Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Mulle toi metro-mappi käy ihan hyvin, varsinkin kun ei tossa alphassa ollut mukana.
Hassua vaan että tulee näin myöhään, eiköhän levyt ole painossa silloin viimeistään kun beta loppuu. Testataanko tossa vaan sit servereiden kestävyyttä vaiko ekaa patchiä varten?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko tässä jotain yhtenäistä tarinaa tässä pelisarjassa, että tyyliin tarvitsee/kannattaa ostaa aiemmat osat, että pääsee peliin mukaan? Trailerit näyttäneet meinaan sen verran hyvälle jne. että ajattelin laittaa tämän ostoon, mutta edelliset osat ovat jääneet pelaamatta...

Nou hätä. Jopa BFBC2:n hupaisan "pelastetaan maailma ja heitellään samalla hauskoja letkautuksia" -tarinan pystyi hyvillä mielin pelaamaan läpi ilman minkäänlaista tuntemusta BFBC1:n tarinasta. Ja nyt tämä BF3 on ihan oma lukunsa: uudet hahmot ja kaikki. Lisäksi ollaan siirrytty enemmän CoD-tyyliseen vakavaan meininkiin. Eli oikeastaan BF3:n ja Bad Companyjen tarinalla ei ole mitään yhteistä. Ja BF2:ssahan ei mitään yksinpelitarinaa edes ollut.

Eli todellakin ostat tämän!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Itse olen varsin tyytyväinen tuohon että valittiin "perusmappi" betaan, koska jos siihen olisi laitettu vaikka tuo CB niin siihen lentelyyn yms. temmellykseen kerkeisi jo hieman puutua. Hyvä että jättävät sen varsinaiseen peliin. (Toki oishan se varmaan ollu hyvä testata jetit yms. härvelit jo betassa.) Toivottavasti vältyttäis suuremmilta nettiongelmilta sitten heti itse pelin julkasussa nii oisin tyytyväine :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Itse olen varsin tyytyväinen tuohon että valittiin "perusmappi" betaan, koska jos siihen olisi laitettu vaikka tuo CB niin siihen lentelyyn yms. temmellykseen kerkeisi jo hieman puutua...

Itsekin aikoinani rakastin BF2:n Gulf of Oman -demoa niin, että jäi lopulta itse varsinainen peli ostamatta ja tahkosin vain demoa (taitaa vieläkin olla demon serverit täynnä, jos yhtään uskallan arvata :D). Vasta kuukausia myöhemmin hommasin itse BF2:n ja ei se kyllä enää iskenyt niin kovaa. Teki vain mieli edelleen pelata niitä Gulf of Oman 24/7 -servereitä siinä kokopelissäkin. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko se beta tulossa nyt 27 vai 29 päivä?
Ja mikä ihme siinä on, että kaikki on betaa oottanut, ja nyt osa rupee marisemaa pelkän mapin takia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

29.9. päivä kaikille, 27.9 MoH LE:n(tjsp) ostaneille.

Tulisi vaan tietoa miten pääsee mukaan tuon MoH LE:n kanssa. Itsellä on ja rekisteröinytkin aikanaan paketin mukana tulleiden ohjeiden mukaan. Nyt katselin tuolta EA originin puolella niin siellä jostakin syystä että itsellä normi versio... Osalle porukkaa tullut mailia nettifoorumien mukaan betasta. Vaatiiko tuo yleinen beta P(l)ayStation + :n ?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Tulisi vaan tietoa miten pääsee mukaan tuon MoH LE:n kanssa. Itsellä on ja rekisteröinytkin aikanaan paketin mukana tulleiden ohjeiden mukaan. Nyt katselin tuolta EA originin puolella niin siellä jostakin syystä että itsellä normi versio... Osalle porukkaa tullut mailia nettifoorumien mukaan betasta. Vaatiiko tuo yleinen beta P(l)ayStation + :n ?

Tuolta löydät vastaukset noihin kysymyksiin.

Battlefield 3 Beta – Try the new shooter from DICE before everyone else
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]



Offtopic:

Melkonen mylly saa pc olla, että ultralla pyörisi:/ Itse tuli hankittua gtx 570 tätä varten ja ilmeisesti olisi pitänyt vielä enemmän rahaa pistää likoon...noh toivottavasti High:lla edes pyörisi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ei noit suosituksii kannata niin tarkkaa kattoo.. Markkinointi kikkailua vaan että saadaan ihmiset ostamaan nämä vanhat kortit pois tuolta hyllyiltä, kun kummiskin loppuvuodesta tulee atilta ja nvidialta luultavasti uudet kortit..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Aijaijaijaiii! Tää pelihän on unelma.
Aseita riittää, toisin kuin BC2'kkosessa pelasin puol viikkoo ja oli kaikki aseet -.-
Ja toi M1911 pistooli veteran ase? Se täytyy heti hankkia, kun se on BC2'kkosessakin oma lempi pistooli, ja platinumkin löytyy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Mielenkiintoinen yksityiskohta kun avattavista kilkkeistä ei ole asetettu mitään omaa kattoa beta-versiolle. Testijakson jälkeen tilastot luonnollisesti nollataan. Lisäksi vielä kavereiden peleihin pääsee jo tässä vaiheessa liittymään, joten nimeä Peliseura-ketjuun.

ARE THERE ANY RESTRICTIONS TO PLAY TIME IN THE BETA?

YOU CAN PLAY FOR AS LONG AS YOU WANT DURING THE TIME OF THE BETA. THERE WILL BE NO CAP ON HOW FAR YOU CAN RANK UP OR WHAT YOU CAN UNLOCK.

Lähde: Battlefield 3 Beta – Try the new shooter from DICE before everyone else
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Eli periaatteessa ei tarvitsisi peliä ostaa, vaan hakkaisit betaa :D
Muutes, kun betaa pelaat ja sanois, että oisit 20lvl, sitten saat ite pelin, ja sitä alat pelata, niin alkaako alusta vai voiko jatkaa ihan siitä, missä kohti betassa on?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Muutes, kun betaa pelaat ja sanois, että oisit 20lvl, sitten saat ite pelin, ja sitä alat pelata, niin alkaako alusta vai voiko jatkaa ihan siitä, missä kohti betassa on?

Kaikki tilastot nollataan ja peli alkaa kaikilta samalta viivalta. Täytyy nyt kuitenkin muistaa beta-version olevan testiä tekijöiden taholta, jossa koodi on jo valmiiksi vanhaa ja serverit voi olla alhaalla puolet jakson pituudesta. PC-puolella tämä tulee näyttäytymään monelle lähinnä benchmarkkina oman koneen suorituskyvylle - tarvitaanko uutta rautaa vai nou. Meillä konsolipuolella saadaan olla tyytyväisiä, jos kaikki verkkopelin perustoiminnot pelaa heti betasta lähtien.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

BC2'en betassakin pystyi hankkimaan vaikka max rank ja kaikki härvelit sun muut, mutta siinä kesti törkeän kauan. Ite vedin melkeinpä pelkästään engineerillä ja sain UMP-45'n unlockattua vasta joskus 25-30 levuna. Toivottavasti BF3'ssa DICE pitää nuo avaamisjutut samanlaisena kuin betassa. Pisti ärsyttämään BC2'ssa, kun kaikki aseet saikin unlockattua samalla levulla kuin yhden kitin viimeisen aseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Jees innolla ootellaan.. harmi kun betaan tulee vain yksi mappi, saattaa tylsistyy vähäsen, jos pelaa paljon.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

En itse kyllä halua vielä mihinkään hirmuisin isoihin rankkeihin päästä jo pelkässä betassa. Sitten se maistuu puulta itse pelissä. :p Mutta ihan hyvä tosiaan, että tuli tällanen putkimaisempi Rush-mappi, niin tulee sitten "yllätyksenä" ne laajat Conquest-mapit hävittäjineen. En malta odottaa Gulf of Omania!
 
Ylös Bottom