivalla vähän aikaa sitten ja se laivan kolikko räiskintäpeli missä on ase on kyl hyvä ja koukuttava toisinko ku padilla pelatessa...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Olikos siinä ihan se koodi mukana vai oliko se vain ilmoitus siitä että pääset mukaan?

Lainattu täältä : Battlefield Blog


Recently a Medal of Honor: Limited Edition Beta newsletter went out to users. What is that all about?

Well, that newsletter says you are entitled to play the beta in September. It is however not a ticket or a code. If you purchased a copy of Medal of Honor with the Battlefield 3 Beta sticker on it, you are eligible for the Beta. If you have not received the newsletter, make sure you opt in on your EA Profile to receive them. Also, if you haven´t received the newsletter and own a copy of Medal of Honor: Limited edition, you are eligible to play in the beta.*
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Tossa koitin plärää nettiä ja googlettaa yms... Kysyisin siis onko kukaan tietoinen tuleeko tämä tukemaan move ja ase yhdistelmää? Olin laivalla vähän aikaa sitten ja se laivan kolikko räiskintäpeli missä on ase on kyl hyvä ja koukuttava toisinko ku padilla pelatessa...
Ei ole move tukea tässä pelissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]


Kuulostaa todella hyvältä. BC2'ssa oli hieman pettymys, kun kaikki awardit tuli hommattuu ennen lvl 50 ja sitten lvl 50 jälkeen ei ollut oikein muuta saavutettavaa kuin platinatähdet. Toivottavasti aseiden unlockaaminen ei ole niin nopeaa kuin BC2'ssa. Kaikki aseet sai jo ennen lvl 20.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

väitätkö että ne kusettaa ja en saa koodia? minä ainakin luulen sellaisen saavani kuhan se beta lähestyy ja olen siis tier 1 editionin omistaja.

Miksi et saisi? Lueppa mun postaus tossa vähän ylempänä. Siinä kerrotaan, että jos omistat MOH T1 editionin niin pääsee betaan aiemmin kuin muut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Tier ykkösen omistajat tosiaan pääsee huimat 48 tuntia aikasemmin betaan, ennen kuin se muuttuu avoimeksi. Ei voi kuin nauraa EA:n ja Dicen suuntaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Huoh, eli ostin jonkun paskan MoH:in että pääsee pari päivää ennen muita pelaamaan...:mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Tier ykkösen omistajat tosiaan pääsee huimat 48 tuntia aikasemmin betaan, ennen kuin se muuttuu avoimeksi. Ei voi kuin nauraa EA:n ja Dicen suuntaan.

Lähdettä tälle tiedolle?

Jos se on vaan 48 tuntia niin eipä sitte kantsi turhaan ostaa mitään medal of honorii...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Tier ykkösen omistajat tosiaan pääsee huimat 48 tuntia aikasemmin betaan, ennen kuin se muuttuu avoimeksi. Ei voi kuin nauraa EA:n ja Dicen suuntaan.

Tuleeko ihan kaikille avoimeksi vai onko se PS+-jäsenille? Oon pitänyt jo parin kuukauden ajan 15 euroo tilillä säästössä siltä varalta, että jos se tulee PS+'lle, kun yleensä kaikenlaiset betat tulee sille.

Edit: BF3 Spectact-asut niille ketkä eivät ole vielä nähneet, click!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Jos se on vaan 48 tuntia niin eipä sitte kantsi turhaan ostaa mitään medal of honorii...

Ylipäätänsä betoista maksaminen on hyvin kyseenalaista. Keskeneräinen koodi, joka ei välttämättä toimi missään vaiheessa lyhyen testijakson aikana. Miksi maksaa tälläisestä? Medal of Honor oli hieno kokemus suomalaisessa peliseurassa ja yksinpelistäkin löytyi omat hetkensä, kannattaa hankkia jos jostain alennuslaarista löytyy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Lähdettä tälle tiedolle?

Jos se on vaan 48 tuntia niin eipä sitte kantsi turhaan ostaa mitään medal of honorii...

Tossa lähde: Battlefield Blog


Lainattu sieltä: 48 Hour Early Access to the Open Beta
What it is: A 2 day (48 hours) early access to the Battlefield 3 Open Beta starting in September 2011.
Where to get: By pre-ordering the digital download PC version of Battlefield 3: Limited Edition on Origin or by being a first-hand Medal of Honor: Limited Edition or Medal of Honor: Tier 1 Edition player.
Available: 48 hours before the Open Beta goes public for everyone.

Ja siihen betaan ei tarvi PSN+ jäsenyyttä, vaan se on avoin kaikille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Puhuisivat edes suoraan demosta eikä betasta.
Kyllä ainakin BC2:n open beta oli ihka oikea beta, vaikka se toimikin yhtä hyvin kuin mikä tahansa retail-valmis tuote. Jos katsoo betavideoita ja vertaa lopulliseen tuotokseen, niin ainakin Port Valdezin off-limits areaa on radikaalisti muutettu betasta retailiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Kyllä ainakin BC2:n open beta oli ihka oikea beta, vaikka se toimikin yhtä hyvin kuin mikä tahansa retail-valmis tuote. Jos katsoo betavideoita ja vertaa lopulliseen tuotokseen, niin ainakin Port Valdezin off-limits areaa on radikaalisti muutettu betasta retailiin.
Nyt meni Stammy väärin. BC2 beta oli vain PS3 ja kenttänä oli Arica Harbor. Demossa sen sijaan oli Port Valdez. Demo oli jo melkein prikulleen samanlaista kuin lopullinen versio, mutta betan jälkeen oli vielä valjon muutettavaa.
 
Ylös Bottom