Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 serverin/servereiden mahdolliset maksajat

Traddash

Well-Known Member
Eli ennen kuin täytätte tuon BF3 ketjun noilla serveri kysymyksillä niin tänne voisi kasata valmiiksi listaa jotka olisivat valmiita maksamaan yhdestä ellei jopa useammastakin serveristä. Ei ole sitovaa vaan pikemminkin saada hyvä yleiskuva mahdollisista maksajista.
Ja tietysti joku KFin:in ylläpidosta toimisi adminina ja servereiden tilaajana.

Eli listaa vaan vääntää.

1. ...
2. ...
3. ...
...
 
Vastaus: Battlefield 3 serverin/servereiden mahdolliset maksajat

Jos joku sen serverin maksaa, niin olen kustannuksissa mukana, kuin peräpukama.

Ja jos ei kellään ole aikomusta maksaa, niin eiköhän sitä itsekin kykene vuokraamaan servun. Ainut vain on se että aika harvoin tulee oltua pelin tiimoilla ilmoilla, että jos maksajankin pitää olla "livessä" että serveriä pääsee käyttämään, niin silloin kai minun pitää poistua takavasemmalle. En ole hirmuinen pelihirmu, että olisin usein _hostin_ osuudessa..



Mutta siis joo, hiluja tulee täältä päin, jos joku on vuokraamassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 serverin/servereiden mahdolliset maksajat

Kyllä ehdottomasti täällä kans on kiinnostusta,voin myös ite olla vuokraajana mutta töitten takia olen vähä miten sattuun käytettävissä..Tässä koittanut tehä jo kokeilua että vuokrais päiväksi ja kattos mitä siellä on säädettävissä ja miten yleensäkkin toimii mutta jotain häikkää on tuolla vuokrausosiossa kun ei vaan mene läpi ostos.Regionia valittaessa tulee vaan harmaana vaihtoehdot eikä voi mitään valita,kun koittaa jatkaa suoraan X-namiskalla eteenpäin niin tulee error viesti..
 
Vastaus: Battlefield 3 serverin/servereiden mahdolliset maksajat

Kyllä ehdottomasti täällä kans on kiinnostusta,voin myös ite olla vuokraajana mutta töitten takia olen vähä miten sattuun käytettävissä..Tässä koittanut tehä jo kokeilua että vuokrais päiväksi ja kattos mitä siellä on säädettävissä ja miten yleensäkkin toimii mutta jotain häikkää on tuolla vuokrausosiossa kun ei vaan mene läpi ostos.Regionia valittaessa tulee vaan harmaana vaihtoehdot eikä voi mitään valita,kun koittaa jatkaa suoraan X-namiskalla eteenpäin niin tulee error viesti..



Voisinko sanoa "samma här". Tulee vuokraus vissiin myöhemmin täällä päin maapalloa mahdolliseksi, jenkeissä nyt aluksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 serverin/servereiden mahdolliset maksajat

1.NurmoonBanaani
2.Thablad
3.Nixunen
4...
Homma jatkuu.
Ideana ei ole että kerään kaikki nimet itse vaan jokainen halukas kopioi sen hetkisen listan viestiinsä mukaan ja lisää oman nimensä listan perään.
 
Ylös Bottom