Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei, vaan homma menee, kuten tuossa kuvailin. Niitä ei todellakaan tänään lähetetä, eikä ole lähetetty, kuten ei ole niitäkään, joille tuli ko. viesti jo viime viikon perjantaina. Tuo on automaattinen viesti, se peli on pakattu, saanut osoitetarran ja odottaa könttäkuljetusta laivaan samana päivänä kuin muutkin ennakkotilatut pelit.
Itseäni totta puhuen vähän yllättänyt miten noissa arvosteluissa on päivitelty tuota yksinpelin puutteellisuutta, kun näissä pääsarjan BF-peleissä niitä ei ole aiemmin edes ollut. Vaikea kuvitella, että kukaan tätä (tai yleensäkään BF-sarjan peliä) ostaisi yksinpelin takia.
"The Limited Edition will not come with BF1943, but with the Back to Karkand expansion.”Vai olisiko niin että huonosta englannin kielen taidosta on enemmän haittaa kuin hyötyä:
Limited edition EI sisällä BF1943:sta, vaan BTK-laajennuksen.
EDIT: Laitetaan vielä osa otsikostakin laiskoille:
"The Limited Edition will not come with BF1943, but with the Back to Karkand expansion.”
Suomennoshan menee näin "Rajoitettu versio ei tule sisältämään BF1943, mutta se tulee BTK laajennuksessa."
"The Limited Edition will not come with BF1943, but only with the Back to Karkand expansion.”
Suomennoshan menee näin "Rajoitettu versio ei tule sisältämään BF1943, ainoastaan BTK laajennuksen."
Mikä lie nyt on oikea vastaus niin sanonpahan vaan että PR puolelta huonosti ilmaistu koko asia kun yksinkertaisesti oltaisiin vain sanottu "PS3 version of Limited edition will not have BF1943, only BTK expansion."
Tulkitsemisen varassa mielestäni koko lause.
"The Limited Edition will not come with BF1943, but with the Back to Karkand expansion.”
Suomennoshan menee näin "Rajoitettu versio ei tule sisältämään BF1943, mutta se tulee BTK laajennuksessa."
"The Limited Edition will not come with BF1943, but only with the Back to Karkand expansion.”
Suomennoshan menee näin "Rajoitettu versio ei tule sisältämään BF1943, ainoastaan BTK laajennuksen."
Mikä lie nyt on oikea vastaus niin sanonpahan vaan että PR puolelta huonosti ilmaistu koko asia kun yksinkertaisesti oltaisiin vain sanottu "PS3 version of Limited edition will not have BF1943, only BTK expansion."
Tulkitsemisen varassa mielestäni koko lause.
Ei. Ei. Ei.
Lause on ihan korrekti. "The Limited Edition will not come with BF1943, but with the Back to Karkand expansion.”
Tummensin oleelliset sanat.
Jos BF1943 tulisi BTK:n mukana, lause menisi näin: "BF1943 will not come with the Limited Edition, but with the Back to Karkand expansion."
Toivottavasti selvensi nyt tarpeeksi hyvin.
Itsellekkin tuli viestiä että tilaus postitettu, vpd.fi tilasin.
Pitää vain toivoa että tulisi keskiviikkona/sitä ennen.
Tuo Vehicle health regen on kyllä naurettava ominaisuus. Tosin se taitaa olla HC modessa poissa, tulee sitä sitten varmaan pelailtua. Muutenkin enemmän BF2 oloinen tuo HC esim spottaukset näkyy vain minimapissa jne. Kunhan ei ole niitä helvetin yhdestä luodista tappavia pulttilukkoja.
Itse en nyt tajunnut mikä tuo pulttilukko kiväärin idea mielestäsi on mutta minulle tälläisessä aseessa on tärkeää juurikin tuo ettei tarvitsisi 1 laukausta enempää osua tälläisellä aseella kaveria. (Riippuu tietenkin osuma kohdasta)
Itse en nyt tajunnut mikä tuo pulttilukko kiväärin idea mielestäsi on mutta minulle tälläisessä aseessa on tärkeää juurikin tuo ettei tarvitsisi 1 laukausta enempää osua tälläisellä aseella kaveria. (Riippuu tietenkin osuma kohdasta)
Olen saanut sellaisen käsityksen, että tankin saa halvaannutettua liikuntakyvyttömäksi kahdella normaalin singon ohjuksella ja yhdellä javelinin hakeutuvalla ohjuksella. Sen jälkeen tankin elämä alkaa kai laskea automaattisesti kunnes se räjähtää tai se korjataan täyteen elämään käsin. En tiedä sitten miten tuo maintance perkki vaikuttaa asiaan.Tuosta vehicle renegationista; ihan liian nopeasti kyllä latautuu. Engineerinä siinä saisi olla tykittämässä kokoaika ja jos sattuu niinkin huono tuuri, että RPG'stä loppuvat ammukset, nin täytyy etsiä nopeasti joku support, ladata ja tankilla onkin jo liki full hp.