Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dero Zero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ja toi gameplay varmaan tuntuu keskeneräiseltä koska, hmmm... tämä on keskeneräinen? BETA?

Joo tottakai siis glitchiä, bugia ja keskeneräsyyttä löytyy, mut toi yleinen "pelitatsi" (vaikee selittää sanallisesti) tuntuu jotenki aika kämäseltä. Näin ainaki siis boksilla. Olis siistiä päästä tyyppaamaan pleikkarilla vertailun vuoks. Se on muuten jännä miten noista tubevideoista ei lopulta välity toi pelin "pelattavuus".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Muuten, kill assisteista tuntuu saavan aina eri määrän pojoja, perustuuko nuo pisteet nykyään siihen prosentuaaliseen määrään vahinkoa mitä olet saanut kyseiselle viholliselle aiheutettua?

Näin se vissiin on. Itse tein yhdessä pelissä vastustajaan lämää, kuolin itse ja killcamin mukaan vihulla oli 4 % hp:tä jäljellä. Sama jantteri kuoli samantien minun jälkeeni ja sain sitten 96 assist pointsia. Hyvä systeemi sinänsä, ei tommoiset "tappojen ryöstöt" haittaa niin paljoa. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko tuosta laseristä mitä hyötyä itselleen? muuta kun että vihollinen kyllä jo näkee kilometrin päästä
Tuo asevalikko kyllä ihmetyttää on todella hankalasti toteutettu, kai siihen joskus tottuu vielä. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ihan mukavalta toi beta tuntuu. Muutama bugi tullu vastaan ja silmät menee kipeiks tost tähtäimen pomppimisesta, mut ei se mitään. Pääasiassa oli loistavaa menoa. Mietin vaan, että missä tuolla mahtaa olla mute toiminto vai onko se unohtunut?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko joku jo ehtinyt selvittää, mikä merkitys on tuolla Battlelogin "Set Primary"-valinnalla, joka ilmestyy ilmeisesti silloin kun olet liittynyt useampaan joukkueeseen (Platooniin)? Maalaisjärjellä voisi kuvitella pelaajan tilastoinnin silloin satavan tämän valitun joukkion koriin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko tuosta laseristä mitä hyötyä itselleen? muuta kun että vihollinen kyllä jo näkee kilometrin päästä
Tuo asevalikko kyllä ihmetyttää on todella hankalasti toteutettu, kai siihen joskus tottuu vielä. :rolleyes:

Ainakin voisi äkkiseltään kuvitella että hardcoressa tuo auttaa lonkalta tähtäämistä aika paljon, muutenhan tuo on lähinnä kosmeettinen, en ainakaan tässä betassa ole varsinaista käyttöä löytänyt.

Asevalikko oli omasta mielestäni aika tumpelo myös alkuun, mutta nyt kun on säätänyt tuon kanssa vähän enemmän, niin on tuo vaan omalla tavallaan hyvä. En ole huomannut voiko eri aseisiin tallentaa defaulttia, mutta tuo olisi näppärä. Tuntuu että erilaiset lisäosat tykkeihin ovat tässä paremmin toteutettuja kuin BF:BC2:ssa, ainakin tuntuu paremmalta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko tuosta laseristä mitä hyötyä itselleen? muuta kun että vihollinen kyllä jo näkee kilometrin päästä
Tuo asevalikko kyllä ihmetyttää on todella hankalasti toteutettu, kai siihen joskus tottuu vielä. :rolleyes:

No sehän on esim. lonkalta ampuessa todella hyvä, ja vastustaja saattaa myös vähän sokaistua siitä kun naamaan töhöttää.

Mutea ei tosiaan ole.

EDIT: Tuosta sotilaan krapulahorkasta sen verran, että ilmeisesti deadzonea ei ole tarpeeksi tikuissa, vaan tatti pitää asetella huolella keskelle että äijä lopettaa kramppaamisen. Vanhalla räkäohjaimella ongelma korostuu.

Tuota yleistä huojuntaa ja kameran heilumista on myös omaan makuun liikaa, tulee vähänkin pidemmässä sessiossa merisairaaksi. Tähän kun lisää pelin aiheuttamat epileptiset oireet, niin olo on aika kurja parin tunnin session jälkeen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko muilla aistittavissa aivan armotonta lagimista?

Itsellä tuntuu että oma hahmo on sekunnin myöhässä kaikessa mitä ympärillä tapahtuu. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään kun erittäin monesti kuolee ennenkuin vihollinen on omalla ruudulla ehtinyt ampua yhtään laukausta tai edes ehtinyt kääntyä sinuunpäin. Saatika sitten kuolema tulee kun olet jo ehtinyt nurkantaakse suojaan ja ehdit jo huokaista helpotuksesta. Ja hauskintahan on se kun kuolet mystisesti ja maassa näet kuinka sinut tappanut vihollinen kipittää nurkan takaa, josta mitään mahdollisuutta ei olisi tappaa... :confused:

Lisäksi monesti etenkin haulikoilla tapahtuu tätä että ammut vihollista useamman kerran läheltä ja hitbox kyllä ilmaantuu. Mutta sitten vihollinen kääntyy, ampuu sinut ja healtit ovat 100% ?? :eek:

Ilman tätä armotonta lagaamista peli olisi kyllä aivan loistava. Intoa vaan syö se että kuolet monta kertaa putkeen ilmaan minkäänlaista logiikkaa, saatikka mahdollisuutta tapella takaisin.

Muissa Battlefieldeissä ei ole itsellä lagimista ollut havaittavissa lähes yhtään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

...

EDIT: Tuosta sotilaan krapulahorkasta sen verran, että ilmeisesti deadzonea ei ole tarpeeksi tikuissa, vaan tatti pitää asetella huolella keskelle että äijä lopettaa kramppaamisen. Vanhalla räkäohjaimella ongelma korostuu.

...

Jaa, luulin vain parhaan ohjaameni menneen huonoon kuntoon, kun hahmo liikkuu vieläkin eteenpäin, vaikka on päästänyt jo analogitapista irti. Ja ennen ei kyllä ole juurikaan tuollaista esiintynyt peleissä, koska eivät nuo tapit tuossa ohjaimessa jumittele. Toisessa ohjaimessa taasen L3 jumiutuu vaikka mihin ilmansuuntaan, joten sillä en uskalla edes kokeilla. Mutta tuota deadzonea jos saisi ihan hitusen suuremmaksi kuitenkin, niin olis hyvä.

EDIT: Näyttää muuten hienolta tuo valaistus, kun kattoo metrotunnelista sinne hyökkääjien spawnipaikkaan päin (se maahan räjähtänyt reikä siis).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Saa nähä tuleeko pelattuu metroo enää ollenkaa sit julkasupäivä jälkee :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Joo tottakai siis glitchiä, bugia ja keskeneräsyyttä löytyy, mut toi yleinen "pelitatsi" (vaikee selittää sanallisesti) tuntuu jotenki aika kämäseltä. Näin ainaki siis boksilla. Olis siistiä päästä tyyppaamaan pleikkarilla vertailun vuoks. Se on muuten jännä miten noista tubevideoista ei lopulta välity toi pelin "pelattavuus".

Jos ja kun tämä peli kolahtaa postilaatikosta kotia ja pelaaminen on samanlaista kuin nyt, niin kyllä minuakin ottaa päähän. Varsinainen pelaaminen on mielestäni enemmän kuin kohdallaan, mutta tuo tutina, maan alle häviäminen, pikseleihin juuttuminen yms. bugit joita tällähetkellä vastaan tulee ei mielestäni ole täyden rahan arvoinen suoritus. Tästähän ei voi muuta kuin parantaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Tänään on ollut aiempaa enemmän maan alle sukeltelua. Erityisesti ensimmäisten laatikoiden välissä, betoniporsaiden kohdalla, on tullut oltua vähän väliä kaulaa myöten suossa. Pelituntuma on myös kuvaillut kaltainen. Ohjain myös pomppii ja vatkaa, mitä en ole havainnut aiemmin. A-laatikon edusta on muodostunut toki jo klassikoksi. Ilmeisesti kranujen maahan aikaansaamat kuopat ovat osasyynä ongelmaan.

Tämän päivän hupihetket tulivat ehdottomasti taistelussa toisesta ulottuvuudesta. Tipahdin A-laatikon vasemmalta puolen kuoppaan. Olin juuri heittäytymässä itsetuhoiseksi, kun vihu juoksi laatikolle. Moraali horjui ja päätin pelata joukkueen parhaaksi niistämällä pojan polvilleen. Käännyin kohti hyökkääjien pesää ja huomasin kuinka betoporsaiden kohdalta tippui vihollinen "toiseuteen". Omia tiimitovereita tipahteli tasaisesti vierelleni. Myös hyökkääjät alkoivat lisääntyä. Seurasi hurmoksellinen tulitaistelu, jossa tosin ei ollut voittajia. EA ilmoitti serverin kaatumisesta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko tuosta laseristä mitä hyötyä itselleen? muuta kun että vihollinen kyllä jo näkee kilometrin päästä

Taitaapi myös nostaa tuota lonkalta tussauttelun tarkkuutta. Ainakin crosshair muuttaa kokoa kun sitä laseria rämppää päälle ja pois.

Sama kiinnostais muakin.

En tiiä tarkoitatteko tätä, mutta ainakin BC2 sai annettua käskyjä kun osoitti "pommimerkkiin" ja painoi selectiä, mutta en oo varma että pitääkö tässä olla squad leader että pystyy antamaan käskyjä. "Attack/defend this position" pitäisi kuulua ja tulla semmoiset kolmiot merkin ympärille. Ootteko muuten huomannu että squad leaderin rooli vaihtuu squadin sisällä tietyin väliajoin? Ellen ihan väärin ole huomioinu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Mitenkäs nämä orderit laitetaan? Ihmetellyt, kun tullut jotain defend pisteitä ajoittain. Mitenkäs nämä oikein laitetaan?

Squad leaderina selectia painelemalla BC2-tapaan. Välillä tosin esiintyy jonkin sortin lagia, kun käskymerkki ei ilmaannukkaan objectivetunnukseen, vaikka kuinka rämpyttää. Ja välillä saa puolustaessa Attac Ordereista pisteitä :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Tuosta sotilaan krapulahorkasta sen verran, että ilmeisesti deadzonea ei ole tarpeeksi tikuissa, vaan tatti pitää asetella huolella keskelle että äijä lopettaa kramppaamisen. Vanhalla räkäohjaimella ongelma korostuu.

Tuota yleistä huojuntaa ja kameran heilumista on myös omaan makuun liikaa, tulee vähänkin pidemmässä sessiossa merisairaaksi. Tähän kun lisää pelin aiheuttamat epileptiset oireet, niin olo on aika kurja parin tunnin session jälkeen.

Itselläni ei tuollaista ole ilmaantunut, mutta taidan tietää syyn.

Ohjaimena Razer Onza, siinähän tateissa ei ole deadzonea, vaan niillä on selkeästi huomattava keskiasento.
Spottaamistakin tuo parantaa, kun voi laittaa sen olkanappiin.

Kameran heilunta lisää tuo mielestäni lisää fiilistä pelaamiseen.
Se tosin rikkoutuu kun asetta ladattaessa kamera ei heiklu niin pelihahmo tuntuu leijuvan eteenpäin :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Kameran heilunta lisää tuo mielestäni lisää fiilistä pelaamiseen.
Se tosin rikkoutuu kun asetta ladattaessa kamera ei heiklu niin pelihahmo tuntuu leijuvan eteenpäin :D

No niinhän se tuo, mutta sitä on liikaa. Sitten joutuu vähän väliä hyppimään esteiden yli niin tuntuu että laatta lentää. En ole ainoa joka tästä ongelmasta kärsii.

Tuo ohjaus on kyllä vähän sellainen viivellinen, pitäisi olla napakampi. Nyt se on sellainen löysän tuntuinen.

Pitää kyllä seuraavalla kerralla muistaa laittaa aim-assist pois. Huh huh, mitähän lastenpeliä tässä on ollut tarkoitus tehdä? Äsken makoilin jossain käytävällä SVD kädessä, juuri kun aloin siirtämään tähtäintä vihun pään kohdalle, niin ohi juokseva toinen vihu aiheutti sen että tähtäimeni alkoikin itsestään seuraamaan sitä :eek:

Ei kiitos tällaisia näihin peleihin, olisi mukavaa jos tähtääminen perustuisi pelaajan taitoon eikä tietokoneen lottoarvontaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Tukeeko battlefield 3 tuota 3D:tä, jos joku sattus tietämään :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

ìhan turha väittää että ois aimista kii jos ei pulttilukko tapa ekalla rintaan.. Coressa HP:ta on varmaan 200

Pah, jos ei osaa ampua (kuten minä) niin kannattaa käyttää haulikkoa. Tosimieshän juoksee etulinjaan ja ei välitä säälittävistä sniputtajista. ;) Tippuu sitä porukkaa! Core on parempi kun saa paremmin esille nuo kämppäävät kakkanaamat, tosin en sanoisi että mitään vikaa hc:ssä olisi. Ylimainostettua valittamista vaan, jos ei osaa toista pelimoodia pelata. Saisivat muuten lisätä tähän betaan paremman tiedon siitä, milloin napsuu luotia omaan kehoon.

Omaan makuun tässä on ehkä liikaakin sitä auto-aimia perusasetuksilla, tai ainakin liikaa kun vertaa bc2:n. Olis paljo mukavampaa ownata noita "codin-turvamiehiä" kun olisivat ohjauksen kanssa vielä enemmän hukassa. :D
 
Ylös Bottom