Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]
Battlefield 3 - peliseura [PS3]
Siinä on neljä sivullista peliseuraa
Battlefield 3 - peliseura [PS3]
Siinä on neljä sivullista peliseuraa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli sitten ostettua limited edition PS3:lle Joskus myöhemmin ostan PC:lle.
Hyvältä peliltä vaikuttaa & kokoversio kuulostaa erittäin herkulliseltä. Oliko konsoleilakin noita kulkuneuvoja? Vissiinkin vähemmän kuin PC versiossa.
Oliko niin, että BF3:ssa laatikot piti laittaa tulille käsin?
Minä. Ja epäilen edelleen. Jos nettikoodia ei saada kuntoon, niin millään muulla ei ole mitään väliä. Tai miksi minimappiin pitää ilmestyä jotain pääkalloja kun tiimikaveri kuolee? Lol. Tankitkin korjautuu itsestään. Onhan siellä toki hyviäkin uudistuksia, kuten m-comin purku 200 pistettä.
Eiköhän pelin hyvyys/huonous selviä sitten kun peliä vähän pelailee tuossa syksymmällä.
Kuten sanoit jengillä menee sekaisin betan ja demon välinen ero. Ei tätä mikä nyt on käynnissä, voi betaksi sanoa. Peli on jo valmis ja painossa. Julkaisupäivänä päästään kaikki latailemaan vähän patcheja. Jee. Ja lisää tulee varmasti.
Haha, kyllä pisti naurattamaan, kun unlockasin vihdoinkin sen EOD-botin aka WALL-E'n. Jätin sen defenderinä sinne pieneen tunneliin, josta pääsee hyppäämään siihen hyökkääjien puolella olevaan metrotunneliin. No pian porukkaa alkoi lappaa sinne tunneliin ja he menivät sinne tunnelin perälle. Pistin sitten WALL-E'lla kaasun pohjaan ja syöksyin kohti niitä hyökkääjien kaataen ne kaikki roadkillillä.
Toinen hulvaton tapaus oli se, kun vihollisen reconi pysähtyi tuijottamaan WALL-E'ani, niin tietenkin roadkillasin senkin.
HAHHAHHAAAsitten WALL-E'lla kaasun pohjaan ja syöksyin kohti niitä hyökkääjien kaataen ne kaikki roadkillillä.
Hahaha Äsken oli kyllä kummallinen erä :S
Semmonen lasersota kun ampu niin ilmaan jäi sellasia ihmeellisiä hohtavia viivoja .
Loppua kohden peli rupes lagimaan niin paljo että ps3 jääty ^^
AArrh! Tekee kyllä mieli ostaa myös PS3:lle tämä. Alunperin oli ajatus, että ostan PC:lle ensi vuoden puolella. Mitä mieltä te olette? Kannattaako hankkia PS3:lle ja myös myöhemmin PC:lle? Löytyykö peliseuraa PS3:lle?
Itse pistän pc-version tilaukseen ja kasaan uuden koneen tätä varten, säästänpähän hermoja.
Ymmärrän, että se on kivaa tulla jälleen trollaamaan tänne meitä konsolipelaajia, mutta hiiri&näppis-kombo ei vaan sovi kaikille, kuten minulle ja oon tyytyväinen tähän konsoliversioonkin. Ja kyllä suurin osa niistä jonneista tipahtaa pois, kun MW3 ilmestyy.Osta suosiolla pc:lle. Tuo beta on kyllä aikamoista kuraa konsoleilla vrt. pc. Peli on muutenkin suunniteltu nimenomaan pc:lle ja konsoleista on karsittu kaikki pois. Lisäksi konsolipuolella on aivan liikaa codi-jonneja joilla ei ole mitään käsitystä miten tätä peliä pitää pelata. Itse pistän pc-version tilaukseen ja kasaan uuden koneen tätä varten, säästänpähän hermoja.
laitetaan nyt tännekkin, autetaan diceä. ea:lta tuli sähköposti jossa sanottiin että "Auta meitä testaamaan palvelinkapasiteettimme riittävyys lauantaina 8.10. ja sunnuntaina 9.10.2011. Kiitos osallistumisestasi. DICE-tiimi"