Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos ruudussa vilkkuu välillä kirkkaat värit, niin luulisin että se johdu bugaamisesta, vaan siitä kun joku tähtää sinua silmiin lasertähtäimellä.
Äkkiseltään ehkä liian CODimainen tunnelma. Pelin edetessä sinne metrotunneleihin tuntuu, että porukan valtaa silmitön riehumisilmiö. Aika sekava kenttä.
Äsken kuolin keskelle vihollis squadia ja hetken siinä makoiltua näkökyky palautui ja käteen ilmesty pistooli. Siinä sai sitten koko squadi nassuun kun eivät huomanneet mun ihmeparantumista.
Mulla toimii kaikki tähtäykset, pystyy juoksemaan kun haluaa, revive ei toimi kuin vasta isommilla leveleillä kuten BFBC2:kin... mutta Squadit ei toimi yhtään eikä mikilliset kuulu edes vaikka päästään samaan Squadiin 10 yrityksen jälkeen, eli siis betassa ollaan...Kyllä huomaa, että beta on menossa. Paljon on ongelmia mm. tähtäystä ei saa päälle, ei pysty juoksemaan, revive ei toimi, squadit ei pysy kasassa ja isoin harmi eli mikit ei pelaa ollenkaan.
Revive ei toimi kuin vasta isommilla leveleillä kuten BFBC2:kin...
Jotkut saanut salsanoja tuohon suljettuun caspian border mappiin PC:llä. videoissa hävittäjällä lentämistä sun muuta, hienoltahan näyttää
Battlefield 3 - Caspian Border Multiplayer Gameplay (HD).mp4 - YouTube
BATTLEFIELD 3 BETA- JETS GAMEPLAY (CASPIAN BORDER) - YouTube
Kai tässä on myös se ainoa oikea moodi mukana?
Hardcore.
Alemman videon kohdassa 1:14 näkee kyllä miten avara tuo mappi on. Jumalauta sentään... :O
Lisäys, jääkö statsit yms aseiden avaukset yms yms voimaan, kun lykkäät levyn koneeseen? Vai tarviiko aloittaa alustaa?
Huomenna vasta. Kellonajan huomaat siitä, kun foorumilla joku ekan kerran kiljaisee.Vai onko open beta ees alkanu vielä?
Miten tota betaa pääse pelaamaan? Ei mulla ainakaan anna ladata sitä tuolta storesta. Vai onko open beta ees alkanu vielä?