Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko kellään tietoa koska se beta tulee ladattavaksi?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Kun tossa luin että EA on aikeissa siirtyä vain digitaaliseen jakeluun, niin tekispä suuren harppauksen ja pistäis BF3 PS storeen myyntiin! :rolleyes:

Edit: Toivottavasti tohon yksinpeliin saa sitte semmosen reilumnkokosen tekstityksen. BC kakkosessa 720p ja pieni telkka niin pitää suurennuslasil kattoo että saa selvää teksteistä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Kun tossa luin että EA on aikeissa siirtyä vain digitaaliseen jakeluun, niin tekispä suuren harppauksen ja pistäis BF3 PS storeen myyntiin! :rolleyes:

Edit: Toivottavasti tohon yksinpeliin saa sitte semmosen reilumnkokosen tekstityksen. BC kakkosessa 720p ja pieni telkka niin pitää suurennuslasil kattoo että saa selvää teksteistä.

Tai sitten ongelmana on liian pieni tv? Itellä ei ainakaa ollu liian pienellä noi tekstit 32 tuumasella
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Tai sitten ongelmana on liian pieni tv? Itellä ei ainakaa ollu liian pienellä noi tekstit 32 tuumasella

Siis??? Niinniin. Kyllä mä teksteist saan selvää jos pistän resoluutioks sen 567p tai jotai sinneppäin...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ihan hyvin näkyy 22 tuumasellaki noi tekstit täysillä resoilla. Sit vaan penkkiä lähemmäks tai optikolle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ei se mun mielestä riipu siitä television koosta, vaan siitä laadusta, mulla on väliaikasesti joku 32 tuumanen putkitv, johon ei tosiaankaa mitään HDMI-liitäntää löydy, niin teksteistä ei mitään selvää saa :D
Olis sitten vaikka 15 tuumanen 1080p'llä, niin kyllä mä saan selvää, jos joku 567p 42 tuumanen, ni emmä siitä selvää saa :d
Se kyllä riippuu televisiosta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

kyllä se tuossa on aika selvää että so johtuu siitä putkitv:stä itellä oli samallailla kesällä sit vaihtu tv normi taulutv:seen niin se tekstikin selveni peleissä. se on vaan tuo kehitys menny kuvanlaadussa niin paljon eteenpäin että ei uusia pelejä ole tehty putkitv:stä pelattavaksi.:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Itsekkin huomasin tuon kuinka paljon parempi on tuo HDMI liitännän laatu kuin scart tuossa pari vko sitten kun korjasin vanhan ps3 kuntoon ja uudemmassa oli HDMI kiinni niin en jaksanut ottaa siitä piuhaa niin joutu sen scartilla laittamaan niin olik kyllä semmoista saishea se kuvan laatu et hyvä et sai valikossa teksteistä selvää
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Kun tossa luin että EA on aikeissa siirtyä vain digitaaliseen jakeluun, niin tekispä suuren harppauksen ja pistäis BF3 PS storeen myyntiin! :rolleyes:

Edit: Toivottavasti tohon yksinpeliin saa sitte semmosen reilumnkokosen tekstityksen. BC kakkosessa 720p ja pieni telkka niin pitää suurennuslasil kattoo että saa selvää teksteistä.

Itsellä ei mitään tätä digitaalista jakelua vastaan, mutta toivottavasti siihen ei mennä koskaan että enää ei saa ostettua ihan levyllä peliä, koska nykyään uusien pelien hinnat Storessa on kyllä liikaa. Ahvenanmaalta kun saa siihen reiluun 43€ hintaan oikeastaan minkä tahansa uuden pelin, Storessa se 60€. Ja se vajaa 17€ on rahaa sekin...
Varsinkin jos EA/BF-sarja tähän siirtyy niin voi voi :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

löytyykö täältä(KFIN) jotain klaanitoimintaa kyseiseen peliin? :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Peliseurasta tuskin ainakaan on pulaa. :)

Vielä kuukausi...

Vielä kuukausi ja kahdeksan päivää. Ensimmäinen peli jonka julkaisun tietää tasan tarkkaan ja tulee laskettua kuukaudet ja päivätkin. :D

Nyt on sitten tullut (taas) tietoa betan julkaisu ajankohdasta:

betadate.jpg


Tuo Lennard Seah on yhden serverihotellin omistaja, joten heillä saattaa tosiaan olla ennakkotietoja julkistuksesta, jotta voivat varautua kapasiteetin puolesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Toivottavasti tuo pitää paikkansa, sillä mä en kestä enää odottaa :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

C4rl1to Carlos L Ferraz
Awaiting the news from BF today..is its a BFBC2 patch or BF3 news??

Noin huutelee DICEn community manager Twitterissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko tässä jotain yhtenäistä tarinaa tässä pelisarjassa, että tyyliin tarvitsee/kannattaa ostaa aiemmat osat, että pääsee peliin mukaan? Trailerit näyttäneet meinaan sen verran hyvälle jne. että ajattelin laittaa tämän ostoon, mutta edelliset osat ovat jääneet pelaamatta. COD rupee olemaan omalta osalta nähty, kun ei ole nuo edelliset osat enää koukuttaneet niin ajattelin, että tästä voisi taas saada jotain uutta irti! :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko tässä jotain yhtenäistä tarinaa tässä pelisarjassa, että tyyliin tarvitsee/kannattaa ostaa aiemmat osat, että pääsee peliin mukaan?


Eipä tässä mun mielestä sinänsä mitää yhtenäistä tarinaa ole.. Bad Companyt on ihan eri sarja ja siinä on kans oma stoori, mikä ei taas oo niin vakavahenkistä äksöniä kuin näissä Battlefieldeis. Ei ollu BF2 mitään kampanjaa muistaakseni ollenkaan, että eiköhän tää BF3 tarina oo ihan omanlainen. Jej, 9 päivää enään betaan!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Beta mappina Operation Metro. Käy mulle, mutta virallisilla foorumeilla vähän muunlainen tunnelma :D Perus internettiä.

Level of Disappointment/Excitement - Electronic Arts UK Community

Sanonpahan vaan Alphan pelaajana (kiitos quassimonin) että voisi toista mappia pelata sillä kyseinen mappi ei anna sitä BF tunnelmaa ollenkaan. Ja sitä paitsi olen ihan varma että joku Dicen työntekijä sanoi aikaisemmin että beta mappi ei olisi Metro mappi. Erittäin pettynyt olen.
 
Ylös Bottom