Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dero Zero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Arvon herrat, toimiiko tuo battlelog? En keksi että millä tunnuksilla tuonne kirjaudutaan, vai pitääkö jossain väsätä ihan tuota varten tunnarit?

UPDATE IN PROGRESS
check back soon, soldier!


Jtn päivityksii taas... toimii (ainakin) psn tunnareilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Tänään tuli aika helvetin iso ranking vastaan ja vielä samaan squadiin, oli kyllä aivan mahtavat pelit. Kaveri kertoi olevansa colonel level 5, jos oikein muistan. Omisti tuollaiset kultaiset kotkan siivet ja engineerillä pelaili A-91:lla. Äijä veti sellaista yli 30-40 tapon kiekkaa jollain viidellä kuolemalla. Kevyesti paras pelaaja mitä olen tässä betassa vielä nähnyt.

Itse olen pelaillut assaultilla, kun kyllästyin vähän havittelemaan 50k pistettä saadakseni uuden aseen supportille. Aika hyvä kit tää assaultkin kyllä on.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Tänään tuli aika helvetin iso ranking vastaan ja vielä samaan squadiin, oli kyllä aivan mahtavat pelit. Kaveri kertoi olevansa colonel level 5, jos oikein muistan. Omisti tuollaiset kultaiset kotkan siivet ja engineerillä pelaili A-91:lla. Äijä veti sellaista yli 30-40 tapon kiekkaa jollain viidellä kuolemalla. Kevyesti paras pelaaja mitä olen tässä betassa vielä nähnyt.

Itse olen pelaillut assaultilla, kun kyllästyin vähän havittelemaan 50k pistettä saadakseni uuden aseen supportille. Aika hyvä kit tää assaultkin kyllä on.



Liekköhän sama jannu joka eilen illalla pelas vastapuolella. Jätkä vaan juoksenteli eestaas ja tappo kaiken vastaan tulevan. Ei tuntunu omatkaan luodit siihen tehoovan vaikka kerran ehdin ampua siihen melkein lippaallisen. :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Tänään tuli aika helvetin iso ranking vastaan ja vielä samaan squadiin, oli kyllä aivan mahtavat pelit. Kaveri kertoi olevansa colonel level 5, jos oikein muistan. Omisti tuollaiset kultaiset kotkan siivet ja engineerillä pelaili A-91:lla. Äijä veti sellaista yli 30-40 tapon kiekkaa jollain viidellä kuolemalla. Kevyesti paras pelaaja mitä olen tässä betassa vielä nähnyt.

En epäile sällin taitoja, rankista päätellen on ainakin kokemusta.

Mutta pitkälle on välineurheilua tämä metrotunneleidenkin vyörytys. Olin itse eilisiltaan asti ihan perusjamppa, average joe tuolla tuubin syövereissä kunnes tajusin, että pimeissä käytävissä kannattaa käyttää... kyllä vain, The Pimeänäkötähtäintä :) Sen kun lipsautin kiinni UMP-45:een niin johan alkoi meikäläiselläkin homma luistamaan isojen poikien malliin. Joku täällä taisi jo jotain vastaavaa todeta toisessa yhteydessä, mutta kyllä alkoi oikein hävettämään kun porukkaa lakosi läheltä ja kaukaa jatkuvalla syötöllä. On se tuo näkökyky sodankäynnissä sittenkin oleellinen juttu... ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Olin itse eilisiltaan asti ihan perusjamppa, average joe tuolla tuubin syövereissä kunnes tajusin, että pimeissä käytävissä kannattaa käyttää... kyllä vain, The Pimeänäkötähtäintä :) Sen kun lipsautin kiinni UMP-45:een niin johan alkoi meikäläiselläkin homma luistamaan isojen poikien malliin. Joku täällä taisi jo jotain vastaavaa todeta toisessa yhteydessä, mutta kyllä alkoi oikein hävettämään kun porukkaa lakosi läheltä ja kaukaa jatkuvalla syötöllä. On se tuo näkökyky sodankäynnissä sittenkin oleellinen juttu... ;)

Tuli kyllä aikanaan vähän järkytyksenä mitenkä hyvä tuo pimeänäkötähtäin on BF3:ssa. Yleensä kun nuo tunnutaan nerfattavan ihan käyttökelvottomiksi. Toinen mikä vihdoin tuntuu käytännölliseltä on tuo fire moden vaihto. Mukavaa ja järkevää on paukutella vähänkään pidemmällä matkalle single shotilla.

Onko ihmiset muuten mitä mieltä haulikoista täällä? Saigalla jonkun verran pelanneena tuntuu kyllä aivan turhalle vekottimelle verrattuna BC2 vastaavaan. Järkyttävän alitehoinen ja ampumisnopeus on vielä järkyttävämpi. Eikös kuitenkin BC2 saigalla voinu ampua suunilleen sitä kyytiä kun rämpytti?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko ihmiset muuten mitä mieltä haulikoista täällä? Saigalla jonkun verran pelanneena tuntuu kyllä aivan turhalle vekottimelle verrattuna BC2 vastaavaan. Järkyttävän alitehoinen ja ampumisnopeus on vielä järkyttävämpi. Eikös kuitenkin BC2 saigalla voinu ampua suunilleen sitä kyytiä kun rämpytti?

Itsellä on haulikot jääneet kaappiin juuri sen takia, että (omine tärisevine käsineni) tappo näyttää vaativan sen kaksi osumaa ja latausnopeus on suhteessa todella hidas (mikä nyt tietty pumppareille onkin ominaista). Tällä yhtälöllä tulitaistelut päättyy usein siten, että lopulta makaan kengänkärjet kattoa kohti vaikka ensin pääsisinkin ampumaan. Saigaa en BF3:ssa ole kokeillut, mutta BC2:ssa sillä pystyi/pystyy tosiaan paukuttaamaan aikamoista sarjatulta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Liekköhän sama jannu joka eilen illalla pelas vastapuolella. Jätkä vaan juoksenteli eestaas ja tappo kaiken vastaan tulevan. Ei tuntunu omatkaan luodit siihen tehoovan vaikka kerran ehdin ampua siihen melkein lippaallisen. :confused:

Sen verran tehokkaalta jätkältä vaikutti etten epäilisi. :D

Mutta pitkälle on välineurheilua tämä metrotunneleidenkin vyörytys. Olin itse eilisiltaan asti ihan perusjamppa, average joe tuolla tuubin syövereissä kunnes tajusin, että pimeissä käytävissä kannattaa käyttää... kyllä vain, The Pimeänäkötähtäintä :) ;)

Välineurheiluahan tämä vähän on. Pitääpä ottaa pimeänäkö testiin, että onko oikeasti huippuhyvä. :P
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

En nyt ihan välineurheiluksi sanoisi, yli 60 tapon pelejä on tullut monia UMP-45:lla jossa vain red dot- tähtäin ja ammuksia lisukkeena. Lamput ja nuo lasertähtäimet ei oikein tunnu toimivan, kyllähän ne ihan lähitaistelussa sokaisee, mutta tässä mapissa kyllä näkee helposti missä lamppumies kulkee. Täytyy vain ajatella mitä vihollinen tekisi missäkin tilanteessa, niin pärjää aika hyvin lagisessakin erässä (joita omalla kohdalla ollut aivan liian paljon :mad:) ja liikkua varovaisesti.

Muuten jaksaisi vieläkin tätä jauhaa, mutta tuo lagi pilaa kaiken. Yleensä tunnelissa vastaantuleva heppu aloittaa ampumisen reilu sekunnin minua myöhemmin, mutta jää silti henkiin 100% healthilla :rolleyes:


Lokakuun loppua odotellessa...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

En nyt ihan välineurheiluksi sanoisi, yli 60 tapon pelejä on tullut monia UMP-45:lla jossa vain red dot- tähtäin ja ammuksia lisukkeena.

Tälläset vanhukset kun minä tarvii optisia apuja ;)

Lamput ja nuo lasertähtäimet ei oikein tunnu toimivan, kyllähän ne ihan lähitaistelussa sokaisee, mutta tässä mapissa kyllä näkee helposti missä lamppumies kulkee.

Kuten tuolla jo aiemminkin todettu, sen lampun sekä laser-tähtäimen saa kiinni. Itse sytytän sen yleensä tunneleissa mahdollisuuksien mukaan hetki ennen kuin avaan tulen. Harva tuon näyttää tietävän. On melko huvittavaa katsoa puolustajana kun hyökkäävän puolen jantterit rynnistää keskellä kirkasta päivää maglightit päällä puiston poikki. Näkyy nimittäin ulkoilmassakin todella kauas. ...noista pimeistä tunneleista nyt sitten puhumattakaan!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Tälläset vanhukset kun minä tarvii optisia apuja ;)



Kuten tuolla jo aiemminkin todettu, sen lampun sekä laser-tähtäimen saa kiinni. Itse sytytän sen yleensä tunneleissa mahdollisuuksien mukaan hetki ennen kuin avaan tulen. Harva tuon näyttää tietävän. On melko huvittavaa katsoa puolustajana kun hyökkäävän puolen jantterit rynnistää keskellä kirkasta päivää maglightit päällä puiston poikki. Näkyy nimittäin ulkoilmassakin todella kauas. ...noista pimeistä tunneleista nyt sitten puhumattakaan!
Ulkonahan tuosta omasta lampusta ei voi sanoa onko se päällä vai ei sillä se valo näkyy vain todella harvoista tekstuureista. Esimerkiksi kun suuntaat aseen varjoon niin et huomaa mitään ero vaikka lamppu olisikin kiinni/päällä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Kuten tuolla jo aiemminkin todettu, sen lampun sekä laser-tähtäimen saa kiinni. Itse sytytän sen yleensä tunneleissa mahdollisuuksien mukaan hetki ennen kuin avaan tulen. Harva tuon näyttää tietävän. On melko huvittavaa katsoa puolustajana kun hyökkäävän puolen jantterit rynnistää keskellä kirkasta päivää maglightit päällä puiston poikki. Näkyy nimittäin ulkoilmassakin todella kauas. ...noista pimeistä tunneleista nyt sitten puhumattakaan!

Hah no tuo on jäänyt mulla huomaamatta aivan kokonaan :D. Täytyypi vielä uudestaan kokeilla joku kerta...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Tuli vedettyä äsken neljä kiekkaa, jossa koko mappi aivan täynnä reconeja. Ei ***** otti päähän, kun joka kerta kuoli joko SV98 tai SVD:hen...

Lähtisivät pelaamaan sitä CODia ja jättäisivät BF:n rauhaan :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ulkonahan tuosta omasta lampusta ei voi sanoa onko se päällä vai ei sillä se valo näkyy vain todella harvoista tekstuureista. Esimerkiksi kun suuntaat aseen varjoon niin et huomaa mitään ero vaikka lamppu olisikin kiinni/päällä.

Toi on totta. Tuosta puuttuu selkeästi laser-tähtäimen / taktisen valon on/off -indikaattori, vastaanvanlainen kuin sarja-/purske-/kertalaukauksille. Tai sitten en vain ole sitä löytänyt. Mutta kyllä ainakin laser-tähtäimen näkee suht' helposti ulkonakin onko se päällä. Taktisen fikkarin kanssa joutuukin sitten tosiaan harrastamaan vähän akrobatiaa. Harmi että pelissä ei voi vaikuttaa siihen, onko lamppu defaultisti päällä spawnatessa vai ei. Vai voiko?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Onko ihmiset muuten mitä mieltä haulikoista täällä? Saigalla jonkun verran pelanneena tuntuu kyllä aivan turhalle vekottimelle verrattuna BC2 vastaavaan. Järkyttävän alitehoinen ja ampumisnopeus on vielä järkyttävämpi. Eikös kuitenkin BC2 saigalla voinu ampua suunilleen sitä kyytiä kun rämpytti?
Omasta mielestä ainakin 870MCS on ihan pirun hyvä slugeilla ulkona ja tunnellissa, varsinkin puolustaessa. Vaikka joutuukin useasti tussauttamaan kauemmas pari kolme kertaa niin populaa kaatuu kiitettävään tahtiin. Eilen kun sain nuo slugit auki niin parin rundin lämmittely tuotti sitten kiitettävän lopputuloksen... :B
Näytä liitetiedosto 7672
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Olisi ollut loistava parannus jos olisi rajoitettu erikoisempien classien lukumäärää esim snipuja 1/squad...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Omasta mielestä ainakin 870MCS on ihan pirun hyvä slugeilla ulkona ja tunnellissa, varsinkin puolustaessa. Vaikka joutuukin useasti tussauttamaan kauemmas pari kolme kertaa niin populaa kaatuu kiitettävään tahtiin. Eilen kun sain nuo slugit auki niin parin rundin lämmittely tuotti sitten kiitettävän lopputuloksen... :B
Näytä liitetiedosto 7672

Kyllä tuo pumppari on hyvä ase, mutta jokainen sen jälkeen unlockautunut haulikko on tuntunut tehottomalta ja hitaalta (fire rate). Tuntuu, että saigassakin esimerkiksi on melkein yhtä pitkä panosten välinen aika, kuin on tuossa pumpussakin ja pumppu on paljon tehokkaampi (E: kävin kokeilemassa tuota niin on se saiga hiukan nopeampi kuin muistin). Toinen mikä on niin nuo slugit tuntuvat jyräävän kaikki muut panostyypit. En nää mitään järkevää hyötyä käyttää muita panoksia kuin slugeja. Saa nähdä minkälainen on haulikoiden balance loppullisessa pelissä ja jos tarvii buffia, niin luotan Diceen.

Kokeilkaapa muuten 870MCS+IRNV+slug settiä. Mukava yhdistelmä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Pystyyköhän valmiissa pelissä muokkaamaan noiden classien solttujen ulkonäköä. Sillä kun starttaa ton betan ja aukeaa toi päävalikko niin Multiplayerin info bugaa ja siinä lukee "Customize your soldier and view stats and progression" mikä on ton My soldier valikon info. :] Varmaan ainaki aseet ja classit pystyy esisäätämään sieltä ja valitsemaan specact-vermeet, mutta jos ihan kaikkea eivät ole paljastaneet niin sieltähän vois valita vaikka vaatekaapista röllipukua yms. hepenettä. :B
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Kyllä tuo pumppari on hyvä ase, mutta jokainen sen jälkeen unlockautunut haulikko on tuntunut tehottomalta ja hitaalta
Totta, ainoana poikkeuksena on ollut DAO-12, millä saa ammuttua ihan mukavaan tahtiin ja ihan hyvin silläkin saa porukkaa alas. Luulen, että 870 tulee saamaan nerffivasarasta sitten lopullisessa versiossa. USAS'ia pääsen vasta kokeilee 1,5 rankin päästä, niin voin pistää siitäkin hieman fiiliksiä tänne.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Kuinka paljon pitää pelata, että saa lampun tai pimeänäon avattua?

Ja mitäs sillä spec. opsin radiolla tekee? Vai minkä se tiputtaa siitä samasta näppäimestä kuin assaultti lääkepaketin?

Ja kolmas kysymys mappiin liittyin, että missä se toinen räjäytettävä/suojeltava boxi on siinä viimeisessä kohdassa. Jossain talossa ilmeisesti, mutta vaikka kuinka menee rappusia ylös alas niin en ole löytänyt :P
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Omasta mielestä ainakin 870MCS on ihan pirun hyvä slugeilla ulkona ja tunnellissa, varsinkin puolustaessa. Vaikka joutuukin useasti tussauttamaan kauemmas pari kolme kertaa niin populaa kaatuu kiitettävään tahtiin. Eilen kun sain nuo slugit auki niin parin rundin lämmittely tuotti sitten kiitettävän lopputuloksen... :B
Näytä liitetiedosto 7672

HOLY FUCK DUCK !
80 tappoa ! ite ku luulin että 60 on paljo :D
Btw mitä hyötyä nuosta Frag paukuista on :S pitää ampua ainaki 3 kertaa että vihu kuolee



Ja kolmas kysymys mappiin liittyin, että missä se toinen räjäytettävä/suojeltava boxi on siinä viimeisessä kohdassa. Jossain talossa ilmeisesti, mutta vaikka kuinka menee rappusia ylös alas niin en ole löytänyt :P
juu eli se on alimmassa kerroksessa laudoilla suojattujen ikkunoiden takana ;)
 
Ylös Bottom