Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YoNzZu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Hyvä matikkapää :P

Mitä luultavimmin tulee tulee illalla torstaina ladattavaksi. Siitä 48h tuntia aikaisemmin niin sehän on tiistai-ilta ;)

Anari varmaan tarkoitti tätä. Samaa tässä itse odottelen

LIMITED/TIER 1 EDITION OF MEDAL OF HONOR FOR XBOX 360, PLAYSTATION 3 OR PC, WILL HAVE EARLY ACCESS STARTING ON SEPTEMBER 27TH.
 
Niin siis kyselin tuossa joku aika sitten EA:n asiakaspalvelusta että milloin tuon koodin pitäisi tulla sähköpostiini kun minulla on tuo MoH tier 1 edition ja vastaus oli että 48h ennen betan alkua. Eli näin paskalla matikkapäällä 25.9 kun se beta alkaa 27.9 niillä joilla tuo aikaisempi pääsy betaan on.
 
Anari varmaan tarkoitti tätä. Samaa tässä itse odottelen

LIMITED/TIER 1 EDITION OF MEDAL OF HONOR FOR XBOX 360, PLAYSTATION 3 OR PC, WILL HAVE EARLY ACCESS STARTING ON SEPTEMBER 27TH.

No siitä minäkin puhuin :) Oletan, että huomenna illalla tulee koodi minkä kanssa saa betan ladattua. Tänään on katsos 26.9.

Asiaa: avoin beta on jees. Pääsee testaamaan myös PC:llä miten hyvin toimii.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Perhana kaikki koot ovat jo -OUT OF STOCK.
Olisikohan noita missään muualla? Itse olen koittanut etsiä, mutta eipä ole tullut vastaan kuin jossain Puolassa, ja sieltä en kyllä rupea tilaamaan. Jos tuon saisi tuolla kansikuvalla ja johonkin kohtaan vielä se BF3 teksti niin olisipahan hieno.

Tosin jos ei löydä, niin voihan sitä paitapainossa teettää moisen jos siltä tuntuu. Hienon paidan kyllä sait tilattua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Niin siis kyselin tuossa joku aika sitten EA:n asiakaspalvelusta että milloin tuon koodin pitäisi tulla sähköpostiini kun minulla on tuo MoH tier 1 edition ja vastaus oli että 48h ennen betan alkua. Eli näin paskalla matikkapäällä 25.9 kun se beta alkaa 27.9 niillä joilla tuo aikaisempi pääsy betaan on.

Käsittääkseni virallisesti alkaa 29.9. Eli siis huomenna saapuu avain niille joilla on siihen oikeus. Ja pääsevät pelaamaan heti. Muut odottaa viralliseen päivään asti.
Noin olen ymmärtänyt asian..
 
Infoa meille malttamattomille.

Keys will be sent, around 1pm-3pm CET on PC and Xbox 360. Awaiting further messaging on PS3

Näin kirjoittelee Twitterissä zh1nt0.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Hienon paidan kyllä sait tilattua.

Ennemmin pitäisin vaikka susipaitaa ku tuota, hyiss... Ehkä yksi maailman rumimpia paitoja.

Mutta niin, itsellä kun ei tuota early access-hässäkkää ole, niin laittakaa tänne sitten vähän infoa pelistä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Juu vihdoin tuli, nyt vaan imu päälle. musta tuntuu että kersat menee tänään ajoissa nukkumaan
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Heittäkääs sitten pieniä alkutunnelmia, kuhan kerkiätte :) Täytyy toivoa, että viikonloppuna tilatut Siberia V2 ehtii viimeistään torstaiksi, nii pääsee heti ottamaan beetasta kaiken irti :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Videoilla elellään vielä pari päivää :D

Laitetaan tähänkin nyt ainakin yksi hieno sellainen:
[video=youtube;Qu6vyHvVADs]http://www.youtube.com/watch?v=Qu6vyHvVADs&feature=feedlik[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Jeps ei oo näkyny roskapostikansiossakaan. Melkoinen jonotus EA:N live chat supporttiin 54min:D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Jos ei ole saanut vielä koodia niin kannatta käytättää medal of honor konsolin sisällä ellei ole pelannut vähän aikaan kyseistä peliä koska sieltä tulee päivitys jonka pitäisi vaikuttaa siihen kodin saamiseen. Näin ymmärsin kun luin bf3 foorumeilta:) ja koodi tuli minulle n.tunti sitten
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

[video=youtube;Kwli4VZR6CU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Kwli4VZR6CU[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Ekat Battlefield 3 pelit pelattu. Äänimaailma on todella kova! Ammus tai health paketin pystyy heittään seinään kiinni vähän niinku automaatiks. Se jatkuvasta cämppäämisestä tuleva kirkas heijastus on todella näkyvä ja ihan kuin olisin jostain lukenut että vain squad leaderiin pystyis spawnaan mutta ainakin itse pystyin jokaiseen ryhmäläiseen. Prone ei tunnu pahalta ainakaan vielä tän perusteella ja joidenki aitojen ylitsepääsemättömyyden voi vielä kuitata betalla.

-Vain Johnny-
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Yhden pelin ehdin kivasti pelailla ja nyt lyö pelkästään The connection with EA Online was lostia ku koettaa päästä uudelleen. Samaa taitaa olla muilla? Yhden pelin perusteella paha heitellä arvioita mutta tuntuu kuolevan aika helposti porukka ja grafiikat näyttää ihan hyvälle. Aika kankeelta tuntuu ainakin vielä suojasta ylösnousut, mutta ehkä siihenki saa paremman tuntuman pelaamalla. Kattellaan josko lähtis toimimaan.
 
Ylös Bottom